De krieken of de curryworst?Enkel met stoofvlees.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De krieken of de curryworst?Enkel met stoofvlees.![]()
In squid haar geval zal het de iemand zijn.De krieken of de curryworst?

SemantiekLimburger, lange hamburger.
Ik stoor me harder aan 'kenner' poeperman die denkt dat er tussen een echte Bicky augurken liggen in plaats van komkommer.![]()
Ik heb die tot op heden toch altijd met augurken gekregen hoor.Wat, semantiek?![]()
Nen Bicky is met komkommers en niet met augurken, hoe vaak ik die discussie al gehad heb, zelfs in een fucking "Bicky" frituur.
@DiffieHM euh @REputefrikadelle mé krieke en nen boterham mé boter derba
Ik heb die tot op heden toch altijd met augurken gekregen hoor.
Nooit geen komkommers ertussen zien gezwierd worden.
Ja, opgelegde komkommer.
het goorste wat ze ooit tussen een bicky leggen zijn toch die augurkommers?Ja, opgelegde komkommer.
Het klopt, het zijn komkommers. Maar in een zoetzure azijnmengeling, waardoor ze veel meer lijken op de smaak van augurken dan op verse komkommer.
Op een smaakschaal van 1 tot 10 waarbij 1 een schijfje augurk is en 10 een (vers)komkommerschijfje scoort een bicky cucumb een 2.
Maar het zijn inderdaad komkommers.
(En augurken zijn ook komkommers)
Spreekt voor uzelfGelieve uw foute benoeming van de frikandel niet te generaliseren voor heel Limburg. Grote meerderheid in Limburg zegt gewoon frikandel zoals het hoort.

Da's currywurst, geen curryworst.Hier is jullie curryworst (dat de hollanders ons nog moeten bijleren is nog het ergste)
![]()
Curryworst, fastfood voor thuis – Cookingdom
Het recept voor een curryworst met zelfgemaakte curry saus. Het populaire Duitse fastfood gerecht is heel eenvoudig zelf thuis te maken.www.cookingdom.nl
En hier is jullie curryworst in blik voor als ge te lui zijt het zelf te maken
![]()

Wurst = worst int duitsDa's currywurst, geen curryworst.
En Nederlandse websites tellen niet als het op kookadvies aan komt.![]()

Er zit zelfs een prikker bij die in de microgolf moet.
Daar komen ze weer af met de Duitsers. Sinds wanneer zijn Duitsers een referentie op culinair vlak?Limburg : lange hamburger.....
Ooit in Duitsland in zo een fastfood keten curryworsten besteld.
Dan krijg je dus iets wat je compleet niet verwacht. Maar wel iets waarvan je begrijpt waarom dat een curryworst heet. En ge u afvraagt waarom sommigen die worsten, waarover hier sprake is in de thread, curryworsten worden noemen. Want daar zit niks curry in.