Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Zou toch cool zijn? Zeker in de Eredivisie waar offensieve spelers zich wat meer kunnen uitleven.

Maar zal niet voor een appel en een ei zijn, dus die inspanning zie ik Ajax sowieso niet doen. En Hazard zelf zal ook wel liever gewoon nog een jaartje in Madrid blijven ipv in Amsterdam te gaan wonen.

Het gerucht zei dat Ajax 10 miljoen salaris zou betalen, en RM blijft de overige 20 miljoen betalen.
Zou cool zijn, maar die kerel heeft al 2+ jaar niet meer gespeeld, dat is toch geen transfer voor Ajax?

Wow, iedereen mag gratis binnen bij Fortuna Dusseldorf. Ze willen geen tickets meer verkopen. Ze hopen het verlies van ticketinkomsten te compenseren met extra drank- en merchandising.

Weliswaar de bedenking, in Duitsland mag je met matchticket gratis gebruik van OV maken. Hoe gaat dat hier dan zonder ticket?
En wat met de veiligheid, als iedereen er anoniem zit/staat. Hooligans festijn of net niet? Benieuwd.
Lijkt me echt een slecht idee. Gratis dingen aanbieden is zelden een goed idee.
Ik vraag me vooral af hoe het dan zit voor de abonnementshouders. Die zijn hun plekje gewoon kwijt dus? Iedere week opnieuw je gratis ticket kopen. Leuk hoor.

Wow, iedereen mag gratis binnen bij Fortuna Dusseldorf. Ze willen geen tickets meer verkopen. Ze hopen het verlies van ticketinkomsten te compenseren met extra drank- en merchandising.

Weliswaar de bedenking, in Duitsland mag je met matchticket gratis gebruik van OV maken. Hoe gaat dat hier dan zonder ticket?
En wat met de veiligheid, als iedereen er anoniem zit/staat. Hooligans festijn of net niet? Benieuwd.

Lijkt me echt een slecht idee. Gratis dingen aanbieden is zelden een goed idee.
Ik vraag me vooral af hoe het dan zit voor de abonnementshouders. Die zijn hun plekje gewoon kwijt dus? Iedere week opnieuw je gratis ticket kopen. Leuk hoor.

Ik neem aan dat je je als supporter nog altijd zal moeten registreren voor een abonnement of ticket? Maar dat het gewoon gratis is?

Ik neem aan dat je je als supporter nog altijd zal moeten registreren voor een abonnement of ticket? Maar dat het gewoon gratis is?
Maar dan loop je het risico dat velen zich gewoon aanmelden als abo, gratis, om dan de helft van de wedstrijden niet te gaan en lege zitjes te veroorzaken.

Maar dan loop je het risico dat velen zich gewoon aanmelden als abo, gratis, om dan de helft van de wedstrijden niet te gaan en lege zitjes te veroorzaken.

Zijn verscheidene manieren hierom heen:
- abo's moeten minstens 80% van de wedstrijden aanwezig zijn of verliezen hun abo.
- abo's moeten ten laatste 24h op voorhand bevestigen of ze naar de match gaan, of hun zitje wordt beschikbaar gemaakt voor de match.

Het gerucht zei dat Ajax 10 miljoen salaris zou betalen, en RM blijft de overige 20 miljoen betalen.
Zou cool zijn, maar die kerel heeft al 2+ jaar niet meer gespeeld, dat is toch geen transfer voor Ajax?
“Eden was een geweldige aanvoerder", aldus Martínez. “Hij is en zal altijd een iconische speler van België zijn. Zijn toewijding was er altijd. Voor ons was het duidelijk dat het team mét Eden in de kleedkamer beter was dan zonder.”
No brainer

Ik denk niet dat ze Hazard ergens moeten stallen waar je frituurhapjes anoniem uit de muur kan halen. Die komt met een dubbele kin aan op training tegen oktober.

Zie dat ook niet direct gebeuren, dan kan je beter Ziyech proberen terughalen.

Zie de raad van commissarissen die 10 miljoen loon gewoon nooit goedkeuren.
Hazard zie ik wel nog knallen in de eredivisie eigenlijk, als hij der nog zin in heeft natuurlijk.

Ja ik had het vorige week al voorspeld. Bochum gevaarlijke ploeg voor BVB. Derby (ik denk zelfs dat Bochum dichter ligt dan Schalke). Die zijn altijd gemotiveerd. En wij zijn niet creatief genoeg om met een goed verdedigende ploeg om te gaan. Terecht punten verloren.

Komaan lukebakio, ne Hattrick tegen Bayern he :unsure:

Er is wel een ticket natuurlijk anders kan je toch niet alles regelen. Dus anoniem is het niet. Het is niet dat je gewoon naar het stadion gaat en binnen mag. Members krijgen voorrang om een ticket aan te vragen. De abonnees krijgen hun geld terug voor de 3 test matchen die gratis zullen zijn. En als het doorgaat dus gewoon een gratis abonnement het volgende seizoen. De uit fans mogen ook gratis binnen maar hoe ze dat gaan regelen is nog niet duidelijk. Maar het verlies van de ticket verkoop compenseren ze dus door extra sponsor geld binnen te halen. Het is ook niet duidelijk wat met mensen die abonnee willen worden, hoe ze ticket verkoop tegen gaan houden (topmatchen etc).

Echt, waarom verandert de GK van zo’n rotploeg altijd in prime Buffon 🙄 die keeper heeft er toch serieus wat uitgehouden 😅 BVB niet efficiënt genoeg. Rotmatch bah 😅

Hazard is voor niemand nog een transfer... in zijn hoofd is diejn al lang met pensioen. Nog een jaartje cashen bij Madrid en dan schoenen aan de haak (enfin, voor zover ze daar nog niet hangen)

Indien BVB in zijn laatste 6 uitwedstrijden de helft van de punten gepakt had...ipv 3 op 18...Stonden ze nu 8 punten los ..

En Dejaegere heeft met Toulouse de Franse beker gewonnen. Nantes met 1-5 naar huis. Mooi resultaat na 2 seizoenen Ligue 2 en dit seizoen promovendus.

Terug
Bovenaan