Kristof heeft een (ander) lief lees ik, super, tis hem gegund. Doodgoeie gast, die vrouw gaat niks tekort komen. Maar ik zou er als vrouw ook niet warm van worden, helaas.
Jup, is een boerendochter uit de regio hier.
 
Ik had echt goesting om in die TV te springen en die klak weg te smijten in’t Zegemeer.

edit: het Zegemeer is die omhooggevallen vijver naast dat hotel de Reserve.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Raphaël wil gewoon niet met zijn kalende hoofd teveel in beeld komen vermoed ik. Op zee kon hij zijn klakske verliezen door de wind of nat worden door het water. Hij wilde wss voorkomen dat hij zijn petje verloor of doorweekt was, omdat dan de focus daar op kwam te liggen.
Dat was dus de enige moment dat hij die af deed. Ook in de 1ste aflevering met al de vrouwen in de schuur, toen hij zijn motorhelm af deed, zag je ook even zijn hoofd. Daarna meteen de pet op.

Niet gemakkelijk als je nog maar 24 bent, maar hij zou zich niet teveel zorgen moeten maken. Hij ziet er best ok uit en zou dat petje wat meer moeten afzetten. Bij hem thuis op het veld tussen de paarden is prima. Maar in een 'chique' restaurant zet je dat ding af.
24 ?
ik dacht eerder 10 jaar ouder en zonder zijn pet 15 jaar ouder.
Ergste is nog dat het zo'n stijlloos Amerikaans petje is.

Enfin, hij komt me over als een kerel die nogal hard van stapel loopt.
Zet zijn vriendin ook echt veel te veel op een piedestal.
 
24 ?
ik dacht eerder 10 jaar ouder en zonder zijn pet 15 jaar ouder.
Ergste is nog dat het zo'n stijlloos Amerikaans petje is.

Enfin, hij komt me over als een kerel die nogal hard van stapel loopt.
Zet zijn vriendin ook echt veel te veel op een piedestal.
En zij zegt het ook: ik zou weglopen als we teveel samen zijn al😛 hij komt ern beetje hopeloos over. Durf dat ik hier zonder iemand eindig
 
24 ?
ik dacht eerder 10 jaar ouder en zonder zijn pet 15 jaar ouder.
Ergste is nog dat het zo'n stijlloos Amerikaans petje is.

Enfin, hij komt me over als een kerel die nogal hard van stapel loopt.
Zet zijn vriendin ook echt veel te veel op een piedestal.
Mijn fout, 26j blijkbaar.
 
Goeie aflevering weer. Pijnlijk voor Bjorn die net iets te zelfzeker was. De preview voor volgende week belooft nog meer drama.
- Boer Kevin die verkeerd met zn hart heeft gekozen.
- Boer stef die mogelijks meteen iets te wild de nacht is ingedoken met bedeesde Leen, die daar dan spijt van lijkt te hebben.
- Bente die het rustig aan ging doen, maar ook al van een wilde nacht sprak

Maar goed, mss maakt de Vtm ons weer vanalles wijs, en is niets hiervan waar.
 
Goeie aflevering weer. Pijnlijk voor Bjorn die net iets te zelfzeker was. De preview voor volgende week belooft nog meer drama.
- Boer Kevin die verkeerd met zn hart heeft gekozen.
- Boer stef die mogelijks meteen iets te wild de nacht is ingedoken met bedeesde Leen, die daar dan spijt van lijkt te hebben.
- Bente die het rustig aan ging doen, maar ook al van een wilde nacht sprak

Maar goed, mss maakt de Vtm ons weer vanalles wijs, en is niets hiervan waar.

Denk dat boer stef gewoon heeft toegegeven dat hij seks heeft gehad op de eerste 24u met die andere.
 

