Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het hier nog al gezegd. Ik ben absoluut geen fan van op zulke momenten al zo ver op voorhand iets gaan uit te rollen.
Ik snap in de verste verte niet hoe je op 1 week van "we kunnen niets beslissen, het is te gevaarlijk" gaat naar een volledig plan van 2 maand.
Wat gaan ze doen als de cijfers gunstiger of net slechter zijn? Op hun woorden terug komen?

Als dit inderdaad is wat ze subiet gaan voorstellen vind ik dat een absolute foute manier van doen. Het VK kreeg daar ook terecht kritiek voor.
vind ik ook , als de cijfers het toelaten om halverwege april al te openen , dan moeten ze dat eigenlijk doen , die steunmaatregelen kosten bakken geld en als je kan werken moet je werken imo.

vind ik ook , als de cijfers het toelaten om halverwege april al te openen , dan moeten ze dat eigenlijk doen , die steunmaatregelen kosten bakken geld en als je kan werken moet je werken imo.

mensen vragen perspectief en data
ze gaan ze nu geven en commentaar is dat het nu ook niet goed is en dat ze vroeger moeten als ze kunnen.

Oftewel vraag je een datum oftewel vraag je voorwaarden om open te gaan.
Beiden zijn moeilijk te combineren.

ze gaan ze nu geven en commentaar is dat het nu ook niet goed is en dat ze vroeger moeten als ze kunnen.

men kan toch ook perspectief geven op kortere termijn . Of zeggen voorlopig 1 mei , tenzij de cijfers gunstiger zijn dan kan het vroeger.

Ge moet alleen maar zaken beloven als ge 100% zeker weet dat ge ze kunt geven op dat moment.
En dat gaat gewoon niet.

Heb hier voor toch 95% alles gesteund wat ze beslisten maar dit vind ik, eerlijk gezegd, totaal niet logisch.

Ik vind 1 mei een goeie datum voor de horeca. Paasvakantie voorbij, maar toch een periode met verlengde weekends + twee maanden voorbereidingstijd + hopelijk veel meer vaccinaties, wat wss wel zo zal zijn.

Ja de horeca heeft altijd gezegd "wij willen een datum", en voila, hier is uw datum! Content?
En de volgende vergadering is x aantal weken voor die datum en dan bekijken we of er aanpassingen moeten komen!

Ik heb het hier nog al gezegd. Ik ben absoluut geen fan van op zulke momenten al zo ver op voorhand iets gaan uit te rollen.
Ik snap in de verste verte niet hoe je op 1 week van "we kunnen niets beslissen, het is te gevaarlijk" gaat naar een volledig plan van 2 maand.
Wat gaan ze doen als de cijfers gunstiger of net slechter zijn? Op hun woorden terug komen?

Als dit inderdaad is wat ze subiet gaan voorstellen vind ik dat een absolute foute manier van doen. Het VK kreeg daar ook terecht kritiek voor.
Die week was enkel om af te wachten of het een kleine piek was of een derde golf, daarmee dat ze een week afgewacht hebben

Die week was enkel om af te wachten of het een kleine piek was of een derde golf, daarmee dat ze een week afgewacht hebben

En als er eind maart terug ne piek is. Dan gaan ze die maatregelen begin april wel gewoon laten doorgaan?
Allee het is een oprechte vraag hé.
Ik zie er de logica totaal niet van in.

En als er eind maart terug ne piek is. Dan gaan ze die maatregelen begin april wel gewoon laten doorgaan?
Allee het is een oprechte vraag hé.
Ik zie er de logica totaal niet van in.
Ja dat denk ik wel, het was ook niet ineens een opflakkering. JPV had ook al gezegd vorige week dat het aan't stijgen was. Dan is't gebleken dat het niet zo exponentieel was als verwacht.

Ik ga er gewoon van uit dat na een maand alles blijft dalen, zeker met die vaccinaties

Met 10 afspreken mag buiten, maar gene BBQ organiseren hè..

Komt goed, komt goed.
Vele die enkel het eerste gaan horen

Ja dat denk ik wel, het was ook niet ineens een opflakkering. JPV had ook al gezegd vorige week dat het aan't stijgen was. Dan is't gebleken dat het niet zo exponentieel was als verwacht.

Ik ga er gewoon van uit dat na een maand alles blijft dalen, zeker met die vaccinaties

Als de vaccinaties lopen zoals ze willen. Letterlijk op het nieuws gezegd : Ze "hopen" dat tegen 1 mei alle 65-plus hun spuit gehad hebben en dat is de reden dat dat als datum gekozen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan