Ga toch een eind fietsen!Irritante Antwerpenaar die altijd roze draagt en juist 10x curryworst gezegd heeft op vtm in 30 seconden.
Vanaf nu is iedereen die curryworst gebruikt die irritante roze Antwerpenaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga toch een eind fietsen!Irritante Antwerpenaar die altijd roze draagt en juist 10x curryworst gezegd heeft op vtm in 30 seconden.
Vanaf nu is iedereen die curryworst gebruikt die irritante roze Antwerpenaar.
Waar is ze eigenlijk? Long time no see.Ga toch een eind fietsen!
Heb je nu met opzet uw eigen curryworst ook mee in beeld gepakt?
Ah ge bedoelt een lange krokante gekruide hamburgerEen viandel, wie neemt er nog curryworsten/frikandellen in t frituur?
Viandel vele beter
Fout, er zitten tuinkruiden in...Ah ge bedoelt een lange krokante gekruide hamburger
Ah, ge hebt hetzelfde gegeten als mijDaarstraks nog ne curryworst besteld in de frituur. De friturist keek niet raar of zo, hij begreep meteen wat ik bedoelde. Hij was precies wel wat aangedaan over de oorlog in Oekraïne. Ik ben dus maar niet begonnen over de curryworst-frikandeloorlog. Die is nog een pak heftiger, dan ging hij helemaal over zijn toeren gaan.

Gelieve de oorlog juist te benoemen en niet Poetin-gewijs de waarheid verdraaien.Daarstraks nog ne curryworst besteld in de frituur. De friturist keek niet raar of zo, hij begreep meteen wat ik bedoelde. Hij was precies wel wat aangedaan over de oorlog in Oekraïne. Ik ben dus maar niet begonnen over de curryworst-frikandeloorlog. Die is nog een pak heftiger, dan ging hij helemaal over zijn toeren gaan.
Diegenen die het ne lange (of lange hamburger) noemen zijn doorgaans intelligent genoeg om niet in die kinderlijke ruzie mee te gaan (behoudens af en toe vanwege de amusementswaarde). Dan weet ge meteen waarom het hier niet in de poll bij staat.Gelieve de oorlog juist te benoemen en niet Poetin-gewijs de waarheid verdraaien.
Het is de het-enige-juiste-is-lange-hamburgeroorlog. De internationale gemeenschap dankt u.
Deze intelligente mensen hebben natuurlijk een pedagogische functie en in kader van ontwikkelingswerk en is het belangrijk om de aanhangers van het verkeerd woord voor lange hamburger te onderwijzen in het correct woord gebruik.Diegenen die het ne lange (of lange hamburger) noemen zijn doorgaans intelligent genoeg om niet in die kinderlijke ruzie mee te gaan (behoudens af en toe vanwege de amusementswaarde). Dan weet ge meteen waarom het hier niet in de poll bij staat.
Het is de het-enige-juiste-is-lange-hamburgeroorlog. De internationale gemeenschap dankt u.
Een viandel, wie neemt er nog curryworsten/frikandellen in t frituur?
Viandel vele beter

Ik hou wel van een uitdaging, maar soms is het gewoon té moeilijk. Daarom ben ik veranderd naar een meer doenbare opdracht: ik ben nu bezig met 3-jarige Pakistanen de relativiteitstheorie aan het uitleggen in het Esperanto.Deze intelligente mensen hebben natuurlijk een pedagogische functie en in kader van ontwikkelingswerk en is het belangrijk om de aanhangers van het verkeerd woord voor lange hamburger te onderwijzen in het correct woord gebruik.
We moeten ze niet dom houden, niet waar?
Precies of jij bent de enige met een aandoening. Er zijn er nog hoor.Daarstraks nog ne curryworst besteld in de frituur. De friturist keek niet raar of zo, hij begreep meteen wat ik bedoelde.
Ge bedoelt een hamburger special?Een lange met zalf. Fouter wordt het niet. Who the f*ck eet dat ook enkel met mayonaise?![]()

Een frikandel speciaal wordt ook wel een "curryworst speciaal", "open been", "open ruggetje" of "leuning" genoemd.
Allez jom, dan vind ik "open ruggetje" toch nog een categorie erger. Gewoon het gedacht alleen al en mijn honger zou over zijn.Een lange met zalf. Fouter wordt het niet. Who the f*ck eet dat ook enkel met mayonaise?![]()
OK is wel waar. By the way: do not google. Ik herhaal: do NOT google.Allez jom, dan vind ik "open ruggetje" toch nog een categorie erger. Gewoon het gedacht alleen al en mijn honger zou over zijn.