Met zijn neef blijkbaar.
Fout onthouden dan 😅 chance dat jana en kevin slecht blijkt te gaan, waren anders gezellige familiefeesten haha
 
Goeie aflevering weer. Pijnlijk voor Bjorn die net iets te zelfzeker was. De preview voor volgende week belooft nog meer drama.
- Boer Kevin die verkeerd met zn hart heeft gekozen.
- Boer stef die mogelijks meteen iets te wild de nacht is ingedoken met bedeesde Leen, die daar dan spijt van lijkt te hebben.
- Bente die het rustig aan ging doen, maar ook al van een wilde nacht sprak

Maar goed, mss maakt de Vtm ons weer vanalles wijs, en is niets hiervan waar.
Ik denk dat het toch weer vooral goed knip en plakwerk was en dat de uiteindelijke aflevering toch veel minder spectaculair zal zijn :tongue:
't zou niet de eerste keer zijn dit seizoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Fout onthouden dan 😅 chance dat jana en kevin slecht blijkt te gaan, waren anders gezellige familiefeesten haha
Die moeder heeft zondag toch ook al aangegeven dat Jana niet haar favorietje was.. zal toch ook niet leuk om horen zijn voor Kevin (en Jana)
 
Bij Cathy:

De ene had zijn koffer al klaar staan en wordt niet gekozen en de andere had al andere plannen en wordt wel gekozen :rofl: .
 
Ze hebben aan Kenny gevraagd aan het begin van de opnames of hij wou meedoen als boer volgend seizoen. Nog voor de keuze was gevallen.
Ze filmen heel dat seizoen tot de keuze op tussen de 2 laatste in 1 week btw, echt wel heeeeel kort.
 
Ik vond die Björn gewoon echt een enorme rare uncanny uitstraling hebben. Alles daaraan leek zo ongelofelijk fake en gemaakt om zo goed mogelijk voor de dag te komen, maar tegelijk kwam dat vaak ook heel vreemd over, zoals met dat parfumverhaal. Alsof een vroege versie van een AI werd gevraagd om het stereotype van de ideale man te maken en hij daar is uit gerold. Hij heeft de looks wel en probeert de praatjes te maken, maar eens je wat dieper kijkt klopt het toch allemaal niet, dat soort vibe. Kwam ook vaak over de brug met heel hol klinkende marketing-achtige praat vind ik.

Ik had er nog wel een beetje mee te doen in de laatste aflevering, tot hij dan de nood voelde om het er voor kijkend Vlaanderen toch nog eventjes in te wrijven dat hij toch wel de man was door nog even te gaan zeggen dat 'ze het alletwee fout hadden in hun pronostiek'. Want ja, Björn met zijn tandpastasmile en gladde praatjes, die krijgt toch elke vrouw tegen de grond zeker.

Het is en blijft TV, en het kan heel goed zijn dat dat een fantastische kerel is in het echt, maar in dit programma kwam hij toch echt niet goed uit de verf vind ik.
 
Ik vond die Björn gewoon echt een enorme rare uncanny uitstraling hebben. Alles daaraan leek zo ongelofelijk fake en gemaakt om zo goed mogelijk voor de dag te komen, maar tegelijk kwam dat vaak ook heel vreemd over, zoals met dat parfumverhaal. Alsof een vroege versie van een AI werd gevraagd om het stereotype van de ideale man te maken en hij daar is uit gerold. Hij heeft de looks wel en probeert de praatjes te maken, maar eens je wat dieper kijkt klopt het toch allemaal niet, dat soort vibe. Kwam ook vaak over de brug met heel hol klinkende marketing-achtige praat vind ik.

Ik had er nog wel een beetje mee te doen in de laatste aflevering, tot hij dan de nood voelde om het er voor kijkend Vlaanderen toch nog eventjes in te wrijven dat hij toch wel de man was door nog even te gaan zeggen dat 'ze het alletwee fout hadden in hun pronostiek'. Want ja, Björn met zijn tandpastasmile en gladde praatjes, die krijgt toch elke vrouw tegen de grond zeker.

Het is en blijft TV, en het kan heel goed zijn dat dat een fantastische kerel is in het echt, maar in dit programma kwam hij toch echt niet goed uit de verf vind ik.
Dit ja. Deed me ook denken aan AI van Spielberg lol
 
Terug
Bovenaan