Sat nog altijd op 99%Af en toe uwe vinger eens in die meter rammen he tomski!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sat nog altijd op 99%Af en toe uwe vinger eens in die meter rammen he tomski!
Dat is ook alleen maar mogelijk wanneer de test negatief is.Anekdotisch, maar wel leuk.
Vrouw had risicocontact enkele dagen geleden, gisteren te weten gekomen. Via het werk(onderwijs) een code gekregen en direct een test laten doen, op 4 uur resultaat.
Dat is service.
Grote kans dat je dochter de boosdoener is dan!Ik heb net positief getest via een zelftest. Dit zijn mijn symptomen in volgorde van wanneer ik ze ben beginnen krijgen:
Ik ben dubbel gevaccineerd en heb geen weet van contact met iemand die besmet was. Verleden weekend zijn we met de dochter naar een binnenspeeltuin gegaan, en daarna zijn we gaan bowlen. Ik vermoed dat ik het op één van die twee plaatsen moet opgelopen hebben. Verder heb ik weinig direct contact gehad met andere personen.
- Dag 1: Snotvalling met verstopte neus en sinussen
- Dag 1: Lichte hoest
- Dag 1: Heel af en toe niezen
- Dag 2: Een moeilijk te omschrijven gevoel van duizeligheid/lichtheid in mijn hoofd dat op het één moment meer aanwezig is dan het ander.
- Dag 3: Smaak en geurverlies (ik ruik niks en smaak weinig)
- Dag 3: Af en toe een licht branderig gevoel op mijn huid (rug, armen en nek)
- Ik heb er precies ook een oorontsteking gratis bij gekregen. Geen idee of dat gerelateerd zou zijn, of gewoon toeval.
Gebaseerd op wat?Grote kans dat je dochter de boosdoener is dan!
Gebaseerd op wat?
. Of je belt maandag naar je huisarts.Omwille van valsNEGATIEVE resultaten, niet vals positief.ik heb niets.. geen symptomen, vriendin enkel een hoest.
en k' las dat een zelftest geen zin heeft als je geen symptomen hebt

Mijn koffiekoekske roken wreed goe vanmorgen.Dag 13: het ambetant gevoel in de neus begint eindelijk weg te ebben, wel nog lichtjes snot. Licht gevoel in het hoofd begint te minderen. Smaak begint terug te komen maar vervormd, reuk: er zijn heel veel zaken die ik niet meer ruik (bvb gebakken brood, vers gebakken koffiekoeken, ....)
Als je een hoogrisicocontact hebt gehad, ik ga er van uit dat je langer dan 15min op minder dan 1,5m van u vriendin hebt gezeten, dan moet je in quarantaine.ik heb niets.. geen symptomen, vriendin enkel een hoest.
en k' las dat een zelftest geen zin heeft als je geen symptomen hebt