Comfortabele sneakers

Ik draag al vele jaren Converse All Stars. Deze zijn op zich geen super comfortabele schoenen, maar ik draag steunzeulen en bij All Stars kan ik deze ze er gemakkelijk inkrijgen en sta ik goed in mijn schoenen. Probleem is dat ze stevigheid missen en dus niet ideaal zijn voor een gewone wandeling. Zijn echt mijn 'chill'schoenen in mijn vrije tijd.

Vorig jaar heb ik dan deze (https://www.decathlon.be/nl/p/wandelschoenen-voor-heren-nh150/_/R-p-308143) gekocht. Mijn steunzolen passen er ook goed in en amai, wat een comfort als ik ze aanheb. Ik draag ze graag als ik weet dat ik een eindje zal wandelen. Geven veel steun over heel je voet en zijn ook superlicht. Qua look zien ze er ook niet zo opvallend slecht uit haha :D

Sketchers wilde ik ook graag gebruiken, maar ik ben niets met die memory foam...
 
I know, ik doe zo goed als aan alle raffles mee voor Dunks
Die voor de Porsche Dunks heb ik onlangs meegedaan, uiteraard niet gewonnen :(

Heb mijn Lobsters nog eens aangedaan, komen er nog uitstekend voor, voor van 2008 te zijn :cool:
 
Die voor de Porsche Dunks heb ik onlangs meegedaan, uiteraard niet gewonnen :(

Heb mijn Lobsters nog eens aangedaan, komen er nog uitstekend voor, voor van 2008 te zijn :cool:
Ik ook, op 3 verschillende plaatsen...no luck either 😝

Komen nog genoeg Dunks uit, ooit zal ik wel eens een paar scoren 😋
 
Wat is up met die dunks? Bijna overal out of stock? Zitten paar leuke dingen tussen

Tailleren die groot ivm nike air max 1's? Kheb eentje gezien, wel wat duurdere website, maar wel schoon... (die Porsche editie in t blauw is echt :drool:)
 
Damn, het is niet gezond voor mijn bankrekening om hier af en toe eens te checken, die Porsche dunk low pro gekocht :laugh:

4e36b9bc0dc1c90bb78de6a378adf002b9efb932-1100x775.jpg

Een verjaardagscadeau aan mijn eigen...

7 tot 14 dagen wachten, hopelijk op mijne verjaardag binnen
 
Wat is up met die dunks? Bijna overal out of stock? Zitten paar leuke dingen tussen

Tailleren die groot ivm nike air max 1's? Kheb eentje gezien, wel wat duurdere website, maar wel schoon... (die Porsche editie in t blauw is echt :drool:)

Damn, het is niet gezond voor mijn bankrekening om hier af en toe eens te checken, die Porsche dunk low pro gekocht :laugh:

Een verjaardagscadeau aan mijn eigen...

7 tot 14 dagen wachten, hopelijk op mijne verjaardag binnen

Dunks zijn voor 99% enkel via een raffle te verkrijgen. Als ze gewoon te koop staan op de Nike site zijn ze op enkele seconden uitverkocht telkens.

Nice! Waar gekocht? Stockx, Klekt?
Persoonlijk ga ik zo geen belachelijk hoge resale prijzen betalen, sommige zijn écht absurd hoog. Zeker wetende dat een Dunk meestal rond de 110€ retail kost. De "58 Gulfs" kosten 300€ in mijn maat.
Btw, er is nog een 2de "Porsche" uitgave, genaamd Pink Pigs 😉
 
Klekt, net geen 3 kere de retail

293 heb ik betaald, als ik al hoor hoe moeilijk deze te verkrijgen zijn, moet ge wel opleggen, zeker als het eentje is die ge schoon vindt

270 dus in maat 9 (us, 42,5 in Europese maten) plus 18 verzending, en heb maar de 5 eur shipping Insurance betaald, aangezien ik lees dat er soms wel verkeerde leveringen zijn, en op zo een totaalbedrag kon het er nog wel vanaf zeker?

Blijft pokkeduur, maar ik moet maar de helft zelf betalen, de andere helft zal worden gesponsord als verjaardagscadeau, anders zou ik ze niet zelf gekocht hebben

Ahzo, zo smerig eigenlijk van nike om enkel in limited editie uit te brengen, build the hype

Nu ben wel benieuwd, heb redelijk wat foto's gezien van deze reeks, niet alleen die kleuren, maar ziet er mij dus echt een schoon model uit...

