Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Barry kon idd niks anders doen. Khad het al door toen het 96-92 stond. Was ook direct mijn gedacht van: fuck, ge moest boven de 100 sec gezeten hebben op da moment. Jammer van de winnaar. Gelukkig was er nog Jennifer, wat een geweldige madam
 
Hij kon gokken dat Danira niks wist op de volgende vraag. Alles beter dan wat hij nu deed.
Dit dus he, je weet op voorhand niet hoeveel zij nog kan aanvullen of kan antwoorden op de volgende vraag. Of ze kan een tactische fout maken en meteen de twee antwoorden geven, waardoor hij eerst mag. Nu geef je het haar gewoon cadeau...

Los van het feit dat ze wel een sterke finale speelde. Geweldige anticlimax vond ik.
 
Das waar 92 vs 96 is zo goed als altijd verloren. De tegenpartij kan zich laten zakken.

De eerste vraag over deniro was alleszins wel een weg gever
 
Bart zal gehoopt hebben dat Danira niet meer kon aanvullen en direct stop zei zodat Bart twee antwoorden nodig had. En dan hopen op een vraag waar je direct twee trefwoorden kunt vinden a la "Amerikaans acteur" oid.

Ik vond het wel jammer dat Danira geholpen werd bij die Atletiek-vraag, das nu toch nergens voor nodig? Vraag deftig begrijpen hoort er ook bij lijkt me.
 
Tis zonde dat al die zaken ook gedaan worden... Idd met het begrijpen van de begrijpen van de vraag en daarmee ook helpen van de kandidaat... Maar ja, DSMTW is al heel lang afgegleden
 
Ik blijf haar bij momenten hautain vinden maar Danira was wel verdiende winnaar. En ik vind nu ook niet dat Bart tactisch verkeerd gespeeld heeft. Hij wist ook wel die 2 antwoorden, en hoopte gewoon er nog op te komen. Direct stoppen na 3 antwoorden is een gevaarlijke gok, want je weet niet of Danira ook niet nog antwoorden kan geven én ze is dan ook nog eens als eerste aan bod bij de volgende vraag.
 
want je weet niet of Danira ook niet nog antwoorden kan geven én ze is dan ook nog eens als eerste aan bod bij de volgende vraag.
Inderdaad, want ze zou zeker ook tactisch gespeeld hebben en maar 1 godin genoemd hebben. Vervolgens laten zakken en ze was terug aan de beurt.
Dus veel meer dan dit kon hij niet doen...
 
Nu had danira op deze tactische manier altijd maar 1 goed antwoord nodig bij 2 mogelijke vragen , die laatste (met maar 1 sec )wel heel snel maar dat lukt meestal wel

Als hij stopt op tijd had ze er 3 of 4 antwoorden nodig bij 2 mogelijke vragen.
 
Tis zonde dat al die zaken ook gedaan worden... Idd met het begrijpen van de begrijpen van de vraag en daarmee ook helpen van de kandidaat... Maar ja, DSMTW is al heel lang afgegleden
Uiteindelijk is zij toch een verdiende winnaar? En ze heeft ook dit seizoen geen enkele aflevering verloren.

Afgezien daarvan zou het toch voor iedereen duidelijk zijn dat we hier eerder naar een amusementsprogramma aan het kijken zijn met gescripte moppen e.d. dan een quiz zoals oa. de canvascrack?
 
Oei Bart compleet slecht aangepakt. Hij had nog 82 seconden, dus ze moest 5 atwoorden halen in het aanvullen en op de volgende vraag. Ze haalt sterk (!) de 2 godinnen, maar dan moest ze nog altijd 3 goede antwoorden geven op de volgende vraag.
Nu geeft hij het gewoon cadeau.

Veel rare theorieën hier in het topic; hij stond er echt beter voor dan hij denkt. Zij had 96, hij 92. Hij geeft op korte tijd 3 antwoorden waardoor het 82-36 stond. Zij ging de 2 antwoorden nog weten, en dan stond het 42-30. Zij mocht beginnen voor de volgende vraag, en moest dan 3 antwoorden halen.
 
Veel rare theorieën hier in het topic; hij stond er echt beter voor dan hij denkt. Zij had 96, hij 92. Hij geeft op korte tijd 3 antwoorden waardoor het 82-36 stond. Zij ging de 2 antwoorden nog weten, en dan stond het 42-30. Zij mocht beginnen voor de volgende vraag, en moest dan 3 antwoorden halen.

Rare theorie van jou. De kans dat je tegenspeler, zeker als die zo sterk is, 3 antwoorden zal geven in 30” is minstens 90%. Nu, zoals iemand hierboven ook al aanhaalde, dacht ik ook direct dat het grotendeels verloren was toen het 92-96 was. Maar ik was ook wel verbaasd dat Bart niet op Athena of Artemis kwam.
 
