Corona: Wat waren jouw symptomen en wat is de huidige status?

Welke symptomen had je en heb je nog last?

• Geur- en smaakverlies - nog altijd last

Stemmen: 22 7,1%
  • Geur- en smaakverlies - geen last meer

Stemmen: 25 8,1%
  • Koorts

Stemmen: 34 11,0%
  • Vermoeidheid (spierpijnen)

Stemmen: 63 20,3%
  • Verkoudheid

Stemmen: 62 20,0%
  • Ziekenhuisopname - gerevalideerd

Stemmen: 2 0,6%
  • Ziekenhuisopname - nog revaliderend

Stemmen: 0 0,0%
  • Niks gemerkt van last

Stemmen: 16 5,2%
  • Andere (verklaar in comments)

Stemmen: 17 5,5%
  • Hoofdpijn

Stemmen: 42 13,5%
  • Niet besmet geweest/ik weet niet of ik corona heb gehad

Stemmen: 202 65,2%

• Totaal aantal stemmers
    310
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook prijs. Met z'n 4en sterk positief getest (binnen een aantal dagen).
Wij zijn er ondertussen grotendeels vanaf. Kinderen zijn toch weer de oude. Mijn vrouw slaapt nog het grootste deel van de dag. Voor mezelf is m'n concentratie beperkt tot ongeveer een half uur per dag, meestal na het ontbijt. Alles daarna is ene oor in, andere oor uit. Zelfs simpele dingen blijven niet plakken. Dit bericht typen heeft een dikke 5 minuten tijd in beslag genomen, bijvoorbeeld. Nog mensen met die hiermee worstelen?

Wij zijn er ondertussen grotendeels vanaf. Kinderen zijn toch weer de oude. Mijn vrouw slaapt nog het grootste deel van de dag. Voor mezelf is m'n concentratie beperkt tot ongeveer een half uur per dag, meestal na het ontbijt. Alles daarna is ene oor in, andere oor uit. Zelfs simpele dingen blijven niet plakken. Dit bericht typen heeft een dikke 5 minuten tijd in beslag genomen, bijvoorbeeld. Nog mensen met die hiermee worstelen?
Ik heb hier ook wel last van. Zo'n licht gevoel in mijn hoofd...ik kan het moeilijk beschrijven. Soms midden in een zin weet ik niet meer wat ik wou zeggen., woorden komen verkeerd uit mijn mond. Deze morgen half uurtje bezig geweest voor het werk op de pc maar ging moeilijk.

5 dagen na positieve test hier. En ik lijk precies het ergste door te zijn want ik voel me beter dan de voorbije dagen.

Enigste waar ik mee zit is een ambetante neus.. Moeilijk te omschrijven. Soort van scherpe prikkeling/geur continue. Niet in die maten dat het echt pikt ofzo, maar het is wel aanwezig.

Heel logisch, die 10 dagen zijn vaak ook ècht wel nodig!

Vandaag herstel attest ontvangen. Moet ik opnieuw getest worden? Of is zelftest voldoende? Wat als die zelftest weer positief aangeeft?

EDIT: Geen koorts, enkel nog hoofdpijn, keelpijn en nu en dan een hoestbui. Smaak en geur vervormd.

positieve pcr test is binnen.

hoe lang moet ik nu nog quarantaine doen? vandaag + 10 of positieve zelftest (vorige zondag) +10 ?

en madam blijft negatief, zij tot hoogrisico voorbij is en dan +10? of +7

Gewoon het interview met Frank VDB gisteren in het journaal herbekijken. Duidelijker dan dat kan het niet worden.

