Comfortabele sneakers

Ik snap de hype niet rond die "dunks". 5 jaar geleden moest ik dringend een loopschoen hebben. Ik stap een winkel binnen, kocht een schoen voor 80 euro van een onbekend merk als "Under Armour". Achteraf blijkt dat dat ook een merk is. Om u maar te tonen hoe veraf ik ben met die merktoestanden. Ik ken enkel Nike/Adidas en laatste tijd kom ik vaak "Skechers" tegen.

Anyway welke loopschoenen koop je best van Adidas/Nike onder de 100 euro? Kwaliteit primeert boven de "oh my god check my schoenen #checkdeesmoat".
 
Professioneel misschien niet maar ze zijn wel nog altijd hetzelfde als 35 jaar geleden toen Jordan ze zelf aanhad. Maar dit geld voor de hele Jordan reeks, zeker weten dat er bij NBA 1 of andere Jordan wordt gedragen.
Op Reddit zie je genoeg skaters met Dunks die effectief ze gebruiken waarvoor ze dienen, alleen moet je er wel mee bezig zijn om er aan te geraken (of een hogere resale prijs betalen) en misschien zie je ze daardoor niet zoveel onder de skaters.

volg er toch die de ben & jerry’s kapot geslate hebben.
Maar idd, toch vooral bij de betere of gesponsorde personen daje ze ziet
echt bullshit dat die dunks nu zo gehyped zijn. Al zijn de high’s wel men favorieten
 
Ik snap de hype niet rond die "dunks". 5 jaar geleden moest ik dringend een loopschoen hebben. Ik stap een winkel binnen, kocht een schoen voor 80 euro van een onbekend merk als "Under Armour". Achteraf blijkt dat dat ook een merk is. Om u maar te tonen hoe veraf ik ben met die merktoestanden. Ik ken enkel Nike/Adidas en laatste tijd kom ik vaak "Skechers" tegen.

Anyway welke loopschoenen koop je best van Adidas/Nike onder de 100 euro? Kwaliteit primeert boven de "oh my god check my schoenen #checkdeesmoat".
Ik was mij eerlijk gezegd ook niet bewust van de hype totdat ik mij verleden jaar nieuwe DC's gekocht had en eens op Reddit ging zoeken of er geen Sneakers sub-Reddit was. Het is echt al Dunk wat de klok slaat, niet normaal.
Ik heb zelf wel redelijk wat sneakers maar ga zeker niet volop mee in de hype, ik zal dus ook geen veelvoud betalen in resale want voor mij blijft het ook maar gewoon een schoen. De enigste "hype" schoen waar ik echt benieuwd naar was is de Yeezy 350 en daar heb ik dus 2 paar van staan maar ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij de meest comfortabele schoen is die ik ooit gehad heb, wel enkel geschikt voor droog weer.

Naar wat ik gelezen heb zouden de Adidas met Ultraboost 1 van de beste loopschoenen zijn, wel bijna niet te vinden voor onder 100€. Denk dat je sowieso niet gekloot bent als je een Adidas of Nike koopt voor <100€.
volg er toch die de ben & jerry’s kapot geslate hebben.
Maar idd, toch vooral bij de betere of gesponsorde personen daje ze ziet
echt bullshit dat die dunks nu zo gehyped zijn. Al zijn de high’s wel men favorieten
Ja, zo zullen er altijd wel zijn 😋
Don't care eerlijk gezegd, ze doen maar wat ze willen al kan ik mij inbeelden dat daar ook zouden op doorflippen.
Ik snap de hype zo niet eigenlijk. Sinds deze week mijn eerste paar Dunks van 'Nike By You' en ik vind ze zeker niet beter (of slechter) dan de DC's die ik gewoonlijk koop. Ik draag niet zo graag high's, ik heb een paar Jordan 4's en ik vind dat precies nogal veel schoen als ik die aanheb 🙂
 
Laatst bewerkt:
Ik was mij eerlijk gezegd ook niet bewust van de hype totdat ik mij verleden jaar nieuwe DC's gekocht had en eens op Reddit ging zoeken of er geen Sneakers sub-Reddit was. Het is echt al Dunk wat de klok slaat, niet normaal.
Ik heb zelf wel redelijk wat sneakers maar ga zeker niet volop mee in de hype, ik zal dus ook geen veelvoud betalen in resale want voor mij blijft het ook maar gewoon een schoen. De enigste "hype" schoen waar ik echt benieuwd naar was is de Yeezy 350 en daar heb ik dus 2 paar van staan maar ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij de meest comfortabele schoen is die ik ooit gehad heb, wel enkel geschikt voor droog weer.

Naar wat ik gelezen heb zouden de Adidas met Ultraboost 1 van de beste loopschoenen zijn, wel bijna niet te vinden voor onder 100€. Denk dat je sowieso niet gekloot bent als je een Adidas of Nike koopt voor <100€.

Ja, zo zullen er altijd wel zijn 😋
Don't care eerlijk gezegd, ze doen maar wat ze willen al kan ik mij inbeelden dat daar ok zouden op doorflippen.
Ik snap de hype zo niet eigenlijk. Sinds deze week mijn eerste paar Dunks van 'Nike By You' en ik vind ze zeker niet beter (of slechter) dan de DC's die ik gewoonlijk koop. Ik draag niet zo graag high's, ik heb een paar Jordan 4's en ik vind dat precies nogal veel schoen als ik die aanheb 🙂

Ik draag vooral janoski’s helaas zijn die ook weer verleden tijd, toch voor nieuwe kleuren te vinden.