Heb ik sjans dat 9 us nog een van de goedkopere maten zijn zeg, meer als 300 finale prijs had ik nooit gekocht denk ik ze

Ben benieuwd of de maat goed zal zijn, heb normaal 8,5, maat 42 eigenlijk, maar had meerdere keren gehoord dat je best 1 maat groter neemt, dus voor 42,5 gegaan

Je kan wel niet retourneren, dus dat schrikt mij enorm af, oftewel is het een zeer schoon cadeau, oftewel is het een miskoop van jewelste... Maar andere sites waren nog een pak duurder

Maar ik heb bv nike air max 1 een schoenmaat van 42, maar heb 1 model in die maat waarbij mijn pinky toes echt generen en kan die maar max 2 uur aandoen ofzo, en had dus gelezen/gehoord dat deze al snel nauw aansluiten in de breedte, dus fingers crossed dat dit maar goed afloopt

De site van klekt ziet er wel betrouwaar uit, als ze de juiste schoen/maat leveren that is...

:unsure:

:eek2: prijs van maat 9 just went up met 11 euro, leuke site zeg :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze mooi maar niet zo mooi dat ik er 3x de retail prijs zou aan geven, ik zou ze niet durven dragen dan 😋

Klekt is betrouwbaar. Het is een site voor aankoop en verkoop van deadstock (DS, ongedragen) schoenen. Ze worden gechekt op authenticiteit.

Bijna elke raffle voor Dunks doe ik mee, zero wins tot hiertoe. Wel al eens een raffle voor Jordan 4's gewonnen en bij Adidas de Campus 420 "Towelie".
 
Aandoen zal ik doen, ik ben niet iemand die deze zal bijhouden, heb ze dus niet als investering gekocht, maar ik zal er wel zuinig op zijn, da is zeker...

Enkel voor bepaalde gelegenheden dus, geen daily maw

Enja, les goûts et les couleurs, geweetwel...
 
Aandoen zal ik doen, ik ben niet iemand die deze zal bijhouden, heb ze dus niet als investering gekocht, maar ik zal er wel zuinig op zijn, da is zeker...

Enkel voor bepaalde gelegenheden dus, geen daily maw
Doe ik ook ze. Alleen hou ik ze eerst een tijdje opzij en kijk ik hoe de prijs evolueert, als ik zie dat ze echt aan hoge prijzen verkocht worden dan verkoop ik ze liever dan ze te dragen.
Mijn Jordans draag ik ook maar ook niet dagelijks. De Towelies nog niet aangehad (handdoekstof is niet handig als 't regent 😝 )
 
Hoe doe je mee aan zulke raffles? Zou ook wel is een paar goeiekoper op de kop willen tikken ze :ROFLMAO:
Gewoon u registreren op de SNKRS app van Nike of op de SITE. Staat er bij op welke dag welk model gereleased wordt, telkens om 9u 's ochtends. Je hebt 15min de tijd om u in te schrijven telkens en daarna krijg je binnen het uur een melding of ge gewonnen hebt of verloren. Maar geloof mij, de kans is hééél klein 😋 . Zijn er genoeg die het al opgegeven hebben. Ik denk dat er ook bots gebruikt worden bij de populaire modellen.
Zaterdag de 22ste releasen de Jordan 3 "A Ma Maniére", een model die resale ook vrij duur gaat.
 
Thx, alvast maar ingelogd, ik scheur mijn broek er niet aan dan? Zelf met een paar van 200 euro? (if ever that is)
Als ge de raffle wint wordt er automatisch geld afgehouden. Als ge ze ontvangen hebt en ze staan u niet aan of zijn te klein kunt ge ze kosteloos weersturen.
 
Ik kan geen positieve tips geven, maar wel twee om te vermijden:

Adidas Originals - sneakers laag white/core black: afschuwelijk om mee te stappen door die bult die in de zool vanbinnen zit
Lacoste lage sneakers: brolkwaliteit
 
Als ge de raffle wint wordt er automatisch geld afgehouden. Als ge ze ontvangen hebt en ze staan u niet aan of zijn te klein kunt ge ze kosteloos weersturen.
Hoe dat snap ik niet goed, ge moet ze al in uw winkelmandje zetten, dus eigenlijk al half aankopen dan?
 
Hoe dat snap ik niet goed, ge moet ze al in uw winkelmandje zetten, dus eigenlijk al half aankopen dan?
Nee, als ge u registreert tijdens het kwartier waar de raffle loopt koopt ge ze zogezegd maar uw geld gaat er enkel af als ge ze effectief wint. Dus geen winst, geen geld van uw kaart.
 
Terug
Bovenaan