Corona: Maatregelen, Updates & Algemene discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buiten meer toelaten vind ik dan wel een slimme zet. Kunt ge met uw familie es gaan wandelen, afspreken met z'n allen op "veilige" manier.

mensen vragen perspectief en data
ze gaan ze nu geven en commentaar is dat het nu ook niet goed is en dat ze vroeger moeten als ze kunnen.

Oftewel vraag je een datum oftewel vraag je voorwaarden om open te gaan.
Beiden zijn moeilijk te combineren.
Maar het is het verkeerde perspectief :unsure:

met buitentrainingen ga ik ervan uit da fitness ook buiten mag?

Lijkt met niet anders te kunnen. In principe ging dat nu al he. PT op afstand, toestellen buiten in parken enzo waren deze keer ook open. Maar weinig centra gaan dat kunnen voorzien om zaken buiten te doen denk ik.

Dus anderhalve meter en uw mondmasker ophouden.

Mag er dan nu al meer als ene naart wc?
Nee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.

Aangezien het over buiten gaat veronderstel ik idd slechts 1 persoon naar de wc.

Nee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.

Aangezien het over buiten gaat veronderstel ik idd slechts 1 persoon naar de wc.
Hopelijk heb je dan kay gell niet die naar de wc moet, anders heb je nog enkele uren kuiswerk ook

Ze hebben toch specifiek gezegd op afstand en met mondmasker? Dacht ik toch :unsure:

Ik zeg maar wat MVR net zei

Een BBQ organiseren en samen schouder aan schouder zitten kan niet
Afstand houden en mondmasker op zei hij. Maar dat is dan inderdaad als je de afstand niet kan houden

En dus maar ene naart wc ja. Tof

Blijkbaar zijn bepaalde activiteiten vanaf mei dan ook gekoppeld aan het voorleggen van een sneltest of zelftest...

Gaat nog fijn worden.

Nee, mondmasker indien er geen afstand gehouden kan worden. Dat is nu al maanden de regel bij buitenactiviteiten.
Een BBQ houden is nu al wel moeilijker om telkens tussen iedereen 1,5m houden natuurlijk 🙂 zelfs een drink zo houden thuis is al nie zo makkelijk

Maar tis dus duidelijk ja
1,5m en als dat niet kan mondmasker en maar 1 binnen @Carrion thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan