Veel gezeik om Raphael, maar die 2 die den boel in brand steken lijken mij toch ook geen al te toffe vrouwtjes. Vooral die met haren bril.
 
Hahaha, zalig.

De enige in heel die situatie waar ik mee te doen had was Jasha. Dat kind dacht dat ze iets verkeerd had gedaan en wou er gewoon mee stoppen. Zeker nadat die 2 ganzen ze maar bleven aanvallen. Maar goed, even praten met zijnen hond en "t was opgelost. Die met haar muts is ene met veel bagage die zichzelf niet op de rails heeft en die andere heeft haar laten opnaaien. Zodanig erg dat ze zelfs geen knuffel wou van Dina.

'Is 't gedaan met filmen, dat ik kan beginnen wenen?'
'Ja'.
Filmt toch verder terwijl ze begint te wenen. Machtig.

Den ene haalt dan matrassen met schimmel van zolder, want ja, hij was niet voorbereid.

Komt er dan één af met een cadeaubon van €250, terwijl ze die andere kerel te kakken zet door te zeggen dat hij z'n cadeau'tje in promo gekocht heeft. Ik vind het toch maar een kakwijf hoor, die Cathy.

Kevin is de max.
'Heb ik een slecht gevoel bij iemand van jullie? Zeker niet'.
'Heb ik een super goed gevoel bij iemand van julllie? Ook niet'.

:laugh:
 
Ik ben de aflevering aan het terugkijken. Dienen Raphaël, als die zijn 'preek' gaf aan Katrijn in de auto dat ze de clue niet mocht vergeten, nl hem.
Het is hier geen chirokamp hé. :puke:

🚩🚩🚩🚩🚩

edit: nu ook de aflevering van afgelopen weekend bekeken. Ik vind eigenlijk net dat die 2 vrouwen blij mogen zijn dat ze niet met Raphaël moeten doorgaan. Hij komt heel manipulatief en eisend over.
 
Laatst bewerkt:
Dat “drama” bij Raphael leek me toch opgeklopte boel ook, uiteindelijk is het dat wat Vtm wil.
Die liggen volgens mij niet wakker of ene of gene boer van straat geraakt, zolang ze maar goeie kijkcijfers hebben.

De Raphael lijkt verder me ook wel een egocentrisch geval, ik hoorde hem gisteren toch veel zeggen “ik ik ik”.
Nuja, voor hetzelfde geld zijn dat ook invloeden van de montage.
‘T blijft wel luchtig vertier zo de zondagavond :)
 
Laatst bewerkt:
Raphael lijkt adhv de beelden toch narcistische trekken te hebben. Hij lijkt me potentieel ook agressief zonder camera's als er niet genoeg rond hem gedraaid wordt. Dat zijn toch de vibes die ik er uit opvang.
 
De enige in heel die situatie waar ik mee te doen had was Jasha. Dat kind dacht dat ze iets verkeerd had gedaan en wou er gewoon mee stoppen. Zeker nadat die 2 ganzen ze maar bleven aanvallen. Maar goed, even praten met zijnen hond en "t was opgelost. Die met haar muts is ene met veel bagage die zichzelf niet op de rails heeft en die andere heeft haar laten opnaaien. Zodanig erg dat ze zelfs geen knuffel wou van Dina.
Ik heb eigenlijk te doen met die Jasha want zij doet in the long run wrs de slechtste zaak. Die Raphael blijf ik toch ne manipulatieve zak vinden: IK heb het hier echt zwaar mee, IK zie hier van af, IK wordt hier echt boos van... Really? De manier waarop die Jolyn daar bezig was daar kan je ook weinig goeds over zeggen. Heel die haar verdediging kwam eigenlijk neer op telkens herhalen van dezelfde zin "En IK dan???"... Ik ik ik, op da gebied pasten ze goed samen. Maar dat vergoelijkt het gedrag van die Raphael niet.

Die Raphael had gewoon eerlijk moeten zijn. Het is perfect te begrijpen dat je meer naar 1 van die vrouwen trekt maar wees dan gewoon eerlijk en zeg gewoon rechtuit "Ik heb een voorkeur voor Jasha, ik zou graag alleen met haar verder gaan". Einde discussie. Nu zegt hij dat uiteindelijk ook na veel vijven en zessen maar ook weer die manier waarop: in plaats van te zeggen "Als ze zou willen blijven zou ik graag alleen met Jasha verder gaan" komt er iets uit genre "IK WIL dat Jasha blijft". Gast... je zegt min of meer hetzelfde maar je bent nog altijd met 2 om die beslissing te maken. Nar-cist.

