Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Danira: "jamaar, ik weet het ook niet"...
Dacht ze haar zelf eens populair te maken door Merol te citeren.
Bij Merol was dat wél oprecht (en grappig).
 
Bij die fragmenten van Kobe en Danira wist ik 4 op 5, dat van Otto-Jan enkel olympische spelen en dan nog als gok. Belachelijk hoe groot dat verschil was.

De fotoronde vond ik deze keer ook enorm moeilijk, vooral omdat ik 0 interesse heb in zowel sporters als conceptuele kunst.
 
Ik schrijf het op in gifgroen, maar de eerlijkheid gebiedt me het toe te geven: die Danira is echt wel een knappe kop. Want naast wat ze allemaal weet, spreekt ze waarschijnlijk ook nog 6 talen, waaronder Grieks en Marokkaans. Gelukkig zorgt haar air er voor dat ze ook (maar) tot het gemiddelde behoort.
 
Laatst bewerkt:
Ben zeker gene trouwe kijker want kijk zo maar af en toe eens tussendoor maar soms valt het me op dat die toppers niet echt moeite doen en ze er liever weg zijn dan aanwezig . ;)
Denk dat sommige gewoon komen omdat ze ”moeten” of het belooft hebben .
 
Kwam ook aan bod op einde van de aflevering gisteren. Veel van de ex-winnaars hadden zich destijds gewoon veel beter voorbereid, en deden nu inderdaad meer mee for fun. Wel toch serieus verrassingen gisteren. Hoe kan het bvb dat Kobe niet weet dat in Radijs Erik Van Looy zat, maar dan toch nog meer dan de helft van de andere wél wist. En dan de maker van Reizen Waes die geen enkele stad van Zwitserland kan opsommen.
 
Dat laatste vond ik nu toch ook wel bijzonder ja, misschien niet speciaal genoeg :D .

Vond het wel een heel aangename aflevering vibe zat goed bij kandidaten en jury.
 
We zien dus geen enkele ex-winnaar terug in de finaleweken. Zeer opvallend.

Ik word ook niet bepaald warm van de meerderheid dat terugkomt in de finaleweken. Hopen dat Cannaerts het kan afmaken.
 
Damn ik had ook liever Jelle verder zien komen dan Riadh en vanavond Delphine das ook een rare
 
Terug
Bovenaan