Comfortabele sneakers

Ik heb deze besteld nu :


VsIFRf2.png
 
Dat zijn ook dunks? Waar en hoe besteld? Aan hoeveel ?

Ik ben hier al de hele dag in blijde verwachting van mijn paar dat in de voormiddag ging geleverd worden :unsure:

Die van u zijn ook echt schoon, omg
 
Laatst bewerkt:
Passen jullie deze eerst non-customized of is het hopen dat deze goed zitten? Ja kan die customized namelijk niet meteen terugsturen.
Ik heb al Air Jordans, dus ik neem gewoon dezelfde maat.
WTF trouwens, ik was echt al door de bestelling en op 't punt van betaling geeft die een fout en zegt dan plots sold out.
 
Ik heb al Air Jordans, dus ik neem gewoon dezelfde maat.
WTF trouwens, ik was echt al door de bestelling en op 't punt van betaling geeft die een fout en zegt dan plots sold out.
Effe mezelf quoten!
- Poging 1: fail bij het betalen en daarna paar keer refresh en bleef "sold out"
- Poging 2: plots terug beschikbaar, bij het betalen weer hetzelfde
- Poging 3: plots weer beschikbaar en nu is de bestelling doorgegaan!

zRdDElL.png
 
Waar kopen jullie beiden deze dunks?? Alletwee zijn ze :drool:

Edit, en de mijne zijn net toegekomen :clap:

En ze passen goed, omg wa nen stress hiervoor, 42,5 gegaan ipv de gebruikelijke 42,dikke teen raakt comfortabel de tip, en de kleine teen in de breedte is precies hoe het moet


Voor de liefhebbers :

LGekIp9.jpg


3TCADve.jpg


8IB7PfW.jpg


xNVUR5M.jpg


QwdJdcN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn ook dunks? Waar en hoe besteld? Aan hoeveel ?
Idd, wel gewone Dunks ipv SB Dunks. Bij Nike zelf voor 119€
Deze zijn van "Nike By You", je kan ze zelf samenstellen.
Was al een tijdje aan het kijken voor Air Max 90 te bestellen van Nike By You maar dit is nog beter 🙂
@ikbenben omg, ik had er gecustomized, ik klik op betalen en ze zijn uitverkocht. FML
Lol, ken dat. De eerste keer een paar maand geleden toen ze erop kwamen had ik hetzelfde voor. Vandaag kijk ik toevallig nog eens op de Nike app en zag ze beschikbaar en zo snel als mogelijk mijn bestelling geplaatst.
Passen jullie deze eerst non-customized of is het hopen dat deze goed zitten? Ja kan die customized namelijk niet meteen terugsturen.
Zo goed als al mijn schoenen heb ik 43 en tot hiertoe passen ze allemaal...Nike, DC Shoes, Puma, Adidas.
 
Laatst bewerkt:
Lol, ken dat. De eerste keer een paar maand geleden toen ze erop kwamen had ik hetzelfde voor. Vandaag kijk ik toevallig nog eens op de Nike app en zag ze beschikbaar en zo snel als mogelijk mijn bestelling geplaats.
Merci voor de link, het is dus gelukt, verwachte leverdatum 1 juli!
 
Merci voor de link, het is dus gelukt, verwachte leverdatum 1 juli!
Idem, 1 juli 🙂
Enigste dat ik nog ga doen is de SB Dunk veters bestellen, die zijn mooier dan de gewone platte. Zowel in blauw als in geel, zo kan ik nog zien welke beste passen.
 
En ik heb vrijdag mijn Yeezy 350 V2 ontvangen. Precies alsof je op je kousen op een luchtkussen aan het wandelen bent 😋
 
Samba Adidas! Heb denk ik al 20 jaar enkele paren (deftig paar die dan na verloop van tijd mijn festivalschoenen worden en dan is het tijd voor nieuw deftig paar.
 
Terug
Bovenaan