Mijn boodschap was als member dat hij niet neutraal is en dat er een reden is waarom hij een bepaalde visie naar buiten brengt en dat ik niet akkoord ben met zijn mening/visie wat ie naar buiten brengt. Waar zeg ik ergens dat je niet mag luisteren naar zijn verhaal?
En ik zei veel mensen zijn niet neutraal, een discussie voer je op basis van de argumenten. Jij negeert die volkomen en doet alsof het daarmee af is.
Iemand anders die hier nota bene zelf al het woord genocide in de mond genomen heeft als ik me niet vergis doet hetzelfde. Interessanter is om dan toch eens in te gaan op het argument hoe je een genocide kunt hebben op een volk dat nog altijd in aantal aangroeit? Ik kan daar zelfs een aantal antwoorden op bedenken in de trend van de cultuur van een volk uitroeien in plaats van de mensen zelf, maar hier schiet men louter op de boodschapper, doet men die af als "extreem-rechts", tja... Je belandt al snel in dat verdomhoekje tegenwoordig.
Maar voor strijdleuzen van jihadistische terroristen? Daar moeten we dan wel coulant voor zijn? Kwestie van die op de best mogelijke manier te interpreteren.