Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Ze hebben bij Vier geen zin om uit te zenden gelijktijdig met die voetbalpromotie campagne voor slavernij in november december
Dat is inderdaad de echte reden. Ze willen geen kijkers verliezen aan het WK.
Maar Van Looy heeft ook aangegeven dat hij daardoor een langere periode vrij is tegen nieuw seizoen 2023, wat hij zou willen gebruiken voor een nieuwe film.
 
Best aangename verandering dat het zo vroeg in het najaar is. Ik veronderstel dat ook andere zenders gaan schuiven met programma's(?). Waar wordt het wk eigenlijk uitgezonden? (Het interesseert me eigenlijk niets, dan heb ik wat meer tijd om films te zien in die periode:D )
 
Best aangename verandering dat het zo vroeg in het najaar is. Ik veronderstel dat ook andere zenders gaan schuiven met programma's(?). Waar wordt het wk eigenlijk uitgezonden? (Het interesseert me eigenlijk niets, dan heb ik wat meer tijd om films te zien in die periode:D )
Ik vermoed Canvas, anders moeten ze klooien met de uren van Thuis en dat laten ik en @Jonas89 niet toe
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik vermoed Canvas, anders moeten ze klooien met de uren van Thuis en dat laten ik en @Jonas89 niet toe

Oeps...
 
Delphine doet mee :love:

En Lisa Smokders 🥰

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F08%2F12%2Ff7603290-70af-443f-b39e-baadc6c99778.jpg
 
Het deelnemersveld, rare keuze van sommige mensen (Tine embrechts, Joke Emmers?) qua aantal deelnames enzo, maar ze hebben precies overal wel een reden voor verzonnen.
 
Het deelnemersveld, rare keuze van sommige mensen (Tine embrechts, Joke Emmers?) qua aantal deelnames enzo, maar ze hebben precies overal wel een reden voor verzonnen.
Joke Emmers zat er destijds blijkbaar wel 8x in, dus niet zo'n vreemde keuze. Er zijn er veel met minder deelnames.

Embrechts zit er inderdaad in omdat ze ooit de hoogste score haalde.

Ik hoop op een aflevering met Geirnaert én Scheirre :love:
 
Toch paar rare kandidaten tussen. Jammer dat ze niet gewoon alle winnaars en verliezende finalisten hebben samengekregen (of wouden samenkrijgen).
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Toch paar rare kandidaten tussen. Jammer dat ze niet gewoon alle winnaars en verliezende finalisten hebben samengekregen (of wouden samenkrijgen).
Jelle Cleymans, Jeroom, Tine Embrechts lijken me inderdaad vreemd. Misschien zien ze er potentieel wel in om ver te eindigen zoals ook bij Michele Cuvelier en Jonas Geirnaert.
 
Terug
Bovenaan