Prime Carnival Row

anders.

Well-known member
Onlangs begonnen aan Carnival Row op Amazon Prime. Een serie met Cara Delevingne en Orlando Bloom en dus eigenlijk nog wel een bekende cast.

Het is een soort crime-scene, fantasy, romance, drama mix.

Ik vind het tot nu toe wel goed meevallen eigenlijk. Het verhaal is oké, special effects zijn goed, leuke Atmos-demo ook, ... Ik heb al veel slechter gezien in elk geval.

Hier nog mensen die de serie aan het zien zijn/al gezien hebben?
 
In his Defense, er zit een 2e seizoen van aan te komen.

Kvond het eerste nog best ok. Niets hoogstaand maar ben wel curieus aangezien ze in S2 andere oorden gaan verkennen en de worldbuild idd best in orde was.
 
Wat is eigenlijk de regelgeving rond het aanmaken van threads? Wanneer verdient topic x een thread en wanneer verdient het eerder een reactie in de "welke ... heb je vandaag gezien en wat vond je ervan" threads? Zijn er voorwaarden waar een nieuwe thread aan moet voldoen? Zo ja, welke? Zo kan ik in het vervolg daar op letten en minder snel iets posten. En op die manier ook minder irritant zijn voor anderen.

Het posten van threads is niet irritant en op zich is er ook niet veel mis met dit topic, alleen hebben we met die serie topic dus de perfecte plek waar je kan posten wat je kijkt en vragen wat anderen hun mening is.

Persoonlijk zou ik denken dat een show een eigen topic verdient als het om een relatief grote naam gaat die een recent uitgekomen seizoen heeft, ik vrees gewoon dat er niet veel animo gaat zijn op dit punt voor iets als Carnival Row.
 
Terug
Bovenaan