Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

  • Limburg en curryworst

    Stemmen: 14 2,8%
  • Antwerpen en curryworst

    Stemmen: 118 23,8%
  • Brussel en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

    Stemmen: 59 11,9%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 46 9,3%
  • West-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Limburg en frikandel

    Stemmen: 47 9,5%
  • Antwerpen en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Brussel en frikandel

    Stemmen: 2 0,4%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

    Stemmen: 14 2,8%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 81 16,3%
  • West-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 106 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    496
Ge bedoelt een hamburger special?
= lange hamburger met ketchup, mayo en ajuin.
🤪
213qn5.jpg


Een lange met zalf. Fouter wordt het niet. Who the f*ck eet dat ook enkel met mayonaise?
:wtf:
 
Ah ge bedoelt een lange krokante gekruide hamburger
Tegen de tijd dat ge dat in Limburg hebt uitgesproken is het sluitingstijd en zijn uw frieten koud.
En wat is een Sitostick dan? Een lange-in-stukjes-gesneden-krokante-hamburger-met-stukjes-ajuin-op-een-stokje? Tegen die tijd is uw friturist met pensioen...
 
Tegen de tijd dat ge dat in Limburg hebt uitgesproken is het sluitingstijd en zijn uw frieten koud.
En wat is een Sitostick dan? Een lange-in-stukjes-gesneden-krokante-hamburger-met-stukjes-ajuin-op-een-stokje? Tegen die tijd is uw friturist met pensioen...
Dat is gewoon ne siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitooooooooooooooooooooo, da's al lang genoeg.
 
Tegen de tijd dat ge dat in Limburg hebt uitgesproken is het sluitingstijd en zijn uw frieten koud.
En wat is een Sitostick dan? Een lange-in-stukjes-gesneden-krokante-hamburger-met-stukjes-ajuin-op-een-stokje? Tegen die tijd is uw friturist met pensioen...
Volgens Wikipedia heeft het vlees van een Sitostick niets te maken met een lange hamburger.

Dus een Sitostick blijft Sitostick.
 
Een hamburger heeft ook geen kloten te maken met een Frikandel.

Een hamburger is een schijf rundsvlees. Ask George Motz
Zowel de ‘lange hamburger’ en ‘platte hamburger’ hebben zo goed als dezelfde ingrediënten, los van wat andere kruiden is het ‘vlees’ gewoon hetzelfde.
Dus: lange hamburger is gewoon de ENIGE juiste benaming 😀


 
Laatst bewerkt:
Zowel de ‘lange hamburger’ en ‘platte hamburger’ hebben zo goed als dezelfde ingrediënten, los van wat andere kruiden is het ‘vlees’ gewoon hetzelfde.
Dus: lange hamburger is gewoon de ENIGE jjuiste benaming 😀



Vanaf nu is een Frans brood een lange pistolet.
 
Vanaf nu is een Frans brood een lange pistolet.
Geef gewoon toe dat de ‘lange hamburger’ optie de enige logische en correcte is.
Frikandel kan er bij mij ook nog door, hoewel de benaming dan weer verwarring kan geven met de frikadel.
Diegene die curryworst zeggen, zouden ze met de broek op de enkels aan de schandpaal mogen binden om ze met lange hamburgers te stenigen 🙃
 
Zowel de ‘lange hamburger’ en ‘platte hamburger’ hebben zo goed als dezelfde ingrediënten, los van wat andere kruiden is het ‘vlees’ gewoon hetzelfde.
Dus: lange hamburger is gewoon de ENIGE juiste benaming 😀


Een link posten naar "frikandel" om in dezelfde post te beweren dat het lange hamburger is. Ok.
 
Ik zie dat er intussen een meerderheid is voor "frikandel".
Ik stel voor dat de opstandige provincies Antwerpen en Vlaams Brabant zich conformeren aan de meerderheid en het bespottelijke "curryworst" uit hun vocabulaire schrappen.
Discriminatie is niet weg te denken hier.
Hoe zit het dan met de lange hamburger????
Nog niet eens in de lijst gezet 😡
 
Ik zie dat er intussen een meerderheid is voor "frikandel".
Ik stel voor dat de opstandige provincies Antwerpen en Vlaams Brabant zich conformeren aan de meerderheid en het bespottelijke "curryworst" uit hun vocabulaire schrappen.
Hell no.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Terug
Bovenaan