Bart De Pauw

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE
Laatst bewerkt door een moderator:
De namen zouden er niet toe mogen doen, maar het doet de zaak er wel ’echter’ uitzien dan een anonieme getuigenis.

Nuja, altijd al gedacht dat Geslacht De Pauw en VJ Tony geen fictie waren 😀
 
Niet bepaald onbekende namen. Ik ben eens benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me echt af over welk soort gedrag het gaat. Ik kan me nu niet echt inbeelden dat BDP "Weinsteinsgewijs" de deur van zijn hotelkamer open deed in zijn badjas open met zijn flieter half bloot voor Maaike Cafmeyer, laat staan dat hij haar dwong sex te hebben in ruil voor de job in Het Geslacht De Pauw (een titel die wel een heel dubbelzinnige betekenis zou krijgen mocht het wel zo zijn gegaan natuurlijk :oops:)

Als het gaat om sms'en, woordspelingen, aanrakingen,... dan zal toch echt de hoeveelheid en frequentie daarvan moeten bepalen of dit al dan niet een scheet in een fles is.
 
Laatst bewerkt:
Bart wou toch dat de namen openbaar kwamen. Maar dat lijkt me toch een rare zet
Hij had zelf ook geen toegang tot de namen, dacht ik. Ik kan mij niet inbeelden dat hij zo voor de openheid zou geweest zijn als hij wist dat Maaike Cafmeyer en Liesa Naert erbij zaten.

Het gaat natuurlijk voor zover we weten ook "maar" over sexting en stalking, natuurlijk.
 
Bart wou toch dat de namen openbaar kwamen. Maar dat lijkt me toch een rare zet

Dat vind ik dus ook. Het zijn vrouwen die niet allemaal tegelijk met hem werkten. Gaat over verschillende periodes, verschillende programma's en zelfs eentje die niet eens met hem gewerkt heeft.

Allee ik heb altijd gedacht af te wachten tot er meer bekend was en eerder geloofd hebben dat dit uit de hand gelopen flauwe moppen waren die verkeerd geïnterpreteerd waren of god-weet een complot tegen een paar vrouwen tegen hem. Dat lijkt nu toch allemaal wat verder weg en het lijkt al meer op een bepaald patroon.
 
Hij had zelf ook geen toegang tot de namen, dacht ik. Ik kan mij niet inbeelden dat hij zo voor de openheid zou geweest zijn als hij wist dat Maaike Cafmeyer en Liesa Naert erbij zaten.

Het gaat natuurlijk voor zover we weten ook "maar" over sexting en stalking, natuurlijk.
Hij wist wel degelijk de namen.

En wie verkrachtingen ofzo verwacht: daar gaat het niet over. Wel over sexting, stalking etc.
 
Ik vraag me echt af over welk soort gedrag het gaat. Ik kan me nu niet echt inbeelden dat BDP "Weinsteinsgewijs" de deur van zijn hotel open deed in zijn badjas open met zijn flieter half bloot voor Maaike Cafmeyer, laat staan dat hij haar dwong sex te hebben in ruil voor de job in Het Geslacht De Pauw (een titel die wel een heel dubbelzinnige betekenis zou krijgen mocht het wel zo zijn gegaan natuurlijk :oops:)

Als het gaat om sms'en, woordspelingen, aanrakingen,... dan zal toch echt de hoeveelheid en frequentie daarvan moeten bepalen of dit al dan niet een scheet in een fles is.
Zie JPV. Als er natuurlijk een redelijk aantal vrouwen, waaronder toch wat bekende namen waarvan je minder verwacht dat ze zo in de media willen komen, en in het nuchtere Vlaanderen, zich hiervoor kenbaar maken...ik denk dat er dan toch wel iets van aan zal zijn.
 
Zie JPV. Als er natuurlijk een redelijk aantal vrouwen, waaronder toch wat bekende namen waarvan je minder verwacht dat ze zo in de media willen komen, en in het nuchtere Vlaanderen, zich hiervoor kenbaar maken...ik denk dat er dan toch wel iets van aan zal zijn.
Ja, we zullen (hopelijk) zien.

Maar zoals gezegd, vnl de frequentie zal imo bepalend zijn.

