Misschien heb ik de vorige aflevering dan niet aandachtig genoeg bekeken. Heb je voorbeelden van rare dingen?
Zijn kleding (witte sokken, t-shirts/truien met rare teksten), zijn manier van praten, er hangt gewoon een rare vibe over hem. Hij komt te vriendelijk over, terwijl hij dat wss niet is. Ik twijfel over zijn oprechtheid. Daarnaast is hij ook al papa dacht ik uit een vorige relatie (ik ben nog iemand die sterk voorstander is van oprechte relaties voor het leven, niet dat je daar altijd iets kan aan doen trouwens).

Maar dat een vrouw eerst naar zijn 'looks' kijkt, daar kan ik wel inkomen.

Ik denk dat Kristof oprechter is. Kenny woont dan weer te ver weg. Met Dries heeft ze geen klik.
 
Zijn kleding (witte sokken, t-shirts/truien met rare teksten), zijn manier van praten, er hangt gewoon een rare vibe over hem. Hij komt te vriendelijk over, terwijl hij dat wss niet is. Ik twijfel over zijn oprechtheid. Daarnaast is hij ook al papa dacht ik uit een vorige relatie (ik ben nog iemand die sterk voorstander is van oprechte relaties voor het leven, niet dat je daar altijd iets kan aan doen trouwens).

Maar dat een vrouw eerst naar zijn 'looks' kijkt, daar kan ik wel inkomen.

Ik denk dat Kristof oprechter is. Kenny woont dan weer te ver weg. Met Dries heeft ze geen klik.
Em zei ook op een bepaald moment. Met haar zie ik me wel mijn volgende kinderen maken. Niet dat em ongelijk zou hebben ma die opmerking kwam echt wel weird over. Zijn volgende kinderen.

Just of het ne alien is die hier op aarde komt in een zo verleidelijk mogelijk gedaante met als doel zich zo veel mogelijk voort te planten.
 
Laatst bewerkt:
En terecht zeker, weg is weg.

Ze had zich maar moeten bewijzen ervoor.
Ik vond het wel een mooie plottwist tbh.
"Ze had zich maar moeten bewijzen" is allemaal gemakkelijk gezegd maar het is niet iedereen gegeven om zich in die situatie op een paar dagen tijd effe te onderscheiden van de rest. Zeker voor wat introvertere mensen kan ik mij goed inbeelden dat dat iets zeer moeilijk is.

Het feit dat ze terug komt en daar toch het risico neemt van nog eens extra op haar gezicht te gaan zou aan die gast toch een signaal moeten geven van "ze heeft wel écht interesse" anders doe je zoiets toch niet lijkt mij.
Ik snap niet dat Björn nog single is. :unsure:
Als je de hot/crazy scale vertaald naar een mannelijke versie begrijp je meteen waarom.

En serieus... die Cathy, die is 36 maar diejn Bjorn doet zijn T-shirt uit en ze is precies ineens 16. Dat ze eens kijkt: uiteraard, maar ze kon precies elk moment flauwvallen :S
 
En serieus... die Cathy, die is 36 maar diejn Bjorn doet zijn T-shirt uit en ze is precies ineens 16. Dat ze eens kijkt: uiteraard, maar ze kon precies elk moment flauwvallen :S
Of die letterlijk kinderachtige zaken dat ze die venten laat doen...
 
Hij heeft ook gewoon té witte tanden, geeft een hele fake vibe
Dat zijn toch van die typische "Turkse tanden" volgens mij waarbij ze uw tanden afvijlen en er kronen opzetten?

De hele vibe bij die kerel is fout. Echt een posterboy inclusief bijhorende patserbak, meestal voer voor oppervlakkige vrouwen.

59ebca4a-2f2e-45ba-bdde-91394a227075MjAyM190ZWFzZXJmb3RvLjAwXzAwXzE0XzA3LlN0aWxsMDAxLmpwZw==.jpg
 
Hij heeft ook gewoon té witte tanden, geeft een hele fake vibe
Haha alez, ik vond dat op zich wel meevallen. Wel duidelijk dat ik veel 'door de vingers zie' of gewoon niet zie door zijn uiterlijk, al denk ik inderdaad dat als je daar eenmaal mee zou praten je wel sneller doorhebt hoe die scoort op de hot/crazy-schaal zoals Reverz al aanhaalde.
 
Wauw, die afvallers bij Cathy waren nu eens totaal niet verrassend. Ongemakkelijke date wel met Björn.

Raphaël blijft nog steeds degene met de meeste creepy vibes/uitspraken. Hij komt nogal verstikkend over. Jasha precies ook al spijt gekregen van haar beslissing om te blijven. :unsure:
 
Wauw, die afvallers bij Cathy waren nu eens totaal niet verrassend. Ongemakkelijke date wel met Björn.

Raphaël blijft nog steeds degene met de meeste creepy vibes/uitspraken. Hij komt nogal verstikkend over. Jasha precies ook al spijt gekregen van haar beslissing om te blijven. :unsure:
Ik kan die Raphaël echt niet af hé.