"De regels zijn ABC, maar we bedoelen eigenlijk XYZ, maar we verwachten van de mensen 123"

hoe lang moet ik nu nog quarantaine doen? vandaag + 10 of positieve zelftest (vorige zondag) +10 ?

mijne arts zei ' vanaf de symptomen ' , bij mij dus vanaf de vrijdag ( zondag positieve zelftest, maandag positieve pcr test )
madam is sinds gisteren positief

Niet vergeten dat uw cst wel nog rood kleurt op basis van uw pcr test dus als ge vroeger uit quarantaine zijt (start symptomen + 10 dagen, indien ge geen koorts hebt voor de laatste 3 en uw symptomen verbeterd zijn), hebt ge niet per se al een groene cst.

Uw madam: pcr test +7 na uw laatste dag quarantaine

Niet vergeten dat uw cst wel nog rood kleurt op basis van uw pcr test dus als ge vroeger uit quarantaine zijt (start symptomen + 10 dagen, indien ge geen koorts hebt voor de laatste 3 en uw symptomen verbeterd zijn), hebt ge niet per se al een groene cst.

Uw madam: pcr test +7 na uw laatste dag quarantaine
Geen plannen om op resto te gaan hoor of een concertje mee te pikken. Maar zou wel graag es rap een boodschap gaan doen volgende week.

Geen plannen om op resto te gaan hoor of een concertje mee te pikken. Maar zou wel graag es rap een boodschap gaan doen volgende week.
Uw vrouw mag in principe hé. En als het te gevoelig is om aan uw vrouw over te laten: beter een goede buur dan een verre vriend.

(Maar winkelen kan zonder cst dus geen probleem, wou het gewoon maar meegeven omdat het mensen nogal verwart)

Uw vrouw mag in principe hé. En als het te gevoelig is om aan uw vrouw over te laten: beter een goede buur fan een verre vriend.

(Maar winkelen kan zonder cst dus geen probleem, wou het gewoon maar meegeven omdat het mensen nogal verwart)

Ututut, ik wil zelf mijn stukske entrecote gaan uitkiezen.

Ik was, door de uitleg van die van contact tracing, onder de indruk dat ik een herstelcertificaat ging krijgen en mijn vaccinatiecertificaat niet meer ging werken, maar blijkbaar is mijn vaccinatiecertificaat opnieuw geactiveerd en werkt dat weer.

Whatever, ik kan weer op café dus ik ga niet zagen.

Symptomen zijn bij mij op 17/11 gekomen, op 21/11 uitslag gekregen positieve pcr test, vandaag pas herstel certificaat, en heb dus effectief vanaf 18/11 in isolatie gezeten.

Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar waar kan je je positief corona attest vinden?
Na de positieve uitslag naar mijn huisarts gebeld, en die heeft mij een ziektebriefje voor 10 dagen bezorgd.
Mijn werkgever zegt echter dat dit niet voldoende is en dat ik een officieel document moet voorleggen dat ik positief getest ben.
Hij houdt nu mijn loon tegen, maar ik heb geen enkel ander document ontvangen...

Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar waar kan je je positief corona attest vinden?
Na de positieve uitslag naar mijn huisarts gebeld, en die heeft mij een ziektebriefje voor 10 dagen bezorgd.
Mijn werkgever zegt echter dat dit niet voldoende is en dat ik een officieel document moet voorleggen dat ik positief getest ben.
Hij houdt nu mijn loon tegen, maar ik heb geen enkel ander document ontvangen...
Maar, je hebt een ziektebriefje van 10 dagen van uw dokter, hoezo is dat niet voldoende ?
Of je nu ziek bent van corona of een gebroken been hebt, daar heeft uw werkgever toch geen zaken mee ?

Maar, je hebt een ziektebriefje van 10 dagen van uw dokter, hoezo is dat niet voldoende ?
Of je nu ziek bent van corona of een gebroken been hebt, daar heeft uw werkgever toch geen zaken mee ?
Ja dat heb ik ook zo doorgekregen van mijn huisarts. Ik denk dat hij mij op tijdelijke werkloosheid wil zetten, is 70% van het loon.
Terwijl met een ziektebriefje je je volledig loon doorbetaald krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan