Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet eigenlijk niet goed wat Iran kan doen? Als ze de straat van Hormuz gaan afsluiten, veronderstel ik wel dat er verdere militaire acties zullen komen, ook van andere landen. De toevoer van energie is te belangrijk.Er zouden 6 B-2’s 12 bunker busters op Fordow gedropt hebben.
Iran belooft al wraak door het aanvallen van de Amerikaanse vloot in Bahrein en het afsluiten van de straat van Hormuz. Ben echt benieuwd of ze t zo gaan laten escaleren en wat Trump dan gaat doen.
Tot zover het respijt van twee weken....De VS hebben zojuist de 3 Iraanse productiesites volledig gebombardeerd.
Straks toespraak Trump.
Ik weet eigenlijk niet goed wat Iran kan doen? Als ze de straat van Hormuz gaan afsluiten, veronderstel ik wel dat er verdere militaire acties zullen komen, ook van andere landen. De toevoer van energie is te belangrijk.
Het enige wat ze kunnen doen zijn wereldwijd terreurcellen (blijven) ondersteunen.
De VS was al enorm politiek verdeeld. De hardline MAGA's zullen altijd achter Trump blijven staan. Gematigde Republikeinen zullen zich niet al te kritisch uiten om niet geviseerd te worden door MAGA's.Er is op dit moment heel erg weinig nodig om de US op politiek vlak volledig te verdelen.
Dat is toch wel wishful thinking. De kans is reëel dat dit het regime nog meer betonneert, dat het regime nog meer vastberaden wordt om kernwapens te ontwikkelen, en dat ze om wraak te nemen we de komende jaren weer een grote toename aan terroristische aanslagen tegen de VS, Israël en het Westen gaan mogen ondergaan.Top! De islamitische dictatuur waar de holy leader proxyoorlogen voert voor zijn ego krijgt nu heel zeker geen kernwapens en mogelijk komt er een regimewisseling. 🖐
Nieuw lid, 8 berichten, allemaal pro Israël.. Ik denk er het mijne van, maar soit.Top! De islamitische dictatuur waar de holy leader proxyoorlogen voert voor zijn ego krijgt nu heel zeker geen kernwapens en mogelijk komt er een regimewisseling. 🖐
Blijkbaar wist Trump meer dan Tulsi Gabbard. Ya know, de Director of National Intelligence, die toevallig (lees: geheel voorspelbaar) gisteren een giga U-turn maakte en plots verklaart dat Iran binnen enkele weken een nucleair wapen zouden kunnen produceren. Beetje in lijn met wat Netanyahu al sinds 1993 claimed, dus eingelijk totaal logisch.Ik weet niet wat de Intel weet.
Maar denken dat dit gaat leiden tot"kumbaya, now we have world peace"... Tja wishful thinking.Ik ga geen traan laten voor de val van Khamenei en huiver ook bij de gedachte van een Khamenei die nucleaire wapens heeft