Als hij nu pakweg 3 pikante sms'en heeft gestuurd naar elk van die vrouwen, of bij elk van hen 3 keer zijn hand op hun billen heeft gelegd, dat hoort natuurlijk niet, maar heel erg zwaarwichtig is het natuurlijk ook niet. Daarom, nu lijkt het zwaar omdat het om 9 vrouwen samen gaat, maar de details moeten nog laten blijken of dat echt ook zo is.

Pas op, ik verdedig hier BDP niet, maar de publieke opinie rond hem is natuurlijk wel al heel erg negatief en veroordelend, en deze 9 namen, zonder de details van hoe en wat, maken dat er niet beter op imo.
 
Pas op, ik verdedig hier BDP niet, maar de publieke opinie rond hem is natuurlijk wel al heel erg negatief en veroordelend, en deze 9 namen, zonder de details van hoe en wat, maken dat er niet beter op imo.
Ik trek ook geen conclusies, maar ik zie het wel omgekeerd, heb toch al van veel mensen gehoord dat het wel niets zal zijn en die vrouwen gewoon aandacht zoeken of zaken in die trant (reacties type "tegenwoordig mag er niets meer").
 
Sommige dingen zouden 15jaar geleden gebeurd zijn?

Ik ben benieuwd, zeker omdat het toch een speciaal milieu is.
Cfr ook Van Samang en consoorten.
 
Ja, we zullen (hopelijk) zien.

Maar zoals gezegd, vnl de frequentie zal imo bepalend zijn.

Als hij nu pakweg 3 pikante sms'en heeft gestuurd naar elk van die vrouwen, of bij elk van hen 3 keer zijn hand op hun billen heeft gelegd, dat hoort natuurlijk niet, maar heel erg zwaarwichtig is het natuurlijk ook niet. Daarom, nu lijkt het zwaar omdat het om 9 vrouwen samen gaat, maar de details moeten nog laten blijken of dat echt ook zo is.

Pas op, ik verdedig hier BDP niet, maar de publieke opinie rond hem is natuurlijk wel al heel erg negatief en veroordelend, en deze 9 namen, zonder de details van hoe en wat, maken dat er niet beter op imo.
Hallo?
Jonge vrouwen die stage komen doen belagen terwijl jij de grote baas bent, vindt jij niet zwaarwichtig?

Die vrouwen hebben hem trouwens de kans gegeven om de zaak te bemiddelen als hij zijn excuses zou aanbieden en een schadevergoeding betalen. De Pauw heeft zelf beslist om het dan naar de rechtbank te trekken.
 
Pas op, ik verdedig hier BDP niet, maar de publieke opinie rond hem is natuurlijk wel al heel erg negatief en veroordelend, en deze 9 namen, zonder de details van hoe en wat, maken dat er niet beter op imo.
Mja, val dan ook geen vrouwen lastig, dan hebt ge dat niet voor natuurlijk.

Ben benieuwd wat het proces gaat opleveren maar denk niet dat het positief zal uitdraaien voor Bart.
 
Hallo?
Jonge vrouwen die stage komen doen belagen terwijl jij de grote baas bent, vindt jij niet zwaarwichtig?

Die vrouwen hebben hem trouwens de kans gegeven om de zaak te bemiddelen als hij zijn excuses zou aanbieden en een schadevergoeding betalen. De Pauw heeft zelf beslist om het dan naar de rechtbank te trekken.

Als het om geld gaat zullen we het zien.
Moedig dat BDP naar de rechtbank trekt.

Ik ben neutraal tot het tegendeel bewezen is.
 
Maaike lijkt me nu niet iemand te zijn die rap graffronteerd is, maar ge weet maar nooit. Ik ga zeker nog geen oordeel vellen.
 
Als het om geld gaat zullen we het zien.
Moedig dat BDP naar de rechtbank trekt.

Ik ben neutraal tot het tegendeel bewezen is.
Denk dat geenenkel van die vrouwen echt uit is op geld hoor. Die hebben allemaal zelfstandig en individueel over een lange periode een klacht neergelegd bij de preventieadviseur als ik mij niet vergis.
Maar aangezien hij constant bleef beweren dat er niks aan de hand was, denk ik dat ze hem toch een beetje willen zien bloeden, vandaar geldgewijs.
 
Terug
Bovenaan