Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Ik zal misschien de enige zijn, maar ik vind het commentaar over Danira en Olga behoorlijk overdreven. Ik begrijp dat ze niet bij iedereen in de smaak vallen (zeker ook niet mijn top kandidaten), maar hier wordt toch een serieus potje overdreven.
Ben jij nog aan het bijkijken? Olga is er al wel enige tijd uit!
 
Merol 😭
De combinatie van Kobe en Danira morgen lijkt me echt vreselijk. Gelukkig is er nog Otto-Jan...

Ik blijf me ook telkens afvragen wie er tickets koopt voor een show van William Boeva. Ik snap oprecht niet wat er grappig is aan die man en waarom die telkens in tv programma's opduikt.
 
Merol 😭
De combinatie van Kobe en Danira morgen lijkt me echt vreselijk. Gelukkig is er nog Otto-Jan...

Ik blijf me ook telkens afvragen wie er tickets koopt voor een show van William Boeva. Ik snap oprecht niet wat er grappig is aan die man en waarom die telkens in tv programma's opduikt.
Otto Jan is top.

En er is natuurlijk een verschil tussen shows van 2 uur of klein mopjes tussendoor he
 
De combinatie van Kobe en Danira morgen lijkt me echt vreselijk. Gelukkig is er nog Otto-Jan...
Wou het zelf niet schrijven, maar denk er het zelfde over.
Die Kobe is toch ook een stuk dikkenek, hoor. Perfecte match voor Danira.

Zie eens hoe inclusief en woke we hier zijn op het forum... 🤭
Wie dacht nou dat we enkel vrouwen viseerden?
 
Ik blijf me ook telkens afvragen wie er tickets koopt voor een show van William Boeva. Ik snap oprecht niet wat er grappig is aan die man en waarom die telkens in tv programma's opduikt.
In de aflevering van gisteren was hij inderdaad wat lam, maar heb hem in het verleden al wel regelmatig heel ad rem en grappig bezig gezien.
Zelfs in die mate dat ik wel eens zou durven gaan zien naar een voorstelling van hem! 🙂

P.S.: Met die Don't Scream daarentegen gaat hij helaas geen zieltjes winnen. Wat een bagger is me dat!
 
Gisteren nog eens gekeken omdat OJH mee deed.

Ik vond Danira gisteren meevallen. Heb de indruk dat als de andere 2 kandidaten zich ‘volwassen’ gedragen ze ook gewoon ok is.

De jury daarentegen was echt verschrikkelijk. Zo getelefoneerd en voorspelbaar (is altijd zo uiteraard maar nu stoorde het me echt extra).

Spijtig dat Merol stress had bij haar laatste vraag in de finale.
 
En er is natuurlijk een verschil tussen shows van 2 uur of klein mopjes tussendoor he
In de aflevering van gisteren was hij inderdaad wat lam, maar heb hem in het verleden al wel regelmatig heel ad rem en grappig bezig gezien.
Zelfs in die mate dat ik wel eens zou durven gaan zien naar een voorstelling van hem! 🙂

P.S.: Met die Don't Scream daarentegen gaat hij helaas geen zieltjes winnen. Wat een bagger is me dat!

Klopt, ik baseer me inderdaad enkel op zijn aanwezigheid in enkele tv-programma's.
 
Wat was dat met de make-up van Danira gisteren ? Ze zag er gisteren precies uit gelijk een levend lijk. En met Otto-Jan was er precies iets mis met zijn ogen, leken gezwollen en waterachtig.
Of wilden ze al een Halloween-sfeertje opwekken ? :)
 
Wat was dat met de make-up van Danira gisteren ? Ze zag er gisteren precies uit gelijk een levend lijk. En met Otto-Jan was er precies iets mis met zijn ogen, leken gezwollen en waterachtig.
Of wilden ze al een Halloween-sfeertje opwekken ? :)
Ik vond dat hij er vooral heel erg moe uitzag...
Maar ik blijf wel fan van hem! 🙂
 
Ik vond Danira gisteren meevallen. Heb de indruk dat als de andere 2 kandidaten zich ‘volwassen’ gedragen ze ook gewoon ok is.
Schoot mij ook net te binnen dat Danira veel aanweziger lijkt te zijn als ze goed bevriend is met de kandidaat/kandidaten die dan mee doen en naast haar zitten, zoals Olga. Want blijkbaar zijn die int echte leven goeie vrienden. En vnvd doet Kobe Ilsen mee, dus het zou kunnen dat Danira dan ook weer serieus aanwezig zijn. Ik ga er alvast eens op letten.
 
Blijft ook persoonlijk he ik vond Droog van Geubels fantastisch als show. Die van Boeva live gezien ook en die vond ik meh.

Otto Jan ham wel fan van overigens mag er nog wel even inblijven.
 
Ik wist nu alles van het fragment van Otto Jan omdat ik sportzot ben maar dat je dat niet ziet dat dat veel moeilijker is dan die andere twee fragmenten, ja jongens... .
 
Ha, toevallig morgen dezelfde mensen als in de finale van 2015 :sarcastic:

Marathon van Boston alé jong? En Otto-Jan, bijna winnaar notabene, die zich afvraagt hoe hij het best moet spelen? :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan