Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit weekend weer Alcatraz festival in Kortrijk. Ik eet al eens graag ne curryworst bij mijn frietjes op een festival. Maar ik durf dat daar dus niet te bestellen. En geen haar op mijne kop dat er aan denkt om een 'frikandel' te vragen. Dus geen frietjes voor mij dit weekend
Dit weekend weer Alcatraz festival in Kortrijk. Ik eet al eens graag ne curryworst bij mijn frietjes op een festival. Maar ik durf dat daar dus niet te bestellen. En geen haar op mijne kop dat er aan denkt om een 'frikandel' te vragen. Dus geen frietjes voor mij dit weekend
Nee hoor, die zullen u heel beleefd bedienen. Wel zullen ze u een fluo hesje aansteken. De organisatie zet sterk in om het voor iedereen toegankelijk te maken.
Ik zal daar ook rondlopen. Als je voor mij staat aan het frietkraam vertaal ik wel even voor jou. De mensen gaan wel denken dat ik uw begeleider ben, maar dat geeft niet.