Curryworst of frikandel?

Wat zeg je en waar woon je?

  • Limburg en curryworst

    Stemmen: 15 3,0%
  • Antwerpen en curryworst

    Stemmen: 116 23,5%
  • Brussel en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en curryworst

    Stemmen: 59 12,0%
  • Oost-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 46 9,3%
  • West-Vlaanderen en curryworst

    Stemmen: 3 0,6%
  • Limburg en frikandel

    Stemmen: 45 9,1%
  • Antwerpen en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Brussel en frikandel

    Stemmen: 3 0,6%
  • Vlaams-Brabant en frikandel

    Stemmen: 14 2,8%
  • Oost-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 80 16,2%
  • West-Vlaanderen en frikandel

    Stemmen: 106 21,5%

  • Totaal aantal stemmers
    493
Frikandel, da staat op de doos.
Case closed


En btw das zo goedkoop.
1.4 kg vlees met redelijke macro's 1
(13gr eiwit per 100 gram) aan 1.86 euro in de colruyt. Das geflipt.
 
maar wel ronde hamburger 😏
Zo is dat. Hier in de frituren vd streek vraagt de friturist of 't ne ronde of ne lange moet zijn als je een hamburger besteld zonder broodje.
Als ik ergens in een frituur kom waar ik niet bekend ben bestel ik meestal gewoon de naam die op de kaartjes in de toog staat.
Maar zo kom je ook vreemde zaken tegen zoals : hier in 't dorp bestel ik een boelet met ui bv. Dan krijg je dus een boelet in schijven gesneden met schijven ui tss. De frituur een dorp verder doet er dan gesnipperde ui op. In datzelfde dorp is er een andere frituur waar hetzelfde ne spoetnikker is. daarmee dat ik me meestal gewoon aanpas en bestel volgens de naam op't kaartje. En eigenlijk , i don't care , ik eet eigenlijk nooit ne lange hamburger , curryworst of frikandel.Hier is't meestal ne putcervela met look special pikant en ne frit met satékruiden en tartaar. (liefst zelfgemaakt) 🤤
 
Curryworst tjsiens!

3EDCjMc.png
 
Laat ons de eeuwige discussie sluiten en het met z'n allen gewoon noemen zoals het is : separatorvleesstaaf. :poop:
 
Ik had nu echt gedacht dat we bij de opening van het nieuwe forum die personen met een spraakgebrek gingen achterwege laten maar nu blijkt dat die toch meeverhuisd zijn. Sorry maar het is en blijft frikandel. Ik begin toch te twijfelen of het wel verstandig was om geld te doneren. Precies alsof we een arts zouden vertrouwen die pfiediewop zou zeggen tegen een spuit. :unsure:
 
Ik heb es een spelletje steen-schaar-papier verloren en moest den andere 2 frikandellen geven.
 
Curryworst natuurlijk. Geboren in O-Vlaanderen en nu woonachtig te Vl-Brabant en iedereen is het hier eens.
 
Terug
Bovenaan