Je liegt, want het citaat is niet "we gaan criminele inbrekers aanpakken"Zoals ik je ondertussen al 5x heb uitgelegd, die illegalen zijn per definitie crimineel, je kan niet illegaal in het land zijn gekomen en niet in strijd met de wet (of crimineel zijn). Dat is het zelfde als een politicus zegt "we gaan criminele inbrekers aanpakken",
De citaten zijn:
- "criminal illegal aliens [that] make Hells Angels look like the sweetest people on Earth" van FOX News
- Van de DHS: removing violent criminal illegal aliens from American communities
- Hij heeft het over Migrant Murderers.
- Hier zegt hij letterlijk dat het niet om alle illegals gaat: Trump accused immigrants of being “criminals” in “many, many cases.”
Ze zijn niet per definitie convicted violent criminals, zoals hij telkens opnieuw zei, net als Homan, net als iedereen die op campaigns kwam praten. Dus je stelt het fout voor en zegt dat wij A maar moeten begrijpen als B, en alle kiezers begrijpen dat.
Als ik voor hem heb gestemd, dan heb ik alle recht om boos te zijn, want A er zijn geen millions and millions violent criminal illegals en B maar 70% van de mensen die hij deporteert zijn mensen die al voor iets anders veroordeeld zijn, terwijl hij dat wel beloofd had.
Aaaaah, ja. Voor deze zaken heeft hij de kiezer niet bedrogen, want hij beloofde gewoon iets wat onmogelijk was en dan is het logisch dat het niet gelukt is, hè. Knap! Dus liegen op voorhand over de haalbaarheid is geen kiezersbedrog? Je zwijgt ook heel toevallig over het internationale beleid... Ook geen kiezersbedrog natuurlijk. De oorlogen op 1 dag oplossen, niet meer de "policemen of the world" zijn... Allemaal niet waar?Voor dat eerste kan hij ook niet gewoon op een knop duwen om het gedaan te krijgen, hij is daar volop mee bezig geweest en niet volledig zonder gevolg (https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/06/27/amerikaans-hooggerechtshof-ius-soli-geboorterecht/).
Dat tweede evenzeer, ik denk dat ze bij enkele Ivy League scholen de financiële impact al even voelen.
Je bent geen kiezer, je kan je i/d verste mate nog niet inbeelden hoe die kiezers denken en je fulmineerde op voorhand al tegen alles al wat Trump zei en deed. En nu wil je mij overtuigen dat je jezelf in de schoenen kan plaatsen van een Trump kiezer?
Ik zeg al vanaf het begin dat die hele saga meer in de media leeft en traction krijgt dan bij de gemiddelde arbeider die een job wilt hebben en zijn winkelkar betaalbaar blijft. Die heeft de luxe niet om in die non-topics zo fanatiek als sommigen mee te gaan.
Nee, ik kan niet voor de Trumpkiezers spreken. Ik weet niet wat ze denken. Maar jij ook niet, al blijk je dat telkens wel te kunnen als je wilt uitleggen dat jouw idee toevallig ook strookt met "de wil van het volk". Raar genoeg telt die niet voor de standpunten die jij ook niet belangrijk vindt, als spreekbuis voor het volk.

Tijd om The Death of Stalin nog eens te kijken, zo heb ik toch een idee hoe de mogelijke opvolging van Trump zal lopen...