Overigens: die Katrijn was nu wreed kwaad, ze zei op Raphael maar ze moet vooral kwaad zijn op zichzelf dat ze zich zo heeft laten opnaaien door die Jolyn want dat was voor mij vrij duidelijk. Maar die komt er op het einde van de rit nog goed vanaf, die zit uiteindelijk niet met een toxische relatie opgescheept.
 
Prachtige editie wel.
Een dikke frambozenboer die een wenend meisje troost door te zeggen dat hij haar zal weten te vinden als ze hem een mes in de rug steekt.
Een gabber met krulletjes die een autist op bezoek heeft die na 1 dag thuis gaat slapen.
Een kipke die nen moppentapper kiest met de langste tanden ooit, maar die daar eigenlijk niet wil zijn omdat het te ver is, een knapperd die als hij praat toch ferme serail killer vibes uitstraalt, en een man met een bizarre gezichtsbeharing die nog net den trouw niet heeft betaald en gepland.

En dan nog dat drama bij onzen paardenboer. En een onverklaarbaar lachfestijn bij onzen koeienman.

Denk dat de makers zich toch in hun handen wrijven met al die figuren die een hoofdrol opeisen. :) Saai is het allerminst.
 
Ha, nu wel benieuwd naar de frambozenboer.
Die ene zit precies de hele tijd te bleiten bij hem en bij die ander, wow, run girl run. Hoe kunt ge uw eigen ruiten insmijten in 1 zin. ("door te zeggen dat hij haar zal weten te vinden als ze hem een mes in de rug steekt.").
Dat klonk wel heel agressief, terwijl ie eerder gewoon heel vriendelijk overkwam
 
‘K moet wel zeggen dat mijn neef vorige week de frambozenboer ergens tegenkwam en dat hij aangaf dat er duchtig in de montage geknipt en geplakt wordt om toch maar iets sensationeels te hebben.

‘T blijft VTM hé, alles voor de kijkcijfers :p
 

Iemand die kan delen wat er die nacht gebeurd is?

Ondanks de fijne tijd samen klapte Lieze dicht toen Bente en Kim de volgende ochtend weer op de boerderij verschenen. De dag erna bleef ze zelfs liever in bed dan te ontbijten met de andere dames. Niet veel later maakte ze duidelijk dat ze niet langer op de boerderij wil overnachten. Lieze heeft naar eigen zeggen een lichte vorm van autisme, en de vele impulsen op de boerderij maakten het haar moeilijk om de slaap te vatten, zo verklaarde ze die beslissing. Maar volgens Jef speelt er iets anders. “Lieze had grote verwachtingen na onze 24 urendate en dacht dat ik mijn beslissing al had genomen. Maar ik wil Bente en Kim ook absoluut nog leren kennen”, zegt Jef. “Eigenlijk wilde ik die 24 urendate niet, maar dat is nu eenmaal het opzet van het programma.”
 
Prachtige editie wel.
Een dikke frambozenboer die een wenend meisje troost door te zeggen dat hij haar zal weten te vinden als ze hem een mes in de rug steekt.
Een gabber met krulletjes die een autist op bezoek heeft die na 1 dag thuis gaat slapen.
Een kipke die nen moppentapper kiest met de langste tanden ooit, maar die daar eigenlijk niet wil zijn omdat het te ver is, een knapperd die als hij praat toch ferme serail killer vibes uitstraalt, en een man met een bizarre gezichtsbeharing die nog net den trouw niet heeft betaald en gepland.

En dan nog dat drama bij onzen paardenboer. En een onverklaarbaar lachfestijn bij onzen koeienman.

Denk dat de makers zich toch in hun handen wrijven met al die figuren die een hoofdrol opeisen. :) Saai is het allerminst.
Wat een heerlijke samenvatting :laugh:

Maar diejn Bjorn doet idd wel serieuze psycho stalker alerts af gaan.
 
Terug
Bovenaan