Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat allemaal zonder het bouwen van al die lelijke windmolens zoals ze in Europa doen.Toch goed gedaan van Trump, die denkt tenminste aan het milieu en zorgt ervoor dat meer en meer mensen de wagen en het vliegtuig aan de kant laten staan.

Onze nieuwsgaring via VRT, VTM of het DPG conglomeraat zijn ook maar alternatieve opiniebijdragen, de laatste kwalitatieve kritische journalist was Maurice Dewilde.Ik bedoel niet wakker liggen van zijn groteske, brutale uitspraken en alternatieve feiten die elke dag 180° kunnen draaien. Het zijn de feiten en resultaten op het terrein (overwinningen of verliezen, land bezetten of dreigen met... , ...) die tellen en waarvan ik hoop niet wakker te moeten liggen als de boel escaleert.
Onze nieuwsgaring via VRT, VTM of het DPG conglomeraat zijn ook maar alternatieve opiniebijdragen, de laatste kwalitatieve kritische journalist was Maurice Dewilde.
Resultaat voor de VSA mag dan niet zijn zoals verhoopt waardoor Trump draait als een windhaan maar op politiek topniveau geraak je niet door lief te zijn. Ge gaat niet wakker hoeven te liggen als de boel daar écht escaleert. Afgelopen 4 jaar ging het leven hier ook rustig door terwijl Kiev onder een bommentapijt werd bedolven. Prijzen van goederen stijgen, maar de algemene welvaart is hier nog altijd top en dat blijft nog wel even zo. Alst hier industrieel minder gaat, 10% productieverlies inderdaad, ist omdat Europa een dwaze regeltjesfabriek is geworden en das haar eigen schuld waar autocratische leiders van China, Rusland geen schuld treft. Die autocraten lachen zich een kriek met het type Green Deals die Europa zichzelf toelegt, tis Europa dat zich mondiaal compleet belachelijk maakt en hopelijk zich snel herpakt. Niet Trumpiaans maar wel met nodige realiteitsbesef.
Hogere prijzen aan de pomp voornamelijk. Bepaalde import producten die duurder zijn geworden / niet meer beschikbaar.@Hellsdinner Ervaar jij iets in Vietnam van de sluiting van de Straat van Hormuz?
Dees vind ik een goeikeWaarom is 1 van de 2 US air force bases in Spanje naar Trump vernoemd?

