Cannabis...

Loratzepam en zolpidem.

Het kan inderdaad wel eens de moeite zijn om alternatieven te bespreken met je huisarts.
Ik heb in het verleden bijvoorbeeld een lage dosis van quetiapine gehad en momenteel gebruik ik trazodone om te helpen slapen. Aan zulke middelen zijn uiteraard ook nadelen verbonden, maar ze zijn op zijn minst niet verslavend.
 
Het kan inderdaad wel eens de moeite zijn om alternatieven te bespreken met je huisarts.
Ik heb in het verleden bijvoorbeeld een lage dosis van quetiapine gehad en momenteel gebruik ik trazodone om te helpen slapen. Aan zulke middelen zijn uiteraard ook nadelen verbonden, maar ze zijn op zijn minst niet verslavend.
Beste middel ooit om zelfs op een dieet van plat water elke dag op te staan met een kater. :unsure:
Heb dat een tijdje moeten nemen en ik sliep wel enorm goed door, maar de ochtenden waren toch echt wel een hel.
 
Beste middel ooit om zelfs op een dieet van plat water elke dag op te staan met een kater. :unsure:
Heb dat een tijdje moeten nemen en ik sliep wel enorm goed door, maar de ochtenden waren toch echt wel een hel.

Dat wou ik ook meegeven met het vermelden van de nadelen. Het zijn middelen waar iedereen compleet anders op reageert. Ik had bijvoorbeeld totaal geen last van een kater 's ochtends.
 
Zo-zo… ik ben gedurende twee maanden volledig gestopt geweest maar helaas toch weer hervallen. Minder dan voorheen, maar toch hervallen. :(

CBD geprobeerd zoals Gua voorgesteld had?


Qua smaak en geur niet te onderscheiden van echte cannabis. En ik heb ondertussen al heel veel CBD geprobeerd in mijn leven, maar bovenstaande webshop is echt belachelijk goed en goedkoop.

Heeft al veel vrienden van me toch geholpen die het moeilijk hadden om te stoppen.
 
Laatst bewerkt:
CBD geprobeerd zoals Gua voorgesteld had?


Qua smaak en geur niet te onderscheiden van echte cannabis. En ik heb ondertussen al heel veel CBD geprobeerd in mijn leven, maar bovenstaande webshop is echt belachelijk goed en goedkoop.

Heeft al veel vrienden van me toch geholpen die het moeilijk hadden om te stoppen.
Thx for the tip. Ik ga mezelf eens wat inlezen hierover, ken er nog niet genoeg van denk ik
 
Zo-zo… ik ben gedurende twee maanden volledig gestopt geweest maar helaas toch weer hervallen. Minder dan voorheen, maar toch hervallen. :(

Ik vind het wel knap dat je al 2 maanden gestopt ben geweest! Ook dat je nu al minder gebruikt dan voorheen is echt wel positief!
 
Ik vind het wel knap dat je al 2 maanden gestopt ben geweest! Ook dat je nu al minder gebruikt dan voorheen is echt wel positief!
Bedankt. Vind het al een goede stap dat ik het heb volgehouden gedurende twee maanden. Ook de aanleiding om terug te beginnen was er geen met een negatieve weerklank.
 
CBD geprobeerd zoals Gua voorgesteld had?


Qua smaak en geur niet te onderscheiden van echte cannabis. En ik heb ondertussen al heel veel CBD geprobeerd in mijn leven, maar bovenstaande webshop is echt belachelijk goed en goedkoop.

Heeft al veel vrienden van me toch geholpen die het moeilijk hadden om te stoppen.
Nice, zelfs met €10 verzendkosten is het nog bijna €10 goedkoper dan waar ik nu bestel.
 
Ik bestel altijd bij https://cannabislightshop.nl/

Hebben alles wat met CBD te maken heeft. Van Hasj tot knoppen tot terpsolators en wax. Ik kocht vooral Huismerk Hasj per 5gr incl. verzending komt dat op nog geen €40.

Ben ook jaren verslaafd geweest en heeft mij wel goed geholpen om die drang te verminderen. Is bij iedereen anders, maar ben ook gewoon van de ene dag op de andere gestopt ongeveer 2 jaar terug en heb het nog altijd niet terug geprobeerd.
 
Kleine sidenote als je rookbare cbd online bestelt: hoewel het product op zich legaal is in België, is afstandsverkoop van rookwaren dat niet. Dus als er controle is op je pakketje wordt dat wel tegen gehouden en in beslag genomen.
Ik denk dat wel alleen de verkoper een boete zal krijgen, de koper gaat gewoon zijn gerief niet krijgen.
 
Terug
Bovenaan