Comfortabele sneakers

Yep. Komen ook nog gele veters in.

Er is trouwens eerder al een gelijkaardige kleurencombo uitgekomen, de Nike SB Dunk Low Boca Jr.
 
Yep. Komen ook nog gele veters in.

Er is trouwens eerder al een gelijkaardige kleurencombo uitgekomen, de Nike SB Dunk Low Boca Jr.
Nice. Ik ben wel content van de platte veters eigenlijk. De mijne zijn trouwens net aangekomen :love:.
 
Nice. Ik ben wel content van de platte veters eigenlijk. De mijne zijn trouwens net aangekomen :love:.
't Is dat ik de dikkere SB veters gewoon mooier vind. Ga ze ook in geel en blauw bestellen zodat ik nog van gedacht kan veranderen. Kost uiteindelijk toch niet zoveel.
Pics ;)
 
Dunks zijn eindelijk toegekomen. Direct de veters gewisseld al ben ik toch bij blauw gebleven, de gele die ik ook besteld had komt het kleur niet overeen met het geel op de schoen.

xwMs7t3.jpg


tnlwlt3.jpg


W7NJDxl.jpg


h93sLuW.jpg


a1N6mJA.jpg


Jtdt6OL.jpg


8NXSLAV.jpg
 
Kalenji Eliofeet, uit den Decathlon, maar kvind ze nu niet meer int grijs, overal uitverkocht. Ziet er nog wat neutraal uit voor ne loopschoen ipv fluo, voor thuis zeer handig, in 2 sec aan en uit en zeer comfy. Heb al zeker 3 paar versleten daarvan, exact dezelfde 😂
 
@ikbenben ik zal zo snel mogelijk ook foto’s posten, op mijn doos stond wel gewoon “Nike by you”.
Waar bestel jij die ronde veters?
 
@ikbenben ik zal zo snel mogelijk ook foto’s posten, op mijn doos stond wel gewoon “Nike by you”.
Waar bestel jij die ronde veters?
Raar, meestal staat er jouw eigen naam op. Ik heb dit nog al gezien op Reddit bij "Nike By You".
Het zijn eigenlijk ovalen veters. Ik heb die van mij HIER besteld.
 
1624702611563.png


Loop hier al drie jaar mee rond, gotta love 'em.

Daarnaast ook standaard vans en een paar nike's liggen.
 
Omdat ik het grootste deel van de dag tijdens het werk moet rechtstaan, heb ik enkele jaren geleden me een paar Adidas Ultraboosts aangeschaft omdat die toen aangeprezen werden als euh... rechtstaan schoenen. Ervoor regelmatig pijn mijn voeten, nu nooit meer. Ik zit nu aan mijn vierde of vijfde paar, waarvan ik er nu nog twee in rotatie heb, grijze en zwarte. Ook al eens een heel goedkope variant erop gekocht, ook van Adidas, maar die kunnen qua comfort toch niet tippen aan de Ultraboost.

Daarnaast heb ik nog een paar all stars, een paar vans en een paar adidas samba's voor als ik op de baan ben.
 
Omdat ik het grootste deel van de dag tijdens het werk moet rechtstaan, heb ik enkele jaren geleden me een paar Adidas Ultraboosts aangeschaft omdat die toen aangeprezen werden als euh... rechtstaan schoenen. Ervoor regelmatig pijn mijn voeten, nu nooit meer. Ik zit nu aan mijn vierde of vijfde paar, waarvan ik er nu nog twee in rotatie heb, grijze en zwarte. Ook al eens een heel goedkope variant erop gekocht, ook van Adidas, maar die kunnen qua comfort toch niet tippen aan de Ultraboost.

Daarnaast heb ik nog een paar all stars, een paar vans en een paar adidas samba's voor als ik op de baan ben.
Adidas Ultraboost schijnen idd super comfortabele schoenen te zijn. Yeezy 350 en 380 gebruikt ook de Ultraboost technologie.
 
