Sure, maar zijn eigen partij oogt nog machtelozer ten opzichte van Trump dan de Europese leiders, en die kniebeschermers had hij jaren geleden al beter eens opgestuurd naar zijn Republikeinse collega's.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sure, maar zijn eigen partij oogt nog machtelozer ten opzichte van Trump dan de Europese leiders, en die kniebeschermers had hij jaren geleden al beter eens opgestuurd naar zijn Republikeinse collega's.
Toch moet men dat nu gaan doen: Trump gewoon negeren.
Zoals die Chinees enkele posts terug zei: "we don't care".
Volledig los maken van de US.
Ik snap het idee van "gewoon negeren", maar ik vind dat wel enorm jammer. De VS was decennialang een goede bondgenoot en een betrouwbare partner voor Europa. Dat vertrouwen is niet zomaar weg, dat is actief afgebroken. Het probleem is ook dat dit gedrag objectief Rusland en China in de kaart speelt. Niet omdat Trump bewust (or is he?) voor hen speelt, maar omdat onvoorspelbaarheid, verdeeldheid en het ondergraven van bondgenootschappen exact is waar zij van profiteren.Toch moet men dat nu gaan doen: Trump gewoon negeren.
Zoals die Chinees enkele posts terug zei: "we don't care".
Volledig los maken van de US.
Wees maar zeker dat hij vol oppeppers zit voor deze speech. Daarna zal hij wel inzakken als een pudding.Er is geen handleiding voor Trump, maar ik hoop wel dat ik nog zo energiek zal zijn op die leeftijd - ook al kraam ik onzin uit.

Weinig applaus, of is dat maar een gedacht?
Nog veel te veel. Beschamend.Da's precies toch geen overdonderend applaus.
Ik applaudiseer toch ook wel bij de meeste comedyshows die ik bezoek.Nog veel te veel. Beschamend.
Misschien wel terecht.LOL, zijn er daar nu echt die hem een staande ovatie geven ? *facepalm*
Two years ago, nobody has heard of the term AI
.De dubbele standaarden zijn er al sinds 2016 en zullen nooit veranderenEn waar zitten al mediaconglomeraten die hun bek maar niet konden houden over hoe verward en onsamenhangend Joe Biden wel niet was? Waar zit alle opiniemakers op sociale media die maar niet konden zwijgen over de leeftijd van Biden en hoe zijn "gaffes" hem ongeschikt maakten?
Die eersten zitten in de zak van Trump en zijn miljardairsvrienden, en die tweede groep? Zelfs voor iemand die al heel zijn leven meer leugens vertelt dan waarheden is deze "speech" toch te waanzinnig voor woorden? Hij slaat kemel na kemel en slaat complete wartaal uit. Kom zo iemand tegen op straat en je belt de dichtsbijzijnde rustoorden, en toch zijn er nog steeds mensen die dit steunen.
Je zou echt bijna in tovenarij beginnen geloven, anders kan het toch niet dat deze man nog zo veel steun geniet onder mensen met een functionerend brein? Is dat nu werkelijk alleen maar uit haat voor migranten/links/woke/... dat mensen zo'n figuur steunen? Want je kan toch echt niet meer beweren dat deze man geschikt is om een land te leiden? Hallucinant vind ik het.
Inderdaad. We kunnen er wel eens mee lachen maar we moeten beseffen dat het wel een van de machtigste mannen op aarde is en dat onze regeringsleiders daar wel moeten mee trachten te werken.Een fantast of een gek, ik heb er geen andere woorden voor.