Ook niet zo hoogdringend voor Europa.
Ursula zal maandag ook eens in gang schieten.
Tijdens het weekend gaan we toch niet werken zekerdoe maar rustig he..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook niet zo hoogdringend voor Europa.
Ursula zal maandag ook eens in gang schieten.
Tijdens het weekend gaan we toch niet werken zekerdoe maar rustig he..
Kunt ge u voorstellen wat ze elke dag in Oekraïne meemaken.

Tweet is niet meer beschikbaar. Zou toch niet niet bevestigd zijn.Trump bevestigt de dood van Khamenei als "het juiste verhaal" aan grote zender NBC, IDF zegt dat enkele andere officials ook zijn gedood, er was blijkbaar een vergadering bezig zaterdagochtend in het complex van Khamenei.
Buitenland ministers van de EU komen morgen trouwens al samen.Ook niet zo hoogdringend voor Europa.
Love you too hé!Historische tijden, als dat klopt.
Toch ook wel hallucinant. Dubai, de stad dat ik associeer met finfluencers, Megan Desaever en lege artificiële blingbling. Moet voor de vele expats ginder toch ook wel een verschrikking zijn.Luchthaven van Dubai heeft ook drone/raketaanvallen gehad:
Trump heeft het nu ook officieel aangekondigd, welja toch via een tweet:
EDIT: Burj Al-Arab in Dubai is ook getroffen:
Toch ook wel hallucinant. Dubai, de stad dat ik associeer met finfluencers, Megan Desaever en lege artificiële blingbling. Moet voor de vele expats ginder toch ook wel een verschrikking zijn.

Misschien waren die raketten onderweg naar assets, maar zijn onderschept en zo beland op het hotel en de luchthaven? Of het is een kwestie van onnauwkeurigheid?Kan iemand mij uitleggen waarom Dubaï wordt getroffen door Iraanse aanvallen? Ik snap dat er Amerikaanse assets als doel beschouwd kunnen worden, maar de luchthaven van Dubaï en Burj Al-Arab hotel?
Kan iemand mij uitleggen waarom Dubaï wordt getroffen door Iraanse aanvallen? Ik snap dat er Amerikaanse assets als doel beschouwd kunnen worden, maar de luchthaven van Dubaï en Burj Al-Arab hotel?
United Arab Emirates
The Al Dhafra Air Base, situated south of UAE capital Abu Dhabi and shared with the UAE Air Force, is a critical U.S. Air Force hub that has supported missions against the Islamic State, as well as reconnaissance deployments across the region, according to the U.S. Air Force Central Command.
Dubai's Jebel Ali Port, while not a formal military base, is the U.S. Navy's largest port of call in the Middle East that regularly hosts U.S. aircraft carriers and other vessels.
Signalen dat de revolutionaire garde de straat gaat sluiten.
Ik had ook ergens gelezen dat de VS al hun manschappen van de basissen in Qatar, Koeweit, Emiraten etc weggehaald had en in hotels had laten onderduiken.Misschien waren die raketten onderweg naar assets, maar zijn onderschept en zo beland op het hotel en de luchthaven? Of het is een kwestie van onnauwkeurigheid?
Er zijn behoorlijk veel projectielen vertrokken naar allerlei doelwitten in de regio. Mij lijkt dat ze daar ook niet lang mee konden wachten, want de VS en Israël zijn bezig om zoveel mogelijk mobiele lanceerplatformen uit te schakelen en over een aantal dagen zijn er mogelijk niet zoveel lanceermogelijkheden meer. Het risico is dat Iran al die landen met Amerikaanse assets (en dat zijn er heel wat) tegen zich gaat krijgen, maar op dit moment denk ik niet dat het regime daar veel om geeft. 't Zal een finale doodsreutel gecombineerd met een après moi le déluge zijn.
Met drones en speedboatjes. Verzekeraars staan er ook niet voor te springen om schepen langs de Straat van Hormuz te laten gaan als die bada-boom gaan. Het regime doet zichzelf ook wel kwaad met zo'n drieste ingreep en China zal daar ook niet blij mee zijn.Waarmee? Genoeg Amerikaanse destroyers in die wateren.
Ik had ook ergens gelezen dat de VS al hun manschappen van de basissen in Qatar, Koeweit, Emiraten etc weggehaald had en in hotels had laten onderduiken.
Love you too hé!
Deze zeven zijn alvast gedood, volgens IDF. Hoe ze dat verifiëren, weet ik niet. Een geïnfiltreerde agent die contacten heeft om aan die informatie te komen?