Ik had het verkeerd begrepen en zag Dieter Coppens al down de road gewijs met zijn busje langskomen om je kinderen naar school te brengen.Ik dacht dat ik een downer moest gaan zoeken om mijn kinderen te gaan brengen en afhalen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het verkeerd begrepen en zag Dieter Coppens al down de road gewijs met zijn busje langskomen om je kinderen naar school te brengen.Ik dacht dat ik een downer moest gaan zoeken om mijn kinderen te gaan brengen en afhalen.
Of je vader heet Alex Agnew....sorry, ik ben allergisch aan kinderen. Anders graag hoor, kan ik hen hersenspoelen over hoe het leven eigenlijk geen zin heeft en al de kennis die ze opdoen op school uiteindelijk ook weer verdwijnt. Dat ze nog een leven van verlies, dood, gebroken harten tegemoet gaan en dat papa liever 5000euro uitgeeft aan een kookplaat in plaats van de arme kindjes in afrika te helpen. Een kookplaat die ook afgeschreven gaat zijn tegen dat zij oud genoeg zijn om het huis te erven en dus papa een deel van hun erfenis gewoon aan nutteloze dingen heeft uitgegeven. Papa is essentie van het leven kwijtgespeeld en werkt hard voor nutteloze dingen in plaats van minder te werken om meer met hun te spelen. Dus de ouderliefde is in tegenstelling tot wat ze dachten wel voorwaardelijk en niet puur.
Oh ja, en zwarte piet is niet zwart en de paashaas bestaat niet. Allemaal leugens van de ouders om de kinderen stil te houden. Niemand ziet hen graag.
Ik dacht dat ik een downer moest gaan zoeken om mijn kinderen te gaan brengen en afhalen.
sorry, ik ben allergisch aan kinderen. Anders graag hoor, kan ik hen hersenspoelen over hoe het leven eigenlijk geen zin heeft en al de kennis die ze opdoen op school uiteindelijk ook weer verdwijnt. Dat ze nog een leven van verlies, dood, gebroken harten tegemoet gaan en dat papa liever 5000euro uitgeeft aan een kookplaat in plaats van de arme kindjes in afrika te helpen. Een kookplaat die ook afgeschreven gaat zijn tegen dat zij oud genoeg zijn om het huis te erven en dus papa een deel van hun erfenis gewoon aan nutteloze dingen heeft uitgegeven. Papa is essentie van het leven kwijtgespeeld en werkt hard voor nutteloze dingen in plaats van minder te werken om meer met hun te spelen. Dus de ouderliefde is in tegenstelling tot wat ze dachten wel voorwaardelijk en niet puur.
Oh ja, en zwarte piet is niet zwart en de paashaas bestaat niet. Allemaal leugens van de ouders om de kinderen stil te houden. Niemand ziet hen graag.

Hopelijk geen gezever als de flikken mij zouden tegen houden.Artsen en overheden zijn nog aan het onderhandelen over hoe of wat, vandaar de onduidelijkheid over wel of niet testen na besmetting binnen het gezin én hoe dat nu zit met het quarantaine attest in @EvilTwin zijn geval.Sinds gisteren ook positief voor de zelftest.
Mijn vrouw en kinderen waren al een week eerder positief tot zeer zwaar positief.
Heb gebeld naar de infolijn: pcr test afleggen en heel het gezin weer in quarantaine.
Heb gebeld naar testcentrum: geen test meer nodig enkel met gezin weer in quarantaine.
Heb gebeld met huisarts: geen test nodig enkel ik in quarantaine en gezin niet aangezien ze het nog maar net gehad hebben.
Zucht... Wat is nu correct.
Ter info de symptomen tot nu hier: moe, keelpijn, neus, niezen en hoofdpijn.
Is dezelfde test, maar ze gaan ervan uit dat de apotheker ze juister uitvoert. Die doen (hier toch) geen PCR-testen.Gisteren symptomen gekregen. Mijn vrouw heeft andere halve week en stevige virale infectie gehad en had ook negatief getest. Vermoedelijk ben ik dus de volgende.