F*ck my life, f*ck my life, f*ck my life, f*ck my life, f*ck my life x oneindig. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Toch wel weer mooie cliffhanger.
Cathy: "Ik heb gekozen om op date te gaan met ..."
Bjorn zelfverzekerd met een knikje: "Zeg het maar"
En int voorstukske is ze aant petanken met Kenny.
 
Deze week zei iemand me dat Cathy verloofd is en huis gekocht heeft met een 'wit konijn' die ik zou moeten kennen.
Weet alleen niet of hij de waarheid sprak of ons een dwaalspoor probeerde aan te smeren.

(Zijn kinderen waren bij de kinderen op tv)
 
Wauw, die afvallers bij Cathy waren nu eens totaal niet verrassend. Ongemakkelijke date wel met Björn.
Verkeerde keuze. Kristof was veruit de beste keuze geweest. Björn blijft een vreemde kerel, daar hangt echt zo'n rare vibe over. Ik stoor me ook aan zijn geforceerde manier van AN praten.
Cathy had het voor de 1ste keer ook door: "hij wou me precies parfum verkopen".
Maar ze is verblind en eigenlijk maakt het niet echt meer uit wat Björn allemaal zegt/doet. Ze heeft al gekozen.

En wat was Björn zijn uitspraak nu weer?
'Ik zeg altijd dat als iedereen zegt dat je van Mars komt dan begin je op den duur een ufo te zoeken'
Wtf zelfs?
Raphaël blijft nog steeds degene met de meeste creepy vibes/uitspraken. Hij komt nogal verstikkend over. Jasha precies ook al spijt gekregen van haar beslissing om te blijven. :unsure:
True
2

Waar ik mij ook aan stoorde: op zee kon hij zijn klakske afzetten maar aan tafel niet.

Ik zal wel ouderwets zijn, maar bij ons thuis was en is de regel altijd geweest: hoofddeksels af eens je binnen bent.
Raphaël wil gewoon niet met zijn kalende hoofd teveel in beeld komen vermoed ik. Op zee kon hij zijn klakske verliezen door de wind of nat worden door het water. Hij wilde wss voorkomen dat hij zijn petje verloor of doorweekt was, omdat dan de focus daar op kwam te liggen.
Dat was dus de enige moment dat hij die af deed. Ook in de 1ste aflevering met al de vrouwen in de schuur, toen hij zijn motorhelm af deed, zag je ook even zijn hoofd. Daarna meteen de pet op.

Niet gemakkelijk als je nog maar 24 bent, maar hij zou zich niet teveel zorgen moeten maken. Hij ziet er best ok uit en zou dat petje wat meer moeten afzetten. Bij hem thuis op het veld tussen de paarden is prima. Maar in een 'chique' restaurant zet je dat ding af.
 
Kristof heeft een (ander) lief lees ik, super, tis hem gegund. Doodgoeie gast, die vrouw gaat niks tekort komen. Maar ik zou er als vrouw ook niet warm van worden, helaas.

Bjorn blijf ik ook eng vinden, veel te stijf ook. Die Cathy wil iemand die ook eens los plezier kan maken maar ook net wat serieuzer eens kan zijn dan Kenny. De juiste zit er vrees ik niet bij
 
Verkeerde keuze. Kristof was veruit de beste keuze geweest.
Kristof past totaal niet bij Cathy. Cathy is een vlotte, stoere madam, zij had los over Kristof heen gewalst. Je ziet van ver dat tussen zo’n persoonlijkheden geen aantrekking/vonk kan ontstaan. Zij heeft wel oprecht respect voor hem, en terecht. Het is goed dat Kristof iemand gevonden heeft.

Ik vind Bjorn dan weer wel bij Cathy passen. Is een mooi plaatje samen en je merkt dat er een zekere aantrekking tussen die 2 hangt. Ik zie niets verkeerd in Bjorn, hij is wat rustiger maar een stuk assertiever dan Kristof.
 
Kristof past totaal niet bij Cathy. Cathy is een vlotte, stoere madam, zij had los over Kristof heen gewalst. Je ziet van ver dat tussen zo’n persoonlijkheden geen aantrekking/vonk kan ontstaan. Zij heeft wel oprecht respect voor hem, en terecht. Het is goed dat Kristof iemand gevonden heeft.
Dat kan goed zijn. Maar Kristof is de enige oprechte, serieuze man zonder een rare vibe die over hem hangt.
Jammer dat Kenny iets te ver weg woont, anders had die ook iets opener geweest en kon hij aantonen ook relatie materiaal op lange termijn te zijn.

Björn blijft een rare kerel.

Mijn conclusie: geen van de 4 mannen passen bij Cathy.
Ik vind Bjorn dan weer wel bij Cathy passen. Is een mooi plaatje samen en je merkt dat er een zekere aantrekking tussen die 2 hangt. Ik zie niets verkeerd in Bjorn, hij is wat rustiger maar een stuk assertiever dan Kristof.
Ik zie van alles verkeerd aan hem of toch tenminste heel wat vraagtekens. Maar goed, we baseren ons op wat beeldmateriaal. We kennen de mensen natuurlijk niet persoonlijk.
 
Terug
Bovenaan