Hans Moleman
Well-known member
kunt ge nog zoveel smileys posten als ge wilt en DiNgEn zO gAaN tYpEn echt indruk maakt zo'n post dan ook niet.
Tgoh, ik zit hier nu niet echt om indruk te maken hoor. Wist niet dat dat de bedoeling was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kunt ge nog zoveel smileys posten als ge wilt en DiNgEn zO gAaN tYpEn echt indruk maakt zo'n post dan ook niet.
Aangezien outsider ook al belachelijk aan het doen was in het rode duivel topic verdient die zelfs geen reactie want het is puur voor wat de stoken uzelf dan tot dat belachelijk niveau verlagen is dan ook niet de oplossing denk ik dan.Tgoh, ik zit hier nu niet echt om indruk te maken hoor. Wist niet dat dat de bedoeling was.
Was een onnozele post van mij ja, maar als repliek op een post die niet beter verdiende.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje een dooddoener wel hè dit. Natuurlijk mist elke spits wel eens een opgelegde kans, maar bij Lukaku is het wel wat vaker dan 'eens'.Newsflash: geen enkele spits werkt 100% van zijn kansen af hoor. Ook wereldspitsen als Benzema, Lewandowski, Mbappé, ... niet.
Inter speelt niet geweldig de laatste tijd en ze laten veel onnodige punten liggen, en Lukaku met zijn missers heeft daar toch een groot aandeel in. Die tegengoal van Salernitana was een dikke pietegoal met een mislukte voorzet die binnenwaaide. Die malchance heeft Inter de laatste weken enorm. Maar als Lukaku daar 0-2 maakt is de match gespeeld. Zonder die missers van vorige week en van zonet had Inter gewoon 4 punten meer gehad.Gaan we deze discussie nu echt elke keer hebben telkens Lukaku scoort of niet scoort?
Bij sommigen zit het precies wel heel diep. Elke kans wordt aangegrepen om toch maar eens te vermelden dat Lukaku toch niet zo goed is als "ze" denken. Want een bal zo kort voor de goal moet natuurlijk altijd erin zijn. Op geen enkele manier rekening houdend met de rest van de situatie. (Niet persé over deze kans).Gaan we deze discussie nu echt elke keer hebben telkens Lukaku scoort of niet scoort?
Ik zie maar weinig spitsen die loopbeweging maken en zo anticiperen dat een bal daar kan komen. Alleen de Benzema’s, (dikke) Ronaldo’s duiken zo op voor doel. Bal komt op een heel ongelukkige hoogte (kop of met de voet) + je weet niet of Ochoa uitkomt of niet.Dit is toch gewoon pech en heeft niks met kwaliteit te maken. 99x van de 100 gaat die bal wel binnen hoor.
Kunnen het ook omdraaien en onder de indruk zijn dat Lukaku altijd op de juiste plaats staat en dan nog zeer vaak vrij van zijn man.
Wat zeker niet elke spits gegeven is.
Mja afbreken is gemakkelijk natuurlijk.
lang geleden dat ik nog zo heb liggen roepen en lastig geweest ben tijdens en na een match van Dortmund. Elke keer ik Doku na de zoveelste blessure afschrijf, legt hij er bij zijn terugkeer toch weer een paar in het mandje.Belgische namiddag in Rennes, 3-0 gewonnen tegen Reims met 2 goals van Doku en 1 van Theate

There’s still a 30-day period for the prosecutor to appeal the decision and still get the 15 points deducted.Juventus' 15-point deduction has been revoked