Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb mij die vraag ook al gesteld en de meest voor de hand liggende benaming is een curryworstenbroodje. Want wat is een rol? Is de curryworst opgerold in de vellen deeg, bedoelen ze dat? Maar ge zegt ook niet worstenrol tegen een worstenbroodje, terwijl de bereidingswijze toch ongeveer hetzelfde is, alleen is de worst inwisselbaar voor een curryworst. Dus ik weiger om curryrol te zeggen.
Onze CURRYROL is een broodje van bladerdeeg met vanbinnen een curryrol. Je kan ze zowel warm als koud opeten tijdens het vieruurtje. Ook kinderen zijn doorgaans verzot op dit heerlijke broodje… Geniet met de hele familie van deze hartige hap!
marienmeesterbakkers.com
Ik googel curryrol, kom op de site van deze bakkerij terecht, nu wordt het helemaal te zot.
Onze CURRYROL is een broodje van bladerdeeg met vanbinnen een curryrol.
vind ik beetje een belachelijk domme topic, maar soit;
wel blij dat ik zopas heb gelezen dat mijn favoriete saus (ketchup) het minste calorieën bevat van allemaal.
zal me toch wat minder schuldig doen aanvoelen, als ik weer es de frituur binnen stap.