Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da gade gij nie bepalenMa mannekes frikandel is toch gewoon de merknaam voor ne curryweust. Gelijk sommigte mense ook Jeep tegen eender welke 4x4 zeggen.
Een geribbelde hamburger zoals ze in sommige streken zeggen?Vanaf nu eten we gewoon allemaal een mexicano bij onze frieten, gedaan met die discussie!
(of is het nu eigenlijk carrero?)
Een geribbelde hamburger zoals ze in sommige streken zeggen?
Vanaf nu eten we gewoon allemaal een mexicano bij onze frieten, gedaan met die discussie!
(of is het nu eigenlijk carrero?)
Het merk frikandel zegt me niks eigenlijkMa mannekes frikandel is toch gewoon de merknaam voor ne curryweust. Gelijk sommigte mense ook Jeep tegen eender welke 4x4 zeggen.
.Neen. Curryworst gaan we enkel nog in Duitsland gebruiken.die naam is niet meer gepast : woke enzo
kunnen we mexicano gewoon geen lange curryworst noemen en dan hebben we allemaal wel iets in de frituur en is frikandel nog altijd de juiste benaming
Da ziet er nog niet slecht uit. Zo ne ronde mexicanoAhneen, dat is een Powerbite he!
![]()
(in sommige streken ook wel gekend als ronde mexicano)

Ik wil dat!Ahneen, dat is een Powerbite he!
![]()
(in sommige streken ook wel gekend als ronde mexicano)
Vroeger had het brochetje in Ieper dat, maar dat was een dikke onbeleefde uitbaatster, dus maar 1x gegeten om nooit meer terug te gaan. Was wel lekker.Ik wil dat!
Enkel mensen die een band met Duitsland hebben zeggen datNog nooit iemand zien praten over een "curryworst".
ben v west-vlaanderen btw
En da smaakt gelijk ene mexicano?Vroeger had het brochetje in Ieper dat, maar dat was een dikke onbeleefde uitbaatster, dus maar 1x gegeten om nooit meer terug te gaan. Was wel lekker.
Een lange Powerbite ?En da smaakt gelijk ene mexicano?
Of is het currybite?Een lange Powerbite ?
Of is het currybite?
Sry, maar dit gaat erover, t'es ne frikandel/curryworst tot daar aan toe, maar al de rest, boeken toe... Lees gewoon af hoe het op de pancarte van t frituur staat ffs...Langepowurriecanodel.
Just is just :Sry, maar dit gaat erover, t'es ne frikandel/curryworst tot daar aan toe, maar al de rest, boeken toe... Lees gewoon af hoe het op de pancarte van t frituur staat ffs...
Ge gaat mij toch niet zeggen dat dat (zelf in Limburg) zo geafficheerd staat, lange hamburger en consoorten?
/discussion