Soeplepel
Well-known member
Grootste verschil is met degene die anabolen pakken. Die komen terug als tandenstokers..Volgens mij is iedereen weer een smalle lat als de fitness weer opengaat. The Great Reset.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grootste verschil is met degene die anabolen pakken. Die komen terug als tandenstokers..Volgens mij is iedereen weer een smalle lat als de fitness weer opengaat. The Great Reset.
merk het al iddVolgens mij is iedereen weer een smalle lat als de fitness weer opengaat. The Great Reset.

Quickie zei dat deze maatregel nog lang zal blijven, zeker wanneer de horeca in voege treedt om mensen naar huis te kunnen sturen en het feest niet op straat verder te zetten.Geen woord over de nachtklok. Dat is toch echt één van de eerste maatregelen die men zou moeten schrappen.
Belachelijk.Quickie zei dat deze maatregel nog lang zal blijven, zeker wanneer de horeca in voege treedt om mensen naar huis te kunnen sturen en het feest niet op straat verder te zetten.
We hebben afspraken gemaakt tussen de ministerS van volksgezondheid
Dan denk je op Europees niveau, nee nee gewoon in België
er zijn genoeg vaccins geleverd.
Degene die de vaccinatie centra organiseert, de overheid, had eeuwig tijd ervoor en kan zonder probleem voor genoeg verplegend personeel en artsen zorgen, ook in het weekend, en deze mensen goed betalen voor hun werk. .
Kijk maar naar de UK. 500.000 (vijfhonderdduizend!) vaccins op 1 zaterdag.
Het is ONWIL en ONKUNDE, maar toch dapper dat je de onzin blijft verdedigen.
Standaard werkwijze bij ons is prijs meestal 40% van de totaalscore, waarbij score dan prijs goedkoopste offerte/prijs offerte x 40 is. Als je weet dat iemand 0 punten kan krijgen zou ik ook niet indienen.In klassieke overheidsopdrachten krijgt de goedkoopste alle punten voor pricing (en pricing is vaak 50 tot 60% punten) en krijgt iemand die 2x zo duur is of duurder 0 punten. De wetgeving rond voerheidsopdrachten is énorm voordelig voor prijsbrekers, niet voor kwaliteit aan een hoge prijs.
Da's bij niets zo hé. Bij kappers was het ook niet zeker. Uiteindelijk toch doorgegaan en ondanks stijging niet geslotenVolgens mij zijn de grenzen gesloten behalve voor essentiële reizen
Vooral veel gejuich uit de horeca, wat ik begrijp, maar het is nog geen zekerheid tot het echt zo ver is
Maar toen was er geen vaccin en niemand ga buiten in de winter. Het zijn versoepelingen voor buiten voornamelijkMen heeft het deze keer wat beter verpakt en met nog wat extra subsidies heeft men de horeca gesust. Maar voor de rest is het allemaal wel een scenario dat een pak slechter is dan wat ik in oktober-december verwacht had, op dat moment zagen de zaken er een stuk beter uit.
Ergerlijk tot en met, vooral omdat men elke keer met een nieuw excuus afkomt. Ik begin me echt af te vragen of die avondklok ooit nog gaat verdwijnen. Grote achande is dit.Hoe je als "liberaal" op de nationale TV durft verkondigen dat een nationale avondklok die er bijna 5 maanden is zonder enige discussie nog minstens bijna 3 maanden wordt verlengd, enkel en alleen als repressiemiddel, ik snap het niet.