the_fox
Well-known member
Nu vraag je wel van anderen wat je zelf niet kunt...Feel free to block me als je het niet meer aankunt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu vraag je wel van anderen wat je zelf niet kunt...Feel free to block me als je het niet meer aankunt.

Ik ga er gewoon pagina's lang over doorzagen, naart schijn werkt dat het beste.Feel free to block me als je het niet meer aankunt.
Is dat niet zoals velen hier? Maatregelen kunnen niet streng genoeg zijn buiten voor hun eigen etc.Nu vraag je wel van anderen wat je zelf niet kunt...![]()
Begint zijn naam met Marc Van Rans?Het klopt dat de virologen beantwoorden aan de vraag van de media. Anderzijds heb ik weet van zeker 1 viroloog die zich op tijd en stond vrijwillig aanbiedt bij verschillende media om zijn zegje te mogen doen.

Uiteraard is er een overkill in de media, dit duurt dan ook al bijna een jaar waarbij elke dag uitvoerig bericht wordt over de cijfers.
Maar het is natuurlijk wel perfect normaal dat de virologen en andere experts zo aanwezig zijn, het zijn ook degenen die er het meest zinnige over te zeggen hebben.
Bedoel, mocht hier plots een zware aardbeving zijn gaan het de seismologen zijn die uitvoerig aan bod zullen komen, bij een orkaan de weerdeskundigen, bij grote bosbranden de verantwoordelijken van de hulpdiensten,... is toch gewoon logisch? Alleen, door de lange duur van deze pandemie is er ondertussen een overkill, zoals met alles wat met corona te maken heeft. Maar daar kunnen de virologen niet aan doen.
Nu vraag je wel van anderen wat je zelf niet kunt...![]()
. 
Nee maar gelijk Van Gucht, die wordt meestal ter plekke geïnterviewd. Naar de studio komen hoeft daarvoor niet.Uiteraard is er een overkill in de media, dit duurt dan ook al bijna een jaar waarbij elke dag uitvoerig bericht wordt over de cijfers.
Maar het is natuurlijk wel perfect normaal dat de virologen en andere experts zo aanwezig zijn, het zijn ook degenen die er het meest zinnige over te zeggen hebben.
Bedoel, mocht hier plots een zware aardbeving zijn gaan het de seismologen zijn die uitvoerig aan bod zullen komen, bij een orkaan de weerdeskundigen, bij grote bosbranden de verantwoordelijken van de hulpdiensten,... is toch gewoon logisch? Alleen, door de lange duur van deze pandemie is er ondertussen een overkill, zoals met alles wat met corona te maken heeft. Maar daar kunnen de virologen niet aan doen.
Akkoord dat ze idd zelf de regels rond thuiswerk mss vaak beter kunnen opvolgen, maar goed, ze komen nu ook eenmaal in de mainstream TV en radio media, en pakweg Bart Schols de afspraak laten presenteren via een Zoom meeting met zijn gasten lijkt mij nu ook niet meteen praktisch hé.Ze zijn zonder twijfel de relevante experts, maar als ze oproepen dat er meer van thuis uit gewerkt dient te worden, dat ze dan zelf gvd het "goede" voorbeeld geven. Ik vraag mij af of zelfs maar één van hen nog oprecht zou pleiten voor 100% thuiswerk als ze zelf eens een paar maanden op 100% thuiswerk zouden zitten. Ik denk van niet.
Seismologen zijn hier geen relevante vergelijking, die gaan na een aardbeving heus niet oproepen dat niet-seismologen zich maar moeten opsluiten terwijl ze zelf dartelend van televisiestudio naar fysieke vergadering gaan. Af en toe nog wat in entertainmentprogramma's gaan meespelen of een reclame-spotje opnemen, pourquoi pas...
