Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

• Limburg en curryworst

Stemmen: 15 2,9%
  • Antwerpen en curryworst

Stemmen: 123 24,0%
  • Brussel en curryworst

Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

Stemmen: 61 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

Stemmen: 47 9,2%
  • West-Vlaanderen en curryworst

• Limburg en frikandel

Stemmen: 49 9,6%
  • Antwerpen en frikandel

• Brussel en frikandel

Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

Stemmen: 14 2,7%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 86 16,8%
  • West-Vlaanderen en frikandel

Stemmen: 106 20,7%

• Totaal aantal stemmers
    512
Daarstraks nog ne curryworst besteld in de frituur. De friturist keek niet raar of zo, hij begreep meteen wat ik bedoelde. Hij was precies wel wat aangedaan over de oorlog in Oekraïne. Ik ben dus maar niet begonnen over de curryworst-frikandeloorlog. Die is nog een pak heftiger, dan ging hij helemaal over zijn toeren gaan.

Daarstraks nog ne curryworst besteld in de frituur. De friturist keek niet raar of zo, hij begreep meteen wat ik bedoelde. Hij was precies wel wat aangedaan over de oorlog in Oekraïne. Ik ben dus maar niet begonnen over de curryworst-frikandeloorlog. Die is nog een pak heftiger, dan ging hij helemaal over zijn toeren gaan.
Ah, ge hebt hetzelfde gegeten als mij :unsure:

Gelieve de oorlog juist te benoemen en niet Poetin-gewijs de waarheid verdraaien.

Het is de het-enige-juiste-is-lange-hamburgeroorlog. De internationale gemeenschap dankt u.

Gelieve de oorlog juist te benoemen en niet Poetin-gewijs de waarheid verdraaien.

Het is de het-enige-juiste-is-lange-hamburgeroorlog. De internationale gemeenschap dankt u.
Diegenen die het ne lange (of lange hamburger) noemen zijn doorgaans intelligent genoeg om niet in die kinderlijke ruzie mee te gaan (behoudens af en toe vanwege de amusementswaarde). Dan weet ge meteen waarom het hier niet in de poll bij staat.

Diegenen die het ne lange (of lange hamburger) noemen zijn doorgaans intelligent genoeg om niet in die kinderlijke ruzie mee te gaan (behoudens af en toe vanwege de amusementswaarde). Dan weet ge meteen waarom het hier niet in de poll bij staat.
Deze intelligente mensen hebben natuurlijk een pedagogische functie en in kader van ontwikkelingswerk en is het belangrijk om de aanhangers van het verkeerd woord voor lange hamburger te onderwijzen in het correct woord gebruik.

We moeten ze niet dom houden, niet waar?

Deze intelligente mensen hebben natuurlijk een pedagogische functie en in kader van ontwikkelingswerk en is het belangrijk om de aanhangers van het verkeerd woord voor lange hamburger te onderwijzen in het correct woord gebruik.

We moeten ze niet dom houden, niet waar?
Ik hou wel van een uitdaging, maar soms is het gewoon té moeilijk. Daarom ben ik veranderd naar een meer doenbare opdracht: ik ben nu bezig met 3-jarige Pakistanen de relativiteitstheorie aan het uitleggen in het Esperanto.

Een frikandel speciaal wordt ook wel een "curryworst speciaal", "open been", "open ruggetje" of "leuning" genoemd.
Een frikandel met mayonaise wordt ook wel "een lange met zalf" genoemd. Een "catamaran" of "waterfiets" is een bakje friet met twee frikandellen aan beide zijkanten.
(https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Frikandel)

Wie dit heeft geschreven heeft toch ook een of andere aandoening.

Terug
Bovenaan