Comfortabele sneakers

Dussssss, het is weer eens tijd dat ik nieuwe sneakers koop. Ben ze beu en een deel is versleten..

Maar nu is de vraag: wat zijn volgens jou de meest comfortabele sneakers?

Ik draag meestal modellen zoals nike sb, adidas stan smith etc. Nu was ik eens in de winkel en trok ik voor de lol een paar nike air max'en aan (weet niet exact welk air max model) en die waren zo ongelofelijk comfortabel. Met elke stap lijkt het precies ook dat je vooruit geduwd wordt ofja dat gevoel kreeg ik nog maar ik ben niet echt fan van het model. Ben wel echt aan het overwegen om toch een paar te halen. Aanraders?
 
Zijn nike air max sneakers dan?

Ik heb ook altijd een paar air max. Een schoen die beter zit bestaat gewoon niet. Maar die heb ik alleen aan onder een training, jogging of sportieve korte broek. Tijdens corona en meer dan een jaar thuiswerk dus bijna altijd eigenlijk.

Voor de rest heb ik ook Nike SB, maar die vind ik minder goed zitten dan de adidas. Ik heb ook nog Australian voor als het iets gekleder moet en die zitten ook geweldig.
 
Zijn nike air max sneakers dan?

Ik heb ook altijd een paar air max. Een schoen die beter zit bestaat gewoon niet. Maar die heb ik alleen aan onder een training, jogging of sportieve korte broek. Tijdens corona en meer dan een jaar thuiswerk dus bijna altijd eigenlijk.

Voor de rest heb ik ook Nike SB, maar die vind ik minder goed zitten dan de adidas. Ik heb ook nog Australian voor als het iets gekleder moet en die zitten ook geweldig.
Natuurlijk zijn dat sneakers :) En welk model heb je dan op dit moment? Ik heb idd ook genoeg schoenen voor als het gekleed moet zijn incl chelsea boots etc maar nu is het tijd voor iets meer vrijetijds
 
Natuurlijk zijn dat sneakers :) En welk model heb je dan op dit moment? Ik heb idd ook genoeg schoenen voor als het gekleed moet zijn incl chelsea boots etc maar nu is het tijd voor iets meer vrijetijds
Hier noemen ze dat sportschoenen 😛.
Geen idee welk model dit is.

Dit zijn ze alle 3 langs elkaar.

20210515_091550.jpg

De maxen zijn wel versleten, dus moet nog nieuw gaan halen als ik nog eens in de buurt van de Nile factory store ben.
 
Ik heb er veel te veel maar sneakers van Arkk en dan vooral het Raven model ervan zitten ongelooflijk goed.
 
Yeezy 350 zouden 1 van de meest comfortable sneakers moeten zijn.
Ikzelf ben altijd zeer tevreden geweest van DC Shoes, verschillende modellen al van gehad.
 
Ik heb vorig jaar in Londen zwarte Old Skool Vans gekocht. Volgens mij het beste paar dat ik ooit gedragen heb qua comfort. Jammer genoeg zijn ze nu na 10 helemaal kapotgelopen, maar die zaten echt geweldig. En qua model nog eens een leuke schoen om te dragen.
 
Air Max 1 zijn fenomenaal, vroeger hadden ze misschien tikkeltje een jaren 90 gabber imago maar dat is is compleet gepasseerd.
Een andere zéér comfortabele sneaker van Nike is de Air Force 1, iets neutralere look.

Beide modellen kan je trouwens in oneindig veel kleuren combo's krijgen zodat er voor ieder wat wils is.
 
Mijn Sketchers zijn niet mijn mooiste schoenen maar als ik comfort wil trek ik wel die aan, heb ze gedragen bij mijn laatste vakantie in Frankrijk (ergens vorig jaar, toen het nog net mocht) waarbij we enorm veel km's gestapt hebben in soms erg ruw gebied en dan besef je wel hoe goed die schoenen zijn voor hun geld. Aan het comfort van een Air Max ga ik nu ook wel niet twijfelen, maar dat design spreekt mij totaal niet aan. Doe mij dan maar een Nike AF1 als het Nike moet zijn.
 
Ik ben geen fan van de dikke zool van een AF1. Liever de SB Dunk maar die zijn moeilijk aan te geraken.
Adidas Forum en Ultraboost zijn ook aanraders.
 
Liever de SB Dunk maar die zijn moeilijk aan te geraken.
Nike heeft de slechte gewoonte om al hun recente Dunk SB’s limited te verkopen waardoor je de helft van de tijd letterlijk lotje trek moet doen.

om maar te zwijgen wat er op de tweedehands markt gebeurd...
 
Nike Air Max 90, tijd terug nog eens een paar gekocht na 15 jaar ofzo en vergeleken met mijn huidige Adidas een stuk lichter qua stappen maar de Adidas heeft dan ook geen air aspect of dergelijke dus zijn eigenlijk maar gewone schoenen die ik aan had.

Ja ok het ziet er wat jaren 90 uit maar dat is ook het idee, was eigenlijk niet van plan die te kopen maar zag een leuke combo van wit met zwart en ''university red'' zoals Nike de kleur noemt en de combo was wel mooi.
 
Grote fans van Vans hier, vooral de Old Skool sneakers.
In mijn twintiger jaren was jeans + vans mijn "professionele" kledij, mijn moeder kwam er gek van dat ik geen "deftige" schoenen wou kopen om te gaan werken 🤣 en dat dan nog als meisje 🙈
 
Nike heeft de slechte gewoonte om al hun recente Dunk SB’s limited te verkopen waardoor je de helft van de tijd letterlijk lotje trek moet doen.

om maar te zwijgen wat er op de tweedehands markt gebeurd...
I know, ik doe zo goed als aan alle raffles mee voor Dunks 😋
Je kan ook Jordan 1’s kopen.
Feit, maar ik draag niet graag high's en de lows die ik mooi vind zijn ook meestal via raffles (high's ook trouwens).
 
Terug
Bovenaan