RESTECPE.
Respec me eieren!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RESTECPE.
12 dagen bij niet-hospitalisatie (ik had eerder mijn certificaat dan dat ik zelfs buiten KON omdat ik nog te ziek wasHoe lang duurt het eigenlijk eer je een herstelcertificaat krijgt? Mijn pcr test was positief op 21/11?
)Op dag 12 als de positieve test dag 1 is?12 dagen bij niet-hospitalisatie (ik had eerder mijn certificaat dan dat ik zelfs buiten KON omdat ik nog te ziek was)
Hier positieve test 9/10, herstelcertificaat geldig vanaf 21/10Op dag 12 als de positieve test dag 1 is?
(20/11 positief en vandaag jarig, iets gaan drinken zal er dus niet in zitten.)
Collega heeft gebeld naar contactcenter, volgens het contactcenter "liepen wij geen gevaar" en worden wij niet gecontacteerd. Wel advies om 5 dagen in quarantaine te blijven en bij symptomen zelf een test te ondernemen. Nochtans gisteren zonder mondmasker een koffiepauze gehouden met de positief geteste collega en ermee gebabbeld. één van de andere collega's heeft sinds gisteren ook symptomen..Dat zijn de oude regels nog, er is nog geen consensus over de nieuwe dus... Is het advies dat je krijgt wat at random.
De dag 5-regel is wat de huisartsen etc wél willen.
je moet dit niet, maar het kan wel gemoedsrust voor jezelf bezorgen ;pCollega heeft gebeld naar contactcenter, volgens het contactcenter "liepen wij geen gevaar" en worden wij niet gecontacteerd. Wel advies om 5 dagen in quarantaine te blijven en bij symptomen zelf een test te ondernemen. Nochtans gisteren zonder mondmasker een koffiepauze gehouden met de positief geteste collega en ermee gebabbeld. één van de andere collega's heeft sinds gisteren ook symptomen..
Dus ik kan mij enkel laten testen als ik symptomen heb (want dan krijg je enkel een code) of ik moet zelf een zelftest kopen?
ik heb via mijn zus (huisarts) een code bemachtigd, nu zondag ga ik mij laten testen.je moet dit niet, maar het kan wel gemoedsrust voor jezelf bezorgen ;p
Uw collega heeft, tijdens het werk een positieve zelftest afgenomen? Of was in afwachting van het resultaat van zijn PCR test nog gewoon naar het werk geweest?Nochtans gisteren zonder mondmasker een koffiepauze gehouden met de positief geteste collega en ermee gebabbeld. één van de andere collega's heeft sinds gisteren ook symptomen..
Het moet een pcr-test zijn.Als je via een SMS twee testcodes krijgt na een reis, hoe zit dat nu eigenlijk?
Na 1ste test negatief mag je kennelijk uit quarantiane? Dit is normaal op dag 1, maar volgens mij loopt alles in het 100 want mijn vrouw is vorige vrijdag aangekomen uit België (uit een EU land) als gevaccineerde, en gisteren kreeg ze die 2 codes (voor dag 1 en 7) terwijl het al dag 4 was. Dus ze liep al 4 dagen gewoon rond, aangezien je overal terugvindt dat gevaccineerd/EU bestemming geen test noodzakelijk is.
Nu moet ze op dag 7 dag nog een test doen, maar dat mag ook een sneltest zijn?
Eerlijk, ik volg niet meer. Ben je hiervan zeker?Het moet een pcr-test zijn.
Op dit moment, mag je er volgens mij idd niet meer vanuit gaan dat de websites up2date zijn.Eerlijk, ik volg niet meer. Ben je hiervan zeker?
Als je hier leest:![]()
Zoekresultaten
FOD Volksgezondheid - Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieuwww.info-coronavirus.be
Kom je uit een rode zone in de Europese Unie of Schengenzone of uit een rood derde land op de witte lijst?
--> Heb je een vaccinatiecertificaat of herstelcertificaat ? Je moet niet in quarantaine of je laten testen.
Mijn vrouw woont hier en komt terug uit Italië, dus het is me al een raadsel waarom zij haar moet laten testen. In elk geval buiten zeer hoog risico landen (en op die lijst staan nu enkel Afrikaanse landen) staat daar dan dat een RAT ook goed is.
Is dat niet meer up to date ofzo?
Wel dag 7 is volgende maandag, en de woensdag erna zou haar eerste werkdag zijn op een nieuwe job, dus met een RAT is ze zeker van resultaat. Nu goed, met een PCR mogelijk ook als de wachttijd meevalt.Op dit moment, mag je er volgens mij idd niet meer vanuit gaan dat de websites up2date zijn.
Ik zou gewoon een afspraak boeken in een testcentrum voor dag 7 om zeker te zijn. Wat heb je te verkiezen buiten wat tijd en 10 Seconden irritatie?
Zorgen dat ze zo vroeg mogelijk 's ochtends kan gaan, de stalen worden minimum 2x, meestal 3x per dag opgehaald, althans bij ons in de streek. Wie voor 9u gaat, zit meestal bij de eerste ophaling en heeft de volgende dag zijn resultaat.Wel dag 7 is volgende maandag, en de woensdag erna zou haar eerste werkdag zijn op een nieuwe job, dus met een RAT is ze zeker van resultaat. Nu goed, met een PCR mogelijk ook als de wachttijd meevalt.

Zou wel heel jammer zijn (maar wel denkbaar hier) dat ze hun websites niet up-to-date houden maar er wel naar verwijzen.Op dit moment, mag je er volgens mij idd niet meer vanuit gaan dat de websites up2date zijn.
Ik zou gewoon een afspraak boeken in een testcentrum voor dag 7 om zeker te zijn. Wat heb je te verkiezen buiten wat tijd en 10 Seconden irritatie?
Het tweede..Uw collega heeft, tijdens het werk een positieve zelftest afgenomen? Of was in afwachting van het resultaat van zijn PCR test nog gewoon naar het werk geweest?

Sommige mensen zou ge toch me hunne kop tegen de muur slagen hè…Het tweede..![]()

Dit en het feit dat veel mensen nog steeds voor hun pcr test naar de huisarts moeten. Ik zat vrijdag in de wachtzaal bij de huisarts toen er een gezin van 4 binnenkwam voor een pcr test, dat bleef niet buiten wachten en zei doodleuk 'onze zoon heeft woensdag positief getest en wij hebben intussen ook symptomen'. Zegt de vrouw tegen manlief 'ge hebt uw mondmasker verkeerd aan'.Ik hoop voor jou dat je ook negatief blijft, maar dit is dus hoe het virus zo fel blijft verspreiden en het aantal besmettingen maar blijft toenemen.
Heel veel mensen testen eerst negatief en dan dan na een paar dagen worden ze toch plots ziek (of testen ze bij een tweede test positief terwijl ze helemaal niet ziek zijn, een test die nu blijkbaar niet meer moet?) en op die manier hebben zij weer een aantal andere mensen besmet.
Zo blijven we natuurlijk aan de gang.
Dit is natuurlijk niet jou fout, het systeem trekt gewoon op geen kloten.