Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Het hangt er eigenlijk simpelweg van af of hij dacht of hij de 2 overige antwoorden nog zou vinden. Blijkbaar was hij daar toch van overtuigd. De vraag is dan natuurlijk hoe lang je nog moet verder zoeken. Een gegeven moment kom je dan voorbij the point of no return, want stop zeggen met nog 40" over heeft dan ook geen zin meer. Met nog 60+ op de teller was hij (en ik alleszins) er toch van overtuigd dat hij de antwoorden nog ging vinden.

Kan zijn dat ik mis ben. (Niet meer herbekeken en mis herrinzerd

Hij had toch meteen ingesteldheid van te zakken , (zei dat dacht ik letterlijk tijdens zijn beurt). Probeerde wel nog te zoeken natuurlijk.
 
Twee dingen die me van het hart moeten, maar die ik wel meen:
Ik had liever gehad dat den Bart gewonnen had.
En
Danira stond heel mooi met haar gekrulde haren. (Maar haar steile haar zoals ze dat enkele dagen geleden had, benadrukt wel meer haar echte karakter denk ik: veel te eigen gereid).
Dat moest echt van uw hart? Wtf kerel
 
Ik dacht dat Swaziland haar officiële naam had veranderd naar eSwatini maar dsmtw denkt daar precies anders over.

Afgelopen woensdag de voor mij enige aflevering van het seizoen gezien. Blijft licht vermakelijk maar ik vind het quizzen laagwaardig en het amusement te getelefoneerd en teveel hit or miss. En Erik is irritant. Terecht seizoen niet gekeken voor mij.
 
Kerel zeggen tegen @pretoogje klinkt nogal vreemd.
Tenzij ik een geslachtsoperatie gemist heb?
Ik heb nog eens omlaag gekeken. Als @Horse meer weet dan ikzelf dan heeft de dokter wel héél slecht werk geleverd. En ga ik nu onmiddellijk met de mutualiteit contact opnemen dat ze die doktersrekening onmiddellijk moeten terugsturen naar de betreffende arts.

Bedankt om voor me op te komen @Slyke. Een mens zou al aan zichzelf beginnen twijfelen door berichten als die van @Horse.
 
Hoe kan ik nu weten welk geslacht iedereen hier heeft? Djeezes. Het is een online forum, geen café.

+ zo raar was u opmerking nu ook niet.

Dat het van iemand haar hart moet dat Danita goed staat met golvend haar is idd een beetje bizar.

Los van gender van de persoon die het zegt.
 
Ik kom hier wss keihard uit de lucht gevallen, maar ben ik de enige die ambetant werd van Erik Van Looy zijn gewoonte om Danira haar volledige naam altijd te moeten uitspreken. Of kan ik simpelweg sommige kleinigheden niet verdragen en ligt het aan mezelf? ( ik sta open voor kritiek)
Viel me mogelijks ook meer op omdat haar naam schrijven alleen een half A4 blad vult.
 
Ik kom hier wss keihard uit de lucht gevallen, maar ben ik de enige die ambetant werd van Erik Van Looy zijn gewoonte om Danira haar volledige naam altijd te moeten uitspreken. Of kan ik simpelweg sommige kleinigheden niet verdragen en ligt het aan mezelf? ( ik sta open voor kritiek)
Viel me mogelijks ook meer op omdat haar naam schrijven alleen een half A4 blad vult.
Bij het begin, en bij het einde van de aflevering?
Hij zei toch niet ‘Danira Boukhriss Terkessidis hier is uw volgende vraag’ of ‘Danira Boukhriss Terkessidis heb jij al eens een pratende papegaai tegengekomen?’
 
Bij het begin, en bij het einde van de aflevering?
Hij zei toch niet ‘Danira Boukhriss Terkessidis hier is uw volgende vraag’ of ‘Danira Boukhriss Terkessidis heb jij al eens een pratende papegaai tegengekomen?’
Tzal me idd gewoon geërgerd hebben omdat ze er zo vaak inzat.
Want je hebt gelijk... Het ligt aan mezelf😉
 
Bij het begin, en bij het einde van de aflevering?
Hij zei toch niet ‘Danira Boukhriss Terkessidis hier is uw volgende vraag’ of ‘Danira Boukhriss Terkessidis heb jij al eens een pratende papegaai tegengekomen?’
Vermoedelijk ook telkens na elke ronde als de tussenstand gegeven wordt.
 
Wie kan volgende zin correct aanvullen, zonder te spieken?
Duizendmaal gehoord van Erik, dus zou gemakkelijk moeten zijn.

"Je moet de tijd van de andere op nul krijgen. Dat doe ....."
 
Terug
Bovenaan