Waar lees jij dat de patiënten die nu deel uitmaken van "de derde golf" al gevaccineerd zijn?Als ge het zo leest gaat het vaccin niet veel helpen:
Ondanks snelle vaccinatie gaat het fout in Israël: “Derde golf raakt ons hard. Ze is complexer”
![]()
Ondanks snelle vaccinatie gaat het fout in Israël: “Derde golf raakt ons hard. Ze is complexer”
Hoewel de <a href="https://www.hln.be/buitenland/israel-heeft-al-meer-dan-kwart-van-bevolking-ingeent-en-begint-nu-al-tieners-te-vaccineren-hoe-doen-ze-dat~a1126579/" target="_blank">vaccinatie nergens zo vlot</a> verloopt als in Israël, kreunt het land onder een derde golf van...www.hln.be
Ugar heeft gisteren al gepost dat de vaccinaties wel degelijk werken en hun ding doen. Alleen heeft Israël nog maar 418k mensen waarbij de 2e prik al lang genoeg geleden is gezet om ze volledig te laten werken. Van die mensen waren er 62 besmet geraakt, en van die 62 is er niémand zwaar ziek geworden.Als ge het zo leest gaat het vaccin niet veel helpen:
![]()
Hoewel de <a href="https://www.hln.be/buitenland/israel-heeft-al-meer-dan-kwart-van-bevolking-ingeent-en-begint-nu-al-tieners-te-vaccineren-hoe-doen-ze-dat~a1126579/" target="_blank">vaccinatie nergens zo vlot</a> verloopt als in Israël, kreunt het land onder een derde golf van...www.hln.be
Idd Israel vaccineert dan wel snel (met mss zelfs niet zo goede vaccins ook?) maar die hun maatregelen zijn daarentegen heel laagWaar lees jij dat de patiënten die nu deel uitmaken van "de derde golf" al gevaccineerd zijn?
uit het artikel "en de Arabische bevolking anderzijds. “Precies daar is er een hoog niveau van besmettingen, wat dan overslaat op de rest”, zegt Cohen."Als ge het zo leest gaat het vaccin niet veel helpen:
![]()
Akkoord. Maar er is toch altijd gezegd dat he na de eerste spuit zo’n 70% beschermd was? Toch beter dan niks denk ik dan.uit het artikel "en de Arabische bevolking anderzijds. “Precies daar is er een hoog niveau van besmettingen, wat dan overslaat op de rest”, zegt Cohen."
die Arabische bevolking is degene die ze daar nog niet vaccineren. Los daarvan hebben ze ook een enorm probleem met mensen die hun eerste spuit gekregen hebben en denken dat direct alles weer mag, terwijl je dan nog bijlange niet volledig besmet bent.
52% bij Pfizer, en die bescherming begint pas ten vroegste 12 dagen na inenting.Akkoord. Maar er is toch altijd gezegd dat he na de eerste spuit zo’n 70% beschermd was? Toch beter dan niks denk ik dan.
En toch nog een stijging.
Ik zou het topic wat meer volgen ipv uw zotterijen wat lukraak te komen posten. @ugar heeft uw fake news al wat verduidelijkt vandaag.Als ge het zo leest gaat het vaccin niet veel helpen:
![]()
Ja maar eerlijk gezegd de titel "ondanks snelle vaccinatie.." waar ze dus mee bedoelen dat ondanks dat alles snel verlopen is, is er toch een derde golf. Hoewel ze er in hun artikel een andere draai aangeven, de doorsnee mens leest meestal titels en het kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden.Ugar heeft gisteren al gepost dat de vaccinaties wel degelijk werken en hun ding doen. Alleen heeft Israël nog maar 418k mensen waarbij de 2e prik al lang genoeg geleden is gezet om ze volledig te laten werken. Van die mensen waren er 62 besmet geraakt, en van die 62 is er niémand zwaar ziek geworden.
Hoelang geleden zijn ze daar begonnen dan?52% bij Pfizer, en die bescherming begint pas ten vroegste 12 dagen na inenting.
Er zitten genoeg zaken bij die ik zou classificeren onder "leuke uitstapjes" die ik niet meer kan/mag doen.Akkoord dat ze idd zelf de regels rond thuiswerk mss vaak beter kunnen opvolgen, maar goed, ze komen nu ook eenmaal in de mainstream TV en radio media, en pakweg Bart Schols de afspraak laten presenteren via een Zoom meeting met zijn gasten lijkt mij nu ook niet meteen praktisch hé.
Zet die calimero hoed af. Ik heb geen probleem als mensen sporadisch eens wat verkeerde info posten. Wie dit continue doet mag daar gerust op gewezen worden. Je zou bijna denken dat er een patroon is. Plus nog het feit dat als je toch zoveel interesse hebt in de materie je wel wat de discussies zou volgen ipv hier sporadisch een "nieuwsfeitje" te komen posten.Ge maakt er blijkbaar een sport van om andere te kleineren.
ge kunt ook gewoon antwoorden zoals bvb Puni dat doet