TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Het is zeker niet de eerste keer dat ik er aan begin maar deze keer wil ik eens doorzetten. We zullen zien wat de toekomst brengt. Miss Mamba is alvast fan, dat helpt ook.
 
Heb hem net herbekeken en is toch wel 1 van de betere series (vooral in z'n genre). Nu boardwalk empire nog eens bezien.
 
herbegonnen met agents of shield, na seizoen 4 gestopt maar ondertussen staat de seizoensfinale van seizoen 5 al weer klaar :biglaugh:
 
Altijd als ik Shield zie staan, wordt ik getriggerd en moet ik denken aan The Shield, de enige echte shield-serie die iedereen moet gezien hebben.

shield.PNG


En ja Walton Goggins
 
Clarkson's Farm:
Had deze nog niet gekeken. Heel leuke serie! het heet misschien Clarkson's Farm maar de echte hoofdpersonages zijn de karakters als Charlie, Caleb , Gerald en Lisa. Ik heb gelachen, heb meegeleefd met hen, ... Echt wel indrukwekkend eigenlijk, had dit niet verwacht.
 
Rachted - Ja best leuk. Hoofdpersonage speelt met verve en er gebeurt voldoende om het spannend te houden, ook al gaat het soms misschien net een stapje té ver en zijn niet alle side plots even schitterend, toch onderhoudende serie.
 
Gisteren F*** You Very, Very Much gebingewatched en was eigenlijk aangenaam verrast.

Een beetje een over-the-top foutere versie van Dertigers, op een originele manier gebracht en waarvan ik de humor best wel kon appreciëren, zeker voor een serie waarvan ik eerst had verwacht dat het meer op vrouwen gericht zou zijn.
 
Gestopt met TWD na seizoen 8. De moeite om de latere seizoenen nog te bekijken? Het was al sinds seizoen 5 maar met halve aandacht maar nu dat er een einde aan de reeks komt twijfel ik om de draad terug op te pikken. Vrees dat ieder seizoen gewoon een herhaling is van het vorige met andere 'vijanden' en een hele hoop filler.:sarcastic:
 
Seizoen 1 van Outer Banks uitgekeken... Dit kan ik met gemak onder "guilty pleasure" klasseren 🥲
Wist op voorhand niet dat dit echt zo op pubers en jongvolwassenen gericht was, en het loopt soms ook over van puberale drama. Maar goed, een schattenjacht kan ik moeilijk weerstaan. Zeer spannend, maar de plotholes en ongeloofwaardigheden waren naar het einde toe niet meer bij te houden.
 
Seizoen 1 van Outer Banks uitgekeken... Dit kan ik met gemak onder "guilty pleasure" klasseren 🥲
Wist op voorhand niet dat dit echt zo op pubers en jongvolwassenen gericht was, en het loopt soms ook over van puberale drama. Maar goed, een schattenjacht kan ik moeilijk weerstaan. Zeer spannend, maar de plotholes en ongeloofwaardigheden waren naar het einde toe niet meer bij te houden.
Seizoen 2 is niet veel beter :)
 
Gestopt met TWD na seizoen 8. De moeite om de latere seizoenen nog te bekijken? Het was al sinds seizoen 5 maar met halve aandacht maar nu dat er een einde aan de reeks komt twijfel ik om de draad terug op te pikken. Vrees dat ieder seizoen gewoon een herhaling is van het vorige met andere 'vijanden' en een hele hoop filler.:sarcastic:
Als je gestopt was ben je beter dat je er niet verder mee begint te kijken. De serie haalt nooit meer het niveau van de eerste seizoenen.
Ikzelf ga het nog uitkijken (momenteel is seizoen 11 bezig, het laatste) maar dat is gewoon omdat ik al de rest al gezien heb en wel wil weten hoe ze het gaan eindigen vergeleken met de comics.
 
Glad ijs ( komische VTM reeks)
Op streamz
Twee afleveringen gezien. Best wel ontspannend en grappig. Goeie cast ook. Kijkt vlot weg zonder dat je te veel moet nadenken.
 
Terug
Bovenaan