TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Het genie Eelen was dacht ik dan ook geïnspireerd door programma's als Man Bijt Hond.
Sommige dingen die daar in kwamen kon je gewoon niet verzinnen.
Tetrus
Knikkers
They speaken English
Gabbers uit Scherpenheuvel
Hij maakte dan ook de geniale uitsmijter Vaneigens ;)

En dat dus op 27-jarige leeftijd. In De Gloria toen hij 30 was en Het Eiland op 34-jarige leeftijd 🤯

Zot dus dat hij nog maar 50 is. Hopelijk komt er snel weer iets van hem, want zoals hem zijn er geen twee in Vlaanderen.
 
Begonnen aan het 2e seizoen van Snowpiercer. Concept blijft interessant maar ik weet niet, er mist precies nog altijd iets om het echt goed te maken. Teveel onrealistsche dingen en die kerel die Layton speelt overtuigt me ook niet.
 
Begonnen aan het 2e seizoen van Snowpiercer. Concept blijft interessant maar ik weet niet, er mist precies nog altijd iets om het echt goed te maken. Teveel onrealistsche dingen en die kerel die Layton speelt overtuigt me ook niet.
Zelfde gevoel hier. Al vind ik het wel nog boeiend genoeg om toch te blijven kijken als seizoen 3 er is.
 
Homeland ook afgerond,dus alle 8 seizoenen gezien.
Topserie al vind ik het laatste seizoen toch iets minder.
Waarom?Tja,omdat ik er meer van verwacht had,is een beetje voorspelbaar terwijl bij andere seizoenen plottwist waren die je niet echt zag aankomen.
 
Sex/Life afgerond, op vraag van het vrouwtje deze samen bekeken.
Stay-at-home mum die moeite heeft met waar ze zit in haar leven (het "is het nu dit" gevoel). Meer focus op de stomende scenes ipv een goede uitwerking van het verhaal. Veel drama, drama ... en meer drama over niets. Laaste aflevering begint met een goede afsluiting van het verhaal maar dan komt er nog een zure twist die mij en men vrouw ook een gevoel gaven van "waarom?". Waarschijnlijk wouden ze het open houden om nog een seizoen van chickflixx drama te kunnen voorschotelen.
Nope, was niet onder de indruk van deze 8 afleveringen.
 
Homeland ook afgerond,dus alle 8 seizoenen gezien.
Topserie al vind ik het laatste seizoen toch iets minder.
Waarom?Tja,omdat ik er meer van verwacht had,is een beetje voorspelbaar terwijl bij andere seizoenen plottwist waren die je niet echt zag aankomen.

Ik ben echt aan het twijfelen om deze een 2e kans te geven.
Ik ben indertijd afgehaakt op de moment dat Brody "er uit ging".

Ik ergerde me constant aan Carrie. Maar wil ergens wel nog weten hoe het verder afloopt..
 
Sex/Life afgerond, op vraag van het vrouwtje deze samen bekeken.
Stay-at-home mum die moeite heeft met waar ze zit in haar leven (het "is het nu dit" gevoel). Meer focus op de stomende scenes ipv een goede uitwerking van het verhaal. Veel drama, drama ... en meer drama over niets. Laaste aflevering begint met een goede afsluiting van het verhaal maar dan komt er nog een zure twist die mij en men vrouw ook een gevoel gaven van "waarom?". Waarschijnlijk wouden ze het open houden om nog een seizoen van chickflixx drama te kunnen voorschotelen.
Nope, was niet onder de indruk van deze 8 afleveringen.
Deze ook met de vriendin gekeken. Vond het zelf cringeworthy en slecht, echt blij dat we erdoor waren :scream:.

Gisteren the sinner s01 uitgekeken. Vond het een sterk script, weinig overrated plottwists en goed einde wat mij betreft. Benieuwd naar s02.
 
Ik ben echt aan het twijfelen om deze een 2e kans te geven.
Ik ben indertijd afgehaakt op de moment dat Brody "er uit ging".

Ik ergerde me constant aan Carrie. Maar wil ergens wel nog weten hoe het verder afloopt..
Juist hetzelfde, maar heb zoveel andere zaken staan dat ik er waarschijnlijk nooit aan ga beginnen. Als iemand het voor mij wilt spoilen, zou het wel willen weten maar ga er niet meer naar kijken.
 
Little fires everywhere
Reese Witherspoon die voor de zoveelste keer een rijke huismoeder speelt maar toch echt wel een aanrader.

Ivm Homeland, de laatste paar seizoenen (6-7 vooral als ik me goed herinner) vond ik net de beste. Tussenin was er een iets minder seizoen of 2 wel.
 
Begonnen aan snowpiercer. Zalige serie. Ik vreesde dat het saai ging zijn en ze iedere passagier heel zijn levensverhaal zouden tonen maar totaal niet het geval. Vanaf de eerste minuut al actie.

Eerste 3 afleveringen waren al zeker top.
 
Ik ben echt aan het twijfelen om deze een 2e kans te geven.
Ik ben indertijd afgehaakt op de moment dat Brody "er uit ging".

Ik ergerde me constant aan Carrie. Maar wil ergens wel nog weten hoe het verder afloopt..

Ik zou zeggen dat je zeker en vast alles moet zien,ik ergerde me ook wel aan het hoofdpersonage maar dat is nu juist het punt.
Haat-liefde verhouding met dat personage.
 
Ted frikkin Lasso S01

Loved it, absolutely loved it
Deze reeks was er op het goeie moment en we hebben deze gebinged.
Eerste indruk (als ik Ted hoorde spreken) was "oh nee é, nie weer een
dumb fucking American
maar we hebben doorgezet.
Na de eerste aflevering waren we geïnvesteerd :love:

Op naar S2!
 
Terug
Bovenaan