Allee hop, de USS George H.W. Bush en haar 6.000 opvarenden zijn onderweg naar het midden oosten.
Samen met nog eens 4200 marines.
Allemaal voor die oorlog die al weken geleden overtuigend en beslissend gewonnen was...
Hoeveel van die schepen van die grootte hebben ze in de VS?Allee hop, de USS George H.W. Bush en haar 6.000 opvarenden zijn onderweg naar het midden oosten.
Samen met nog eens 4200 marines.
Allemaal voor die oorlog die al weken geleden overtuigend en beslissend gewonnen was...
Deals willen maar niet lukken dus hij verhoogt zijn bluf nog wat verder. De beurzen liggen er momenteel duidelijk niet wakker van, dus dat ga ik dan ook niet doen, hij shared al zijn informatie toch steeds met zijn vriendjes die ondertussen geld proberen te verdienen met die voorkennis, dus als de beurzen verder omhoog gaan dan is het vermoedelijk dat de insiders weten dat hij nog wat luider gaat blaffen, maar niet gaat bijten.Ik vind het allemaal toch wat zorgwekkend, de hoeveelheid materiaal en mensen ter plaatse neemt steeds toe, onder de vlag van intimidatie en druk zetten - best mogelijk, maar dergelijke proporties bieden ook ruimte voor een veel grotere operatie - met een minister van oorlog die staat te trappelen en een president die niet happig is op een compromis behoudens rechterlijke verplichtingen, chantage en financiële druk (China), .. kan deze piste mss wel eens effectief op tafel komen.
Als neveneffect ben ik toch eens nieuwsgierig hoe dat gaat aflopen met de begroting van de VS, gezien zijn heffingen beleid midscheeps is geraakt, nu een oorlog die het voorziene budget met factor weetikveel zal overschreiden, ..
11, en of die nu ingezet worden of niet, ze kosten zowiezo geld. Ze liggen daar niet constant aan wal te verroesten zoals hier in europa.Hoeveel van die schepen van die grootte hebben ze in de VS?
Nog even en het merendeel van hun vloot ligt in de Straat van Hormus.
Dat kost toch handenvol geld om die daar te houden en in te zetten (bombarderen in Iran).
Het lijkt me vooral druk zetten, want boots on the ground gaat toch een paar stappen te ver gaan (bij nuchtere wereldleiders natuurlijk...).
Als het gruwelijk misloopt een tweede Pearl Harbor.
Dat is nu wel serieus bij de haren getrokken hoor. Inderdaad, ze kosten sowieso geld. Maar de sommen geld die er mee gemoeid zijn wanneer een schip aan wal ligt vs. continu in combat paraatheid liggen vlakbij een potentiële oorlogszone aan de andere kant van de wereld, zijn wel van een andere grootte orde.11, en of die nu ingezet worden of niet, ze kosten zowiezo geld. Ze liggen daar niet constant aan wal te verroesten zoals hier in europa.
Die zijn quasi ongenaakbaar voor een land als iran met hun technologie
Die bemanning word ook betaald wanneer ze aan wal liggen. En op training zijn ze ook 4/5de bemand en gebruiken ze ook hun wapens, in tegenstelling tot hier waar ze pang pang moeten zeggen door gebrek aan kogels...Dat is nu wel serieus bij de haren getrokken hoor. Inderdaad, ze kosten sowieso geld. Maar de sommen geld die er mee gemoeid zijn wanneer een schip aan wal ligt vs. continu in combat paraatheid liggen vlakbij een potentiële oorlogszone aan de andere kant van de wereld, zijn wel van een andere grootte orde.
Even simpel gezegd: het is niet dat die paar duizend bemanninsleden elke dag hun vislijn uitslaan om hun avondeten te vangen hé.
Zo'n schip brengt een gigantische bemanning en logistiek mee wat handenvol geld kost.
Verder, ik zou niet liever hebben dat onze oorlogsschepen liggen te verroesten. Dat is beter dan het alternatief, namelijk dat je ze moet gebruiken.
Deals willen maar niet lukken dus hij verhoogt zijn bluf nog wat verder. De beurzen liggen er momenteel duidelijk niet wakker van, dus dat ga ik dan ook niet doen, hij shared al zijn informatie toch steeds met zijn vriendjes die ondertussen geld proberen te verdienen met die voorkennis, dus als de beurzen verder omhoog gaan dan is het vermoedelijk dat de insiders weten dat hij nog wat luider gaat blaffen, maar niet gaat bijten.
Ik kan u garanderen dat een militair op missie véél meer kost dan een militair die thuis blijft. Idem voor materiaal dat aan wal ligt of dat in gebruik is op missie.Die bemanning word ook betaald wanneer ze aan wal liggen. En op training zijn ze ook 4/5de bemand en gebruiken ze ook hun wapens, in tegenstelling tot hier waar ze pang pang moeten zeggen door gebrek aan kogels...
Kzou ook niet liever hebben dat ze zouden mogen verroesten, maar t'is een feit dat ge ze ooit nodig hebt en dus beter onderhoud

voor een belg ja, das bijna tdubbel, maar voor een amerikaan ist maar ongeveer 1/3rde meer. Op de schaal van hun bevolking is de kost van de inzet van hun materiaal voor een kort oorlogje zoals dit gewoon te verwaarlozenIk kan u garanderen dat een militair op missie véél meer kost dan een militair die thuis blijft. Idem voor materiaal dat aan wal ligt of dat in gebruik is op missie.![]()