Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Die laatste finalevraag over de grootste concertzalen van België klopt wel niet aangezien de Ethias/Trixxo Arena in Hasselt met een capaciteit van bijna 20.000 plaatsen de tweede grootste zaal van het land is maar door de makers blijkbaar volledig over het hoofd werd gezien bij deze vraag. De AB behoort dus niet bij de vijf grootste zalen van het land. Ik denk dat er zelfs nóg zalen zijn (Spiro Dome in Charleroi?) die groter zijn dan de AB.
 
Laatst bewerkt:
De Trixxo Arena en de Dôme zijn geen concertzalen dus die antwoorden waren eigenlijk wel correct, dan staat de AB op de 5e plaats.
 
De Trixxo Arena en de Dôme zijn geen concertzalen dus die antwoorden waren eigenlijk wel correct, dan staat de AB op de 5e plaats.

En waarom zou de Trixxo Arena geen concertzaal zijn? :unsure:

Ethias%20Arena.JPG


Het is een zaal met vaste tribunes, middenplein en podium waar concerten plaatsvinden. Heeft ook zowat dezelfde vorm/opstelling als Paleis 12. Over die Dome kunt ge nog twijfelen aangezien dat in de eerste instantie een basketbalzaal is, maar dat geldt dan eigenlijk ook voor de Lotto Arena.

Ik vond het alleszins toch maar bizar, en lijkt me een redactioneel foutje te wijten aan te vluchtig googlen.
 
Khoop toch absoluut dat Danira niet wint maar het zal zoals zo dikwijls net diegene zijn die wél zal winnen... Kvind er gwn echt niks aan.. Slim is ze zeker maar dat gedrag algemeen vind ik zum kotsen met momenten.
 
Tuurlijk , maar trixxo zou dan ook een concertzaal moeten zijn en dus is die vraag misgesteld :)

Volgens Google is trixxo een evenementenhal daar vinden dus ook concerten plaats :)

Maar het maakt al niet uit zolang Bart maar wint !
 
Khoop toch absoluut dat Danira niet wint maar het zal zoals zo dikwijls net diegene zijn die wél zal winnen... Kvind er gwn echt niks aan.. Slim is ze zeker maar dat gedrag algemeen vind ik zum kotsen met momenten.
goh tbf de laatste tijd vind ik Van Impe ook een beetje uit de hoogte doen.
Danira heb ik eigenlijk niets op tegen.
 
Terug
Bovenaan