Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon eerste seizoen bekijken. Als je het dan nog niet 'voelt'. Moest ook wat groeien bij mij. Is nu mijn all time favoriteEens een keer begonnen aan The Wire. De eerste aflevering grijpt je niet meteen bij de keel, maar ben wel benieuwd naar meer.
Begonnen aan Oz vandaag. Meteen hooked vanaf de eerste aflevering!

Seizoen 2 is niet veel beterSeizoen 1 van Outer Banks uitgekeken... Dit kan ik met gemak onder "guilty pleasure" klasseren
Wist op voorhand niet dat dit echt zo op pubers en jongvolwassenen gericht was, en het loopt soms ook over van puberale drama. Maar goed, een schattenjacht kan ik moeilijk weerstaan. Zeer spannend, maar de plotholes en ongeloofwaardigheden waren naar het einde toe niet meer bij te houden.

Als je gestopt was ben je beter dat je er niet verder mee begint te kijken. De serie haalt nooit meer het niveau van de eerste seizoenen.Gestopt met TWD na seizoen 8. De moeite om de latere seizoenen nog te bekijken? Het was al sinds seizoen 5 maar met halve aandacht maar nu dat er een einde aan de reeks komt twijfel ik om de draad terug op te pikken. Vrees dat ieder seizoen gewoon een herhaling is van het vorige met andere 'vijanden' en een hele hoop filler.![]()