Een stuk of 7 nike dunk high’s van 10jaar geleden.
Die ik af en toe aandoe.

maar schoenen die ik echt mooi vind krijg ik moeilijk over men hart om aan te doen.

ook nog 10tallen skateschoenen van 10 jaar geleden, daar heb ik idd ook het gevoel dat je veel schoen aan hebt, zitten wel 10x beter als janoski’s zeker omdat ik er deze week nog eens heb gedragen uit nostalgie :p

ik vind het wel leuk dat sommige sneakers collector items zijn, maar ze overdrijven er gewoon in.
 
Ik draag vooral janoski’s helaas zijn die ook weer verleden tijd, toch voor nieuwe kleuren te vinden.

Een stuk of 7 nike dunk high’s van 10jaar geleden.
Die ik af en toe aandoe.

maar schoenen die ik echt mooi vind krijg ik moeilijk over men hart om aan te doen.

ook nog 10tallen skateschoenen van 10 jaar geleden, daar heb ik idd ook het gevoel dat je veel schoen aan hebt, zitten wel 10x beter als janoski’s zeker omdat ik er deze week nog eens heb gedragen uit nostalgie :p

ik vind het wel leuk dat sommige sneakers collector items zijn, maar ze overdrijven er gewoon in.
De Janoski's kan je zelf samenstellen bij Nike By You. Ik heb zelf een paar in bruin/grijs suede met een gumsole. Dit zijn eigenlijk mijn "classy" sneakers.
Ik vind ze allemaal mooi die ik heb, anders zou ik ze niet kopen én ik koop ook voor ze te dragen en niet in de kast laten zitten.
Al heb ik wel een paar die ik nog niet heb gedragen, de Adidas "Towelies". Ik denk dat ze snel gaan pijn doen als ik ze ga aandoen dus laat ik ze maar in de doos voorlopig, misschien stijgt de waarde er nog wat van over tijd.
Mijn DC's zijn nog steeds 1 van de comfortabelste schoenen die ik heb, denk dat ik zeker over al de jaren al een 10-tal paar gehad heb en altijd waren ze comfortabel.
Goh ja, de prijzen gaan gewoon volgens prijs en beschikbaarheid. Sommige zijn er zelfs maar een 100-tal van gemaakt wereldwijd. Dat is dan ook voor echte verzamelaars met geld. Er is eigenlijk maar 1 paar dat ik écht graag zou willen dat zo duur is en dat zijn de Jordan 1 low OG Chicago.
 
Sociaal Incapabele Michiel collab
 
Ik snap de hype niet rond die "dunks". 5 jaar geleden moest ik dringend een loopschoen hebben. Ik stap een winkel binnen, kocht een schoen voor 80 euro van een onbekend merk als "Under Armour". Achteraf blijkt dat dat ook een merk is. Om u maar te tonen hoe veraf ik ben met die merktoestanden. Ik ken enkel Nike/Adidas en laatste tijd kom ik vaak "Skechers" tegen.

Anyway welke loopschoenen koop je best van Adidas/Nike onder de 100 euro? Kwaliteit primeert boven de "oh my god check my schoenen #checkdeesmoat".
Voor loopschoenen ga je gewoon best naar een runnerslab.
Daar meten ze eerst je voeten op, stellen verschillende schoenen en merken voor en je test ze op een indoor stukje looppiste.
 
Hier voor interesse in de oudere Nike Janoski Air's en de huidige Addidas continental 80's en Reebok Club C's.

Deze week net conti 80's gekocht, maar niet gezien dat het het vrouwenmodel was -_-
 
Ow, een beetje uit het oog verloren.

a5e3NSL.jpg


3zjOYbj.jpg


B7JpoKu.jpg


DNwjfib.jpg
 
Tip :
Gebruik de 4 gaatjes bovenaan om de veter langs binnen te laten uitkomen, zo moet je ze niet naar binnen 'hangen'.
Goeie tip, ga ik eens proberen. Ik draag sommige sneakers met men veters zichtbaar geknoopt, maar bij die Dunks vind ik het toch mooier om ze zoveel mogelijk "weg te werken".
 
Goeie tip, ga ik eens proberen. Ik draag sommige sneakers met men veters zichtbaar geknoopt, maar bij die Dunks vind ik het toch mooier om ze zoveel mogelijk "weg te werken".
Ik heb er ook waar ze gewoon zichtbaar geknoopt zijn maar meestal probeer ik ze wel weg te steken. Al zie ik soms op Reddit foto's vanwaar ze gewoon zichtbaar geknoopt zijn en eigenlijk is dit ook mooi, maar in mijn geval waren ze te kort daarvoor.
 
Een Jordan 1 daar ga je niemand nog mee zien basketten hoor :p
Ik ken ook geen skater die met dunk’s rijdt, maar het kan dat er wel zijn hoor.
10j geleden skate ik gewoon met mijn dunks hoor.
Niet als ze nieuw waren, deed ik met geen enkele skateschoen. Maar eenmaal ik ze een tijdje gedragen had, gebruikte ik ze om er mee te skaten.
 
Nice, waren dat ook limited edition's?
Ik ga misschien morgen eens proberen voor die Air Jordan 1 Low Quai 54's.
Als in gekocht via de SNKRS app, ja. Zijn Air Jordan 4 "Starfish". Wel de veters vervangen, de originele zijn gewoon zwart.

Momenteel ga ik mij wat inhouden, ik ga enkel nog proberen voor die ik écht wil. Ergens in augustus komen er Jordan 1 OG low Starfish uit, die wil ik zeker hebben. Loop ik ze mis ga ik zien als ze betaalbaar zijn in resale en anders koop ik Jordan 1 low reverse bred via Stockx of zo.
Ook wil ik nog een paar SB Dunks, maar ik zie wel wanneer er uitkomen die ik ook écht wil.
 
Terug
Bovenaan