Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat snap ik niet... wat zie je hierop misschien?
Dus je probeert een diagnose te stellen op basis van scheef wandelen. Ik ben de helft van zijn leeftijd en ik wandel soms zo, laat staan dat ik 80 zou zijn. En dat hij met twee braces rondloopt, is ook maar een social media conspiracy, toch? Ik heb daar nog niks anders van gezien dan dat.Dat hij zijn benen gewoon sleept en zijn knieën niet meer kan plooien? Hoogstwaarschijnlijk omdat hij quasi permanent met twee braces rondloopt, trouwens. Het was trouwens een verwijzing naar dit grapje:
'The doctor said it was the best MRI he has ever seen as a doctor'. Uhu, sure.
Geen oorlog, maar een 'Special Operation', 3 dagen max.Wie had er oorlog VS-Venezuela op zijn Bingokaart 2025 staan??
On topic: Ik denk niet dat de VS effectief zal binnenvallen maar gerichte luchtaanvallen zal uitvoeren.
Blij om te zien dat jij nog altijd niets veranderd bent.Dus je probeert een diagnose te stellen op basis van scheef wandelen. Ik ben de helft van zijn leeftijd en ik wandel soms zo, laat staan dat ik 80 zou zijn. En dat hij met twee braces rondloopt, is ook maar een social media conspiracy, toch? Ik heb daar nog niks anders van gezien dan dat.
Zou het mij verbazen? Weinig. Maar er is zo veel wat je terecht kunt zeggen over hem... ik snap de nood niet om dan aan dit soort dingen meer gewicht te hangen dan eens door de neus snuiven en denken 'hah'. Het is van hetzelfde niveau als doen alsof Biden een pedo is omdat hij een beetje te lang een baby in zijn armen had.
Hij hoeft zelf geen bliksemafleiders meer te bedenken als de mensen het voor hem doen, zeker als die achteraf dan niet waar blijken. Want iedereen die het dan gebruikte, is z'n geloofwaardigheid kwijt.
Maar jawel, aan twee rare passen op tien meter ga je al hangen datBlij om te zien dat jij nog altijd niets veranderd bent.
In hang er ook nergens meer gewicht aan dan gewoon eens te snuiven en 'hah' te zeggen, dat was letterlijk mijn post. Eens lachen met zijn perfecte MRI terwijl hij (constant trouwens) zichzelf zo rondsleept. Geen idee waarom jij daar iets meer van probeert te maken, but you do you!
Misschien moet je er gewoon nietmeer maken dan wat het origineel was, namelijk gewoon een mopje in verwijzing naar zijn 'perfecte MRI'.Maar jawel, aan twee rare passen op tien meter ga je al hangen dat
1. zijn gezondheid slecht is
2. hij braces draagt aan beide benen
Dat zijn toch speculaties die voor niks nodig zijn? Dat is evenzeer waar als dat ik dat filmpje zie en zeg: duidelijk dement. Of een filmpje van Biden: duidelijk pedo. Dat is het mee verspreiden van die eindeloze stroom aan mogelijk fake news.
Idd, full-on war zal er niet komen. Isolationistische tak van MAGA gaat dat niet kunnen appreciëren. Bovendien zal het dat land, dat al compleet om zeep is, nog meer destabiliseren, en weer een nieuwe vluchtelingenstroom in gang zetten richting... juist, de VS uiteraard, want in de rest van Latijns-Amerika zijn Venezuelanen niet welkom meer omwille van redenen. Latijns-Amerika kent momenteel een flinke verrechtsing, onder meer door de gevolgen van de vele migratie uit Venezuela.Wie had er oorlog VS-Venezuela op zijn Bingokaart 2025 staan?? On topic: Ik denk niet dat de VS effectief zal binnenvallen maar gerichte luchtaanvallen zal uitvoeren.
Ik ben ook geen fan van Maduro maar militair ingrijpen lijkt me niet de juiste manier om hem weg te krijgen.Idd, full-on war zal er niet komen. Isolationistische tak van MAGA gaat dat niet kunnen appreciëren. Bovendien zal het dat land, dat al compleet om zeep is, nog meer destabiliseren, en weer een nieuwe vluchtelingenstroom in gang zetten richting... juist, de VS uiteraard, want in de rest van Latijns-Amerika zijn Venezuelanen niet welkom meer omwille van redenen. Latijns-Amerika kent momenteel een flinke verrechtsing, onder meer door de gevolgen van de vele migratie uit Venezuela.
Ik zie hem wel nog proberen het Maduro-regime omver te werpen, niet via boots-on-the-ground oorlog maar via druk, onder meer idd met luchtaanvallen. Het verdwijnen van Maduro zou op zich uiteraard zeer positief en wenselijk zijn - maar de vraag is altijd wel wie er dan in de plaats komt en of het stabiel zal zijn, of dat het weer van staatsgreep naar staatsgreep zal gaan.
Ik heb die podcast beluisterd en het ging over het feit dat china vlot de ingrediënten naar china shipped en vaak zelfs met de instructies hoe er fentanyl van te maken. BBC heeft hier ook al over gerapporteerd.Dit jaar verspreidde hij in de podcaststudio van Joe Rogan nog de complottheorie dat de Chinezen systematisch Amerikanen aan het doden zijn met de opioïde fentanyl.
