Comfortabele sneakers

Een vraagje voor de kenners hier. Heeft iemand een idee welk model dit is?
Ik heb wat dingen gevonden op de site van Nike, maar het is nogal gemakkelijk om daar de bomen door het bos niet meer te zien:
- Nike Air Force 1 '07
- Nike Court Vision Low

Nog ideeën?
Lijkt mij een Air Force one low te zijn op het eerste zicht.

Mijn favoriete sneakers :

Jordan 3, 4, 10, 11, 16. Melo 1.5
Rbk The Answer 4.
Air Force One high top.
Nike Air Zome flight The Glove.

Wie graag iets wil bijleren over sneakers, of al gepassioneerd is, een goeie vriend van mij heeft een sneaker podcast.


Ultraboost en Freerun worden door hem als meest comfortabele sneaker beschouwd, en de man kan het weten, met zijn waanzinnige sneaker collectie.
 
Laatst bewerkt:
!Adidas Stan Smiths helemaal wit!

Draag die toch al jaren en heb nog geen andere everyday sneaker gevonden die eraan kan tippen.

Hiernaast heb ik nog volgende sneakers:
- Bordeaux old skool vans
- Oude stan smiths (voor als ik ga feesten :woohoo:)
- Adidas ZX flux (voor joggingbroek)

En natuurlijk leren boots, klassieke schoenen en sportschoenen
 
Ik heb deze besteld, ik wou een vrij sobere kleur deze keer en volledig leder voor in de winter te kunnen dragen.
De veters ga ik nog waarschijnlijk vervangen door witte SB veters.

jc8FYyR.jpg
 
2V6CZB5.jpg


NIet besteld ofzo, ben niet wild van de beschikbare kleuren, maar als ik deze zou bestellen zou het deze zowat zijn....

wel grotendeels in suede
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
NIet besteld ofzo, ben niet wild van de beschikbare kleuren, maar als ik deze zou bestellen zou het deze zowat zijn....

wel grotendeels in suede
Ook mooi!
Ik kies specifiek niet voor suede omdat daar gemakkelijk plekken op komen door regen. Ik heb al genoeg sneakers die niet geschikt zijn om te dragen als het regent, vandaar mijn keuze voor leder.
13/8 toch eens proberen voor de fragment Travis scott al zal de kans wel weer 1/1000000000000000 zijn :sarcastic:
Ik doe ook mee maar de kans op een W is idd hééééél klein.
 
Heb je het gelezen van de vorige raffle met de highs? Blijkbaar hebben daar 2 mannen de volledige stash op de site van Travis zelf opgekocht door 35K + 24K bots aan te maken :wallbash:
 
Heb je het gelezen van de vorige raffle met de highs? Blijkbaar hebben daar 2 mannen de volledige stash op de site van Travis zelf opgekocht door 35K + 24K bots aan te maken :wallbash:
Nee, maar ik verschiet daar niet van.
Ik heb ook ooit is zo'n aanbod gekregen voor een bot te kopen, die zijn zo goedkoop nog niet! Ik hou mij daar niet mee bezig, dat is al even erg als die PS5 scalpers.
Zijn Jordan 1’s TTS?
TTS of een halve maat kleiner.
 
Ik heb ook de sb habibis , volgens stockx 700 waard en die draag ik gewoon. Al 2x aangesproken geweest erover😅
 
Ik heb ook de sb habibis , volgens stockx 700 waard en die draag ik gewoon. Al 2x aangesproken geweest erover😅
Mooi 🙂
Ik heb geen enkele hyped Nikes, geen geluk met de raffles 😋
Wel een paar Adidas "Towelie" en Yeezy 350 V2 Ash Pearl en Beluga.
 
Terug
Bovenaan