Niet voor 1 mei volgens de planning die kay-gell hierboven postte.wat met fitness centra ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet voor 1 mei volgens de planning die kay-gell hierboven postte.wat met fitness centra ?
vind ik ook , als de cijfers het toelaten om halverwege april al te openen , dan moeten ze dat eigenlijk doen , die steunmaatregelen kosten bakken geld en als je kan werken moet je werken imo.Ik heb het hier nog al gezegd. Ik ben absoluut geen fan van op zulke momenten al zo ver op voorhand iets gaan uit te rollen.
Ik snap in de verste verte niet hoe je op 1 week van "we kunnen niets beslissen, het is te gevaarlijk" gaat naar een volledig plan van 2 maand.
Wat gaan ze doen als de cijfers gunstiger of net slechter zijn? Op hun woorden terug komen?
Als dit inderdaad is wat ze subiet gaan voorstellen vind ik dat een absolute foute manier van doen. Het VK kreeg daar ook terecht kritiek voor.
belachelijkNiet voor 1 mei volgens de planning die kay-gell hierboven postte.
vind ik ook , als de cijfers het toelaten om halverwege april al te openen , dan moeten ze dat eigenlijk doen , die steunmaatregelen kosten bakken geld en als je kan werken moet je werken imo.
men kan toch ook perspectief geven op kortere termijn . Of zeggen voorlopig 1 mei , tenzij de cijfers gunstiger zijn dan kan het vroeger.mensen vragen perspectief en data
ze gaan ze nu geven en commentaar is dat het nu ook niet goed is en dat ze vroeger moeten als ze kunnen.
Oftewel vraag je een datum oftewel vraag je voorwaarden om open te gaan.
Beiden zijn moeilijk te combineren.
mensen vragen perspectief en data
ze gaan ze nu geven en commentaar is dat het nu ook niet goed is en dat ze vroeger moeten als ze kunnen.
Oftewel vraag je een datum oftewel vraag je voorwaarden om open te gaan.
Beiden zijn moeilijk te combineren.
Ik niet, meteen dubbel betaaldIk vind 1 mei een goeie datum voor de horeca.
Die week was enkel om af te wachten of het een kleine piek was of een derde golf, daarmee dat ze een week afgewacht hebbenIk heb het hier nog al gezegd. Ik ben absoluut geen fan van op zulke momenten al zo ver op voorhand iets gaan uit te rollen.
Ik snap in de verste verte niet hoe je op 1 week van "we kunnen niets beslissen, het is te gevaarlijk" gaat naar een volledig plan van 2 maand.
Wat gaan ze doen als de cijfers gunstiger of net slechter zijn? Op hun woorden terug komen?
Als dit inderdaad is wat ze subiet gaan voorstellen vind ik dat een absolute foute manier van doen. Het VK kreeg daar ook terecht kritiek voor.
Die week was enkel om af te wachten of het een kleine piek was of een derde golf, daarmee dat ze een week afgewacht hebben
Ja dat denk ik wel, het was ook niet ineens een opflakkering. JPV had ook al gezegd vorige week dat het aan't stijgen was. Dan is't gebleken dat het niet zo exponentieel was als verwacht.En als er eind maart terug ne piek is. Dan gaan ze die maatregelen begin april wel gewoon laten doorgaan?
Allee het is een oprechte vraag hé.
Ik zie er de logica totaal niet van in.
Ja dat denk ik wel, het was ook niet ineens een opflakkering. JPV had ook al gezegd vorige week dat het aan't stijgen was. Dan is't gebleken dat het niet zo exponentieel was als verwacht.
Ik ga er gewoon van uit dat na een maand alles blijft dalen, zeker met die vaccinaties
BBQ mag wel hé, gewoon afstand proberen bewaren. Niet van elkaars saucisse gaan lekkenMet 10 afspreken mag buiten, maar gene BBQ organiseren hè..
Komt goed, komt goed.
Vele die enkel het eerste gaan horen
'die BBQ was niet georganiseerd, is spontaan ontstaan meneer'Met 10 afspreken mag buiten, maar gene BBQ organiseren hè..
Komt goed, komt goed.
Jawel, je mag enkel niet met 10 naast elkaar aan tafel gaan zitten zonder afstand.Met 10 afspreken mag buiten, maar gene BBQ organiseren hè..
Komt goed, komt goed.