Ik zal wel stilaan bejaard aan het worden zijn, maar 90% van wat tegenwoordig als "sneaker" wordt verpatst is imo een sportschoen van de jaren negentig die ze nog verder van elke subtiliteit hebben ontdaan door toevoeging van een gruwelijk dikke zool en een nog afgrijselijker kleurenpalet (in die mate dat een typisch nineties kleurenpalet er bij vergelijking uitziet als een schilderij van Monet).
 
Hangt er een beetje vanaf. Van de meeste die uitkomen ben ik ook geen fan, ik hou ook meer van een "klassiek" design zoals de Nike SB Dunk, Nike SB Stefan Janoski, Air Jordan 1 (LOW), Adidas Forum 84, Puma Suede,... Qua kleuren heb ik ook liefst neutralere kleuren maar hier en daar mogen er wel eens bijzitten met een fel kleurtje zolang het maar geen kakafonie wordt.

Forum+84+Low+Adv+Skateschoenen.jpg


jd_388224_b


sz_391296_b


12-02-2016_nike_airjordan1retrolowog_varsityredblack_white_sh_1.jpg
nike-sb-dunk-low-blauw-bq6817-200-700x499.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zal wel stilaan bejaard aan het worden zijn, maar 90% van wat tegenwoordig als "sneaker" wordt verpatst is imo een sportschoen van de jaren negentig die ze nog verder van elke subtiliteit hebben ontdaan door toevoeging van een gruwelijk dikke zool en een nog afgrijselijker kleurenpalet (in die mate dat een typisch nineties kleurenpalet er bij vergelijking uitziet als een schilderij van Monet).
Een sneaker is dan ook een sportschoen natuurlijk :p
Wat we nu sportschoenen noemen zijn technisch gewoon van een ander niveau. Sneakers dragen om te sporten is een big no-no.
 
Idd, een sneaker is gewoon geëvolueerd naar een fashion item. Vroeger was dit gewoon een sportschoen. Moet je maar eens opzoeken hoeveel variatie er is in bv de Nike Dunk, letterlijk honderden en allemaal op dezelfde basis gebaseerd.
Sneakers dragen om te sporten hangt er vanaf he @MrKend54l , een Jordan is nog altijd een basketschoen en een Dunk SB is nog altijd een skateschoen maar bv een Yeezy is gewoon een lifestyle schoen.
 
Idd, een sneaker is gewoon geëvolueerd naar een fashion item. Vroeger was dit gewoon een sportschoen. Moet je maar eens opzoeken hoeveel variatie er is in bv de Nike Dunk, letterlijk honderden en allemaal op dezelfde basis gebaseerd.
Sneakers dragen om te sporten hangt er vanaf he @MrKend54l , een Jordan is nog altijd een basketschoen en een Dunk SB is nog altijd een skateschoen maar bv een Yeezy is gewoon een lifestyle schoen.
Een Jordan 1 daar ga je niemand nog mee zien basketten hoor :p
Ik ken ook geen skater die met dunk’s rijdt, maar het kan dat er wel zijn hoor.
 
Een Jordan 1 daar ga je niemand nog mee zien basketten hoor :p
Ik ken ook geen skater die met dunk’s rijdt, maar het kan dat er wel zijn hoor.
Professioneel misschien niet maar ze zijn wel nog altijd hetzelfde als 35 jaar geleden toen Jordan ze zelf aanhad. Maar dit geld voor de hele Jordan reeks, zeker weten dat er bij NBA 1 of andere Jordan wordt gedragen.
Op Reddit zie je genoeg skaters met Dunks die effectief ze gebruiken waarvoor ze dienen, alleen moet je er wel mee bezig zijn om er aan te geraken (of een hogere resale prijs betalen) en misschien zie je ze daardoor niet zoveel onder de skaters.
 
Terug
Bovenaan