Daarnet een zelftest gedaan en die is negatief.
Via de test online een code gekregen en je wordt daar bijna actief naar de apotheek gestuurd voor een test daar. Zelfs met symptomen. Hoort dat bij de nieuwe strategie?
Is die dan specifieker dan de zelftest, of gaat men daar van uit dat de apotheker de test juister uitvoert, maar is het specifiek hetzelfde?
Identieke situatie hier. In mijn geval:Sinds gisteren ook positief voor de zelftest.
Mijn vrouw en kinderen waren al een week eerder positief tot zeer zwaar positief. Dus we zaten allemaal al in quarantaine.
Heb gebeld naar de infolijn: pcr test afleggen en heel het gezin weer in quarantaine.
Heb gebeld naar testcentrum: geen test meer nodig enkel met gezin weer in quarantaine.
Heb gebeld met huisarts: geen test nodig enkel ik in quarantaine en gezin niet aangezien ze het nog maar net gehad hebben.
Zucht... Wat is nu correct.
Ter info de symptomen tot nu hier: moe, keelpijn, neus, niezen en hoofdpijn.
Heb 2x Pfizer gehad.
Alright! Dan zullen we er maar van uit gaan dat dat resultaat dan ook correct is.Is dezelfde test, maar ze gaan ervan uit dat de apotheker ze juister uitvoert. Die doen (hier toch) geen PCR-testen.
Blijkbaar zou ik toch mogen gaan werken vanaf donderdag indien mijn PCR-test negatief zou zijn. Volgens mijn arts is een tweede test op dag 7 niet meer verplicht, maar hij raadde het wel aan. Ik ga dat uiteraard doen.Artsen en overheden zijn nog aan het onderhandelen over hoe of wat, vandaar de onduidelijkheid over wel of niet testen na besmetting binnen het gezin én hoe dat nu zit met het quarantaine attest in @EvilTwin zijn geval.
Ter verduidelijking: wel of geen quarantaine is enkel onduidelijk voor gevaccineerden, niet voor ongevaccineerden!
Als ze de werkdruk totaal niet bij kunnen houden, lijkt het mij toch ook evident dat jij zelf je contacten op de hoogte brengt?Gisteren positief getest met een zelftest. Had na 10 seconden al 2 streepjes.
Lijkt op een goej verkoudheid voor de moment.
Nu krijg ik SMS: Het lukt ons niet om u telefonisch te bereiken maar blijft 10 dagen in isolatie.
Da ist ofwa? Geen contacts doorgeven?
Als ze de werkdruk totaal niet bij kunnen houden, lijkt het mij toch ook evident dat jij zelf je contacten op de hoogte brengt?

hoe weten zij al dat je een positieve zelftest hebt afgelegd? Dat wordt toch niet doorgegeven? Omdat blijkbaar er ook certificaten van negatieve pcr testen te verkrijgen moeten zijn. Ik heb al 3x een negatieve pcr test afgelegd, maar ik vind daar niks van terug???Gisteren positief getest met een zelftest. Had na 10 seconden al 2 streepjes.
Lijkt op een goej verkoudheid voor de moment.
Nu krijg ik SMS: Het lukt ons niet om u telefonisch te bereiken maar blijft 10 dagen in isolatie.
Da ist ofwa? Geen contacts doorgeven?
hoe weten zij al dat je een positieve zelftest hebt afgelegd? Dat wordt toch niet doorgegeven?
Idem hier. Smaak is niet terug, enkel geur bij pikante dingen ( sambal , tabasco) , maar ook vervormd.Dag 8. Al 2 dagen geen koorts meer. Af en toe een kuchje. Wel nog steeds een ijl/licht gevoel in mijn hoofd, lichte neusklachten. Reuk is nog steeds niet terug hoewel ik af en toe iets ruik maar vervormd.