Sneeuwstorm
Well-known member
Met Bush en zijn Irakoorlog probeerde men tenminste de Amerikaanse bevolking nog mee te krijgen in het verhaal en waren de geallieerden ook beter op de hoogte dan nu, denk ik.Ik vind de snelheid toch nog een ander paar mouwen. En je weet niet hoe of wat. De ene moment gaan ze een regeringsleider uit zijn bed lichten, de andere moment blaast men hem op. En wat nu verder? Heel de regio geniet een fallout. Geen enkele van de geallieerden was op de hoogte en krijgt zelf ook een raket op hun lokale basis. :')
Wie is next?
En dat is het oorlogsaspect maar pakweg de tariffs? Het USSC zegt dat het illegaal is en dezelfde dag staan er nieuwe illegale tariffs op het menu.
Daarnaast ook nog tal van andere bedrijven én landen die openlijk worden bedreigd door Trump. Dit is toch een compleet ander caliber? Zuivere marktmanipulatie at the push of a button. En rechtstreeks van de vingers van die kerel, er staat geen filter op. Er is geen volwassene in de zaal om het meer te sturen etc.
OpenAI gaat akkoord om de burgers te bespionneren, autonome moordmachines uit te werken en een bedrifj dat op morele basis weigert wordt afgeschoten openlijk... Op alle vlak zijn we op wereldvlak veel minder goed af dan voorheen. Ik was ook lang aan het zeggen dta het wel meevalt maar dit heb ik nog nooit gezien hoor. De laatste echt grote farce was de WMD-fabel.
piloten zijn gelukkig wel in 'stabiele' toestand