D
Deleted member 611
Guest
Ik snap niet hoe HLN nu al kan spreken van "het virus verliest terrein in het Waasland".
Er is één deftig groot hospitaal, het AZ Nikolaas, waar de cijfers weer stijgen ondanks alle maatregelen die er nu al zijn.
Kant noch wal raakt het soms in de media, liggen bleiren dat versoepelingen nog eventjes uit zullen blijven (Erika Vlieghe) en dan bovenstaande info.
Deze namiddag op Radio1, "de test centra zijn klaar, de software voor de uitnodigingen ook, nu nog voldoende vaccins".
In België is er altijd één factor in een vergelijking die vertraging oploopt.
Er is één deftig groot hospitaal, het AZ Nikolaas, waar de cijfers weer stijgen ondanks alle maatregelen die er nu al zijn.
Kant noch wal raakt het soms in de media, liggen bleiren dat versoepelingen nog eventjes uit zullen blijven (Erika Vlieghe) en dan bovenstaande info.
Deze namiddag op Radio1, "de test centra zijn klaar, de software voor de uitnodigingen ook, nu nog voldoende vaccins".
In België is er altijd één factor in een vergelijking die vertraging oploopt.
. Maar hier menen ze dat de technologie van Pfizer/moderna schitterend is en ne kloeke mens van 70 jaar zeker gaat beschermen. Maar die hele oudjes die al verzwakt zijn en amper immuniteit hebben, hebben ze hun twijfels bij. Omdat het vaccin uw immuniteit leert bepaalde celmembranen aan te vallen maar als uw basisimmuniteit miniem is is het betwijfelbaar of je het iets zeer succesvol kan aanleren. Een klassiek vaccin zou dan meer aangewezen zijn. Maja ‘afwachten’ zeggen ze. Ze zien zeer ouden ondanks hun 2e prik (2e prik natuurlijk vrij recent) met zware covidklachten alsnog binnenkomen en overlijden. Maar again don’t shoot me op wat ik in 2 ziekenhuizen gehoord heb eh
. Ik ben geen wetenschapper
Misschien eens met een horeca-eigenaar of iemand in de culturele sector gaan praten, eens horen welk perspectief die mensen hebben.