De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Vanavond Merol, tijd dus om opnieuw beginnen te kijken!
Dat is idd een hoogtepunt te noemen.

Niveau lijkt me idd wel stevig gezakt... . Als je dan ziet dat een Scheire, Van Bouwel, Van De Veire, Ella Leyers, ... geen finaleweken halen... .
 
Dat is idd een hoogtepunt te noemen.

Niveau lijkt me idd wel stevig gezakt... . Als je dan ziet dat een Scheire, Van Bouwel, Van De Veire, Ella Leyers, ... geen finaleweken halen... .
Van Bouwel staat nog wel in de top 8 als ik mij niet vergis? Maar zal nog wel iemand overgaan.
 
Wie heeft eigenlijk verloren gisteren? Ben ingedommeld. Zal ook wel met die Bahri te maken hebben. Ik dacht dat hij me meer zou bevallen. Is nog een goeie partner voor Brecht uit Blind Getrouwd. Twee die hun kwek niet kunnen dichthouden. En Tine Embrechts beviel me voor wat ik heb gezin, ook niet zo.
 
Wie heeft eigenlijk verloren gisteren? Ben ingedommeld. Zal ook wel met die Bahri te maken hebben. Ik dacht dat hij me meer zou bevallen. Is nog een goeie partner voor Brecht uit Blind Getrouwd. Twee die hun kwek niet kunnen dichthouden. En Tine Embrechts beviel me voor wat ik heb gezin, ook niet zo.
Tine
 
Merol mag gerust vanavond dit zingen.
Opgedragen aan Olga, Ella, Riadh en Danira !

🤬
Dit is zo een geweldige post dat een duimpje niet voldoende is. Hier moet ik een aparte post aan wijden om Slyke te zeggen dat ik zijn post geweldid vind.

En nog een kleine aanvulling, @Slyke: Merol mad dat aan het begin en eind van elke ronde zingen.

Volgende strofe (van het begonnen lied):
Danira en Ria(a)th, het is één van jullie twee
die vanavond op zijn smoeltje gaat.
 
Het niveauverschil tussen bepaalde fotorondes en bepaalde filmpjes blijft me wel mateloos storen/ergeren. Ik had dat gevoel vroeger precies niet. Of ben ik gewoon te oud geworden voor dit soort amusementsprogramma's?
 
Het niveauverschil tussen bepaalde fotorondes en bepaalde filmpjes blijft me wel mateloos storen/ergeren. Ik had dat gevoel vroeger precies niet. Of ben ik gewoon te oud geworden voor dit soort amusementsprogramma's?

Heb hetzelfde gevoel, vooral bij die 2 rondes idd. Die 'karaoke' fotoreeksen mogen ze imo ook afschaffen, telkens enorm makkelijk aangezien de volledige lyrics erop komen. En voor de andere kandidaten ook niet echt eerlijk, zij moeten erna aanvullen zonder de tekst te zien.
 
Terug
Bovenaan