Bart gaat ook echt niet stoppen op 82 als hij al drie antwoorden heeft gegeven hé. Ik ben nu geen krak in de Griekse mythologie, maar hij had de moeilijkste antwoorden al gegeven denk ik? Dan is het niet zo onlogisch om verder te zoeken naar de andere twee. Hij kende die ook heus wel, maar hij kwam er gewoon niet op veronderstel ik?

Daarbij moet je zoiets ook beslissen in een milliseconde en wij hebben hier uiteraard makkelijker praten dan als je daar in die stoel zit.
 
Rare theorie van jou. De kans dat je tegenspeler, zeker als die zo sterk is, 3 antwoorden zal geven in 30” is minstens 90%. Nu, zoals iemand hierboven ook al aanhaalde, dacht ik ook direct dat het grotendeels verloren was toen het 92-96 was. Maar ik was ook wel verbaasd dat Bart niet op Athena of Artemis kwam.
Tuurlijk was Danira sowieso in het voordeel en had ze enorm veel kans om te winnen.

Maar zijn tacktiek die hij nu gebruikte was nog erger he ze moest dan altijd maar 1 antwoord geven...

Je weet nooit wat de volgende vraag is,...
Kon zijn dat die 2de vraag haar niet lag en ze maar 1 antwoord wist. Zelf met de tacktiek dat Bart nu gebruikte wint Danira,...
 
Maar zijn tacktiek die hij nu gebruikte was nog erger he ze moest dan altijd maar 1 antwoord geven...

Het hangt er eigenlijk simpelweg van af of hij dacht of hij de 2 overige antwoorden nog zou vinden. Blijkbaar was hij daar toch van overtuigd. De vraag is dan natuurlijk hoe lang je nog moet verder zoeken. Een gegeven moment kom je dan voorbij the point of no return, want stop zeggen met nog 40" over heeft dan ook geen zin meer. Met nog 60+ op de teller was hij (en ik alleszins) er toch van overtuigd dat hij de antwoorden nog ging vinden.
 
Het hangt er eigenlijk simpelweg van af of hij dacht of hij de 2 overige antwoorden nog zou vinden. Blijkbaar was hij daar toch van overtuigd. De vraag is dan natuurlijk hoe lang je nog moet verder zoeken. Een gegeven moment kom je dan voorbij the point of no return, want stop zeggen met nog 40" over heeft dan ook geen zin meer. Met nog 60+ op de teller was hij (en ik alleszins) er toch van overtuigd dat hij de antwoorden nog ging vinden.
Dit hé. Zoals ik al zei: veel gemakkelijker om van hieruit te oordelen dan als je effectief daar zit.

Stel dat hij stopt op 81 en Danira vult de vraag verder aan, waarna ze bij de volgende vraag (41 vs 35 is het dan oid) Bart simpel naar huis speelt dan zegt iedereen wss: "Allez Bart zo snel stoppen? Als je Hera, Demeter en Aphrodite direct vindt, had je Artemis en Athena ook wel gevonden!"
 
"Als je Hera, Demeter en Aphrodite direct vindt, had je Artemis en Athena ook wel gevonden!"
Blijkbaar niet he, want hij heeft ze niet meer gevonden. Obi Wan heeft 100% gelijk, hij moest gewoon gestopt zijn op 60+. Dat het niet makkelijk beslissen is onder al die stress kan ik best begrijpen, maar dat neemt niet weg dat hij dan iets meer kans maakte. Je weet namelijk nooit wat de volgende vraag is.
 
Blijkbaar niet he, want hij heeft ze niet meer gevonden. Obi Wan heeft 100% gelijk, hij moest gewoon gestopt zijn op 60+. Dat het niet makkelijk beslissen is onder al die stress kan ik best begrijpen, maar dat neemt niet weg dat hij dan iets meer kans maakte. Je weet namelijk nooit wat de volgende vraag is.
:unsure:

Het gaat erom als hij direct stop had gezegd na zijn derde goede antwoord. Op dat moment weet je niet of hij strategisch zou stoppen of omdat hij de rest niet weet. Achteraf gezien wist hij die antwoorden niet inderdaad, maar dat zou je op dat moment dus niet kunnen weten.
 
Laatst bewerkt:
Twee dingen die me van het hart moeten, maar die ik wel meen:
Ik had liever gehad dat den Bart gewonnen had.
En
Danira stond heel mooi met haar gekrulde haren. (Maar haar steile haar zoals ze dat enkele dagen geleden had, benadrukt wel meer haar echte karakter denk ik: veel te eigen gereid).
 
Terug
Bovenaan