Die Vanda is nu ook geen janneke en mieke die dat zegt.In 2019, China classified fentanyl as a controlled narcotic and later added some of the chemicals used to make it to the list.
Despite this, the trade in other chemicals involved in the manufacturing of fentanyl - some of which can have legitimate purposes - remain uncontrolled, as those involved in the trade find new ways to evade the law.
A review of several US indictments, which include details of undercover agents communicating with Chinese manufacturers, suggests that some chemical companies in China have been selling chemicals - including controlled ones - in the knowledge that they are intended to make fentanyl.
Dozens of indictments reviewed by BBC Verify detail instances where Chinese manufacturers have provided instructions on how to make fentanyl from products they sell, through encrypted platforms and cryptocurrency payments.
"So you have these massive loopholes where criminals engage in selling legal products, but they knowingly sell them to criminal entities," says Vanda Felbab-Brown, senior fellow in foreign policy at the Brookings Institute.
In a statement, China said it had some of the strictest drugs laws in the world and had conducted joint operations with the US in the past.
"The US needs to view and solve its own fentanyl issue," it said.
Checks and balances deden hun werk! Is er nog meer bewijs nodig dat Trump geen dictator is/de VS geen autocratie zijn?Allee hop, de aanklachten van Trump (via de DOJ/Lindsey Halligan) tegen James Comey en Laetitia James liggen in de prullenmand...
Is inderdaad wel positief nieuws.Checks and balances deden hun werk! Is er nog meer bewijs nodig dat Trump geen dictator is/de VS geen autocratie zijn?
Ik ga hier nu even hypothetisch mee in de theorie dat deze rechtszaken politieke afrekeningen waren - ik bevestig noch ontken dat; ik denk dat enige nuance nodig is - maar als Putin of Jinpin dit deden als politieke afrekeningen, denk je dat een Russische of Chinese rechtbank de aanklachten zou durven vernietigen? Nee, no matter hoeveel juridische fouten erin zaten, het schijnproces zou er doorgaan met een veroordeling tot gevolg. Dat is echte autocratie, en dat is niet wat je in de VS ziet. De VS is nog altijd 100% een rechtsstaat, ook onder Trump.
Veel kans dat SCOTUS straks ook de tarieven naar de prullenbak verwijst. Wat een autocratie zeg.
Los daarvan, vraag me wel af hoe deze enorme kemel erin geslopen is hier. Een echte beginnersfout is mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Interne sabotage binnen Trump's clan? Of gewoon van: we gaan ze ff bangmaken maar we hebben geen ambitie om er een echte rechtszaak van te maken waarbij we toch gaan verliezen dus we gaan maken dat het niet zover komt? Geen idee.
Of gewoon van: we gaan ze ff bangmaken maar we hebben geen ambitie om er een echte rechtszaak van te maken waarbij we toch gaan verliezen dus we gaan maken dat het niet zover komt?
Hij weaponised zijn overheidsinstanties om af te rekenen met politieke vijanden, da's textbook dicator/autocratie. Het is niet omdat zijn administratie geblunderd heeft (want dat is de reden waarom dit in de vuilbak verdween), dat dit opeens zomaar ok is.Checks and balances deden hun werk! Is er nog meer bewijs nodig dat Trump geen dictator is/de VS geen autocratie zijn?
Ik ga hier nu even hypothetisch mee in de theorie dat deze rechtszaken politieke afrekeningen waren - ik bevestig noch ontken dat; ik denk dat enige nuance nodig is - maar als Putin of Jinpin dit deden als politieke afrekeningen, denk je dat een Russische of Chinese rechtbank de aanklachten zou durven vernietigen? Nee, no matter hoeveel juridische fouten erin zaten, het schijnproces zou er doorgaan met een veroordeling tot gevolg. Dat is echte autocratie, en dat is niet wat je in de VS ziet. De VS is nog altijd 100% een rechtsstaat, ook onder Trump.
Veel kans dat SCOTUS straks ook de tarieven naar de prullenbak verwijst. Wat een autocratie zeg.
Los daarvan, vraag me wel af hoe deze enorme kemel erin geslopen is hier. Een echte beginnersfout is mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Interne sabotage binnen Trump's clan? Of gewoon van: we gaan ze ff bangmaken maar we hebben geen ambitie om er een echte rechtszaak van te maken waarbij we toch gaan verliezen dus we gaan maken dat het niet zover komt? Geen idee.
Het is mij onduidelijk hoe één vonnis van de rechtbank tegenbewijs kan zijn dat Trump rare dingen aan het doen is.Checks and balances deden hun werk! Is er nog meer bewijs nodig dat Trump geen dictator is/de VS geen autocratie zijn?
Toch niet de eerste keer? Ik herinner mij een aanklacht van het Trumpkamp, dat voor 80-90% uit 'zelfpromo' bestond.Los daarvan, vraag me wel af hoe deze enorme kemel erin geslopen is hier. Een echte beginnersfout is mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Interne sabotage binnen Trump's clan? Of gewoon van: we gaan ze ff bangmaken maar we hebben geen ambitie om er een echte rechtszaak van te maken waarbij we toch gaan verliezen dus we gaan maken dat het niet zover komt? Geen idee.