Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is het verkeerde perspectiefmensen vragen perspectief en data
ze gaan ze nu geven en commentaar is dat het nu ook niet goed is en dat ze vroeger moeten als ze kunnen.
Oftewel vraag je een datum oftewel vraag je voorwaarden om open te gaan.
Beiden zijn moeilijk te combineren.

met buitentrainingen ga ik ervan uit da fitness ook buiten mag?
BBQ mag wel hé, gewoon afstand proberen bewaren. Niet van elkaars saucisse gaan lekken
Dus anderhalve meter en uw mondmasker ophouden.Jawel, je mag enkel niet met 10 naast elkaar aan tafel gaan zitten zonder afstand.
Nee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.Dus anderhalve meter en uw mondmasker ophouden.
Mag er dan nu al meer als ene naart wc?
Hopelijk heb je dan kay gell niet die naar de wc moet, anders heb je nog enkele uren kuiswerk ookNee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.
Aangezien het over buiten gaat veronderstel ik idd slechts 1 persoon naar de wc.
Ze hebben toch specifiek gezegd op afstand en met mondmasker? Dacht ik tochNee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.
Aangezien het over buiten gaat veronderstel ik idd slechts 1 persoon naar de wc.

Ik zeg maar wat MVR net zeiNee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.
Het is geen "bubbel" dus als ze te dicht komen moet het wel.Nee, buiten moet geen mondmasker. Je moet nu ook niet dingen zitten verzinnen eh.
Nee, mondmasker indien er geen afstand gehouden kan worden. Dat is nu al maanden de regel bij buitenactiviteiten.Ze hebben toch specifiek gezegd op afstand en met mondmasker? Dacht ik toch![]()
Ja, als ze te dicht komen. Dat hebben ze ook gezegd, dat is altijd al de regel geweest.Het is geen "bubbel" dus als ze te dicht komen moet het wel.
Had het verkeerd begrepen dan. Bon, goed voor mij iig, tien dixietoiletten in den hof en bbqen maarNee, mondmasker indien er geen afstand gehouden kan worden. Dat is nu al maanden de regel bij buitenactiviteiten.
Een BBQ houden is nu al wel moeilijker om telkens tussen iedereen 1,5m houden natuurlijkNee, mondmasker indien er geen afstand gehouden kan worden. Dat is nu al maanden de regel bij buitenactiviteiten.
zelfs een drink zo houden thuis is al nie zo makkelijkeen sneltest als ge op terras wilt , stel u voorBlijkbaar zijn bepaalde activiteiten vanaf mei dan ook gekoppeld aan het voorleggen van een sneltest of zelftest...
Gaat nog fijn worden.
damn zei ek nog tegen men maat gisteren vanaf april zal het wel weer mogen denk ekFitness in mei.
Volgens mij is iedereen weer een smalle lat als de fitness weer opengaat. The Great Reset.damn zei ek nog tegen men maat gisteren vanaf april zal het wel weer mogen denk ek