Comfortabele sneakers

Nee, als ge u registreert tijdens het kwartier waar de raffle loopt koopt ge ze zogezegd maar uw geld gaat er enkel af als ge ze effectief wint. Dus geen winst, geen geld van uw kaart.
Maar koppelt ge dan uwe visa eraan of hoe doet ge dat precies?
 
Maar geld erop verliezen doe je toch haast nooit dan??

En welke maat kiezen dan, als je ze zelf niet gaat bezigen?
 
Maar geld erop verliezen doe je toch haast nooit dan??
Nee, tenzij ze resale niet echt gewild zijn en amper duurder zijn dan retail. Dan kan het zijn dat het met verzendingskosten bij een 0-operatie is.
Hyped releases zoals deze "Ambush" en "A Ma Maniére" zijn een goede investering.
 
En welke maat kiezen dan, als je ze zelf niet gaat bezigen?
Als het puur voor investering is zijn de buitenmaten (de kleinste en grootste) meestal de duurste maar daar heb je ook het risico dat je ze moeilijker verkocht krijgt. Ik koop altijd in mijn eigen maat, dan kan ik ze zelf nog dragen als blijkt dat ze toch niet zo'n goede investering zijn. Mijn Jordan 4's gaan ook maar +-100€ meer dan retail, dus ik hou ze gewoon want daarvoor doe ik ze niet weg.
Hoe kan je weten welke hyped releases zijn? Verschillende Youtube kanalen, sneaker websites, Reddit, Twitter,... in de gaten houden. Sommige modellen komen bv eerder uit in andere landen en daardoor kan je op voorhand ook zien hoeveel ze resale waard zijn.
 
En cas ou, ga ik voor 43 gaan, lekker courante maat, but idk
Ieder doet ermee wat hij wilt eh. Ik koop enkel degene die ik zelf mooi vind én in eigen maat.
Ik heb ook al hyped releases laten gaan gewoonweg omdat ik ze niet mooi vind. Als ge ze dan niet verkocht krijgt zit ge daar met sneakers die ge niet mooi vind.
Maar allemaal niet teveel mee inzitten. Ik volg het nu ongeveer een jaar en heb al aan 10-tallen raffles mee gedaan en nog maar 2 keer geluk gehad. Mijn Jordans zijn niet echt gehyped (wel enkel via SNKRS te krijgen) en de andere zijn Adidas die wel gehyped zijn (ongeveer 3x retail waarde).
 
Het gaat hier ondertussen wel niet meer over comfortabele sneakers maar investeringswaardige sneakers :')
 
Ieder doet ermee wat hij wilt eh. Ik koop enkel degene die ik zelf mooi vind én in eigen maat.
Ik heb ook al hyped releases laten gaan gewoonweg omdat ik ze niet mooi vind. Als ge ze dan niet verkocht krijgt zit ge daar met sneakers die ge niet mooi vind.
Maar allemaal niet teveel mee inzitten. Ik volg het nu ongeveer een jaar en heb al aan 10-tallen raffles mee gedaan en nog maar 2 keer geluk gehad. Mijn Jordans zijn niet echt gehyped (wel enkel via SNKRS te krijgen) en de andere zijn Adidas die wel gehyped zijn (ongeveer 3x retail waarde).
Ik walg van zulke praktijken.
Natuurlijk faciliteren de sneakerfabrikanten dit, maar goed.
 
Heb een paar NB Fuelcore Rush v2's denk? Label is spijtig genoeg vervaagd, moest ik weten exact welk type zou ik alvast 6 nieuw paar bestellen, niets zit beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik walg van zulke praktijken.
Natuurlijk faciliteren de sneakerfabrikanten dit, maar goed.
Eerlijk gezegd zie ik het ook liever anders. Er zijn erbij die ze enkel kopen om nadien aan een veel hogere prijs door te verkopen.
Part of the game zeker? Gebeurd met zoveel dingen tegenwoordig.
Normaal gezien verkoop ik er geen nadien, tenzij de waarde echt absurd is en het te zot is om het niet te doen. Maar dan nog, eerst zien er aan te geraken want de kans op zo'n hyped releases is 0,00001% of zo.
Langs den andere kant slim van Nike, ze zijn zeker dat ze heel hun batch verkocht krijgen + hype creëren zodat ze voor komende releases ook al op voorhand verkocht zijn. Adidas doet het ook trouwens alhoewel die over het algemeen minder hyped zijn. Daar moet ge kijken voor de Yeezy 350's.
 
Ben zelf een beetje gaan rondkijken en op youtube filmpjes gekeken en er wordt ook heel hoog gesproken over de adidas ultraboosts, dat ze heel comfortabel zijn wel redelijk goed steun bieden en ook perfect zijn voor de zomer. Kijk vooral filmpjes van Hes kicks. Is wel zeer uitgebreid over elke schoen. Heb zelf nooit echt meer dan 100 euro uitgegeven aan een schoen maar misschien moet ik dit toch eens overwegen. Enige nadeel is dat bv de nikes die ik nu aan heb een gat hebben ter hoogte van mijn grote teen omdat mijn grote teen gewoon veel groter is dan de rest van mijn tenen 😅 Daarom was ik aan het overwegen om toch een leren/imitatieleren schoen te kopen
 
Klopt idd, ik had die trouwens in mijn 2de post in dit topic al aangehaald 😉
Yeezy 350 ook en die gebruiken ook een soort Boost.
 
Toch maar is meegedaan voor die ambush high dunks

Je weet maar nooit (size 10/44)

En direct al antwoord in de app, niet geselecteerd
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Nike altijd moeilijke schoenen om online te kopen, ik heb voor alle sneakers maat 46 behalve bij New Balance dat is 46,5 of 45,5 naargelang het model en bij Nike 45 of 46.
 
1621594050505.png


Ik heb de deze momenteel aan mijn voeten, vallen zeker mee, jaren geleden dat ik nog Nikes gehad heb, stond aan te raden om maat groter te nemen wat ik gedaan heb en ze zitten goed zeker niet te ruim, dus Nike is naar mijn recente maar beperkte ervaring een merk dat klein uitvalt.
 
Terug
Bovenaan