De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Ook absoluut fout uiteraard.

Ik verwacht vandaag wel een top aflevering qua quizniveau. Zeg wat je wil maar ik vind het door de band genomen het sterkste seizoen in jaren en t quizniveau dat gestegen is zal daar gegarandeerd aan bijdragen.
Arevee, het zou er maar aan moeten mankeren dat het 20-jarig jubilee een zwak seizoen zou opleveren. Met al die kleppers erin.
Maar ik vind het ook een goei seizoen, enige minpunt zijn de jurycombinaties.

PS. Voor mij mag dit het laatste seizoen zijn, dan kunnen wij allen met een tevreden gevoel op die kwis terugkijken.

Wat een dikke aflevering was dat?

Volgens mij de strafste die ik gezien heb qua quizzen.
Was zeker de moeite, maar zijn er echt wel straffere geweest hoor. In de filmpjesronde zijn toch enkele trefwoorden blanco gebleven. Beetje zonde wel dat Lieven Scheire en GVB vlak na elkaar komen en ze dan nog eens uitkomen tegen een zeer sterke Cannaerts.

Morgen Lotte, vorige keer vond ik dat een aangename ontdekking maar jammer genoeg is die enorm mediageil geworden.

Omdat de fragmenten ook gewoon moeilijk waren?

Ik kan er mij iig weinig voor de geest halen waar ik zo dikwijls dacht damn.

En zo vlot allemaal paf paf paf de drie tenoren Carreras Placido Domingo Pavarotti (ja ik wist die ook) en dan een gaatje laten paf den andere aanvullen het nummer (wist ik niet). etc etc . Werd ook in rondes ervoor standaard bijna perfect aangevuld. En in die filmpjes ronde was Bart gewoon subliem de andere twee die ook sterk waren fkes overtroeven en met meer dan 100 seconden verschil winnen.

Ik was onder de indruk. :thumb:

Omdat de fragmenten ook gewoon moeilijk waren?

Ik kan er mij iig weinig voor de geest halen waar ik zo dikwijls dacht damn.

En zo vlot allemaal paf paf paf de drie tenoren Carreras Placido Domingo Pavarotti (ja ik wist die ook) en dan een gaatje laten paf den andere aanvullen het nummer (wist ik niet). etc etc . Werd ook in rondes ervoor standaard bijna perfect aangevuld. En in die filmpjes ronde was Bart gewoon subliem de andere twee die ook sterk waren fkes overtroeven en met meer dan 100 seconden verschil winnen.

Ik was onder de indruk. :thumb:
Wie is naar huis en wie komt er morgen?

Cannaerts tot nu toe wel veruit de sterkste kandidaat. Wel grappig dat hij zo regelmatig letterlijk op zijn lip zit te bijten wanneer hij weer eens de antwoorden van anderen aanvult. Alsof hij zich schaamt voor zijn kennis.

Had Lotte nog nooit op tv gezien maar best wel goeie en leuke kandidate. Cannaerts houd onze kansen op de terugkeer van Delphine wel hoog
Ha, dat is dan wel een voordeel dat hij nog even doorgaat dan...!

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield : wel grappig dat je op jonge leeftijd nog de meeste kandidaten aan het ontdekken bent, omdat je de vorige series niet gezien hebt wegens te jong.

Deze zal dan waarschijnlijk zelfs van voor je geboortejaar zijn:

greet-op-de-beeckslimstemens.jpg

